Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille  (Luettu 6735 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« : Syyskuu 14, 2021, 08:09:21 »
Sain tietooni, että joku random tyyppi esiintyy minuna varatessaan aikoja palveluntarjoajille ja käydessään heillä. Esiintyy tämä "saitin ylilääkärinä". Ensinnäkään tällä saitilla ei edes ole mitään ylilääkäriä, vaan olen mukana saitilla samassa ominaisuudessa ja samalla lähtöviivalla kuin muutkin.

Minulla on oma palveluntarjoajia arvostava tapa toimia ja on ikävää, jos jonkun muun toiminta mahdollisesti aiheuttaa siihen säröjä.

Tiedoksi, että en ikinä kontaktoi aluksi puhelimitse, vaan saitin yksityisviesteillä tai sähköpostilla, koska tapanani on kirjoittaa vähän itsestäni. Kun tapaaminen on sovittu ja tulee soittojen aika, soitan aina numerosta, joka löytyy Fonectasta ja joka ei ole salainen. En käytä Prepaidia. Toimin käytännössä ainoastaan Turussa, äärimmäisen harvoin lähden muualle. Varaan käytännössä ainoastaan 2 tunnin aikoja, lyhin ja harvoin varaamani on 1,5 tuntia.

Jos kyseinen "ylilääkäri" ottaa yhteyttä ja epäilette nimimerkkihuijausta, voitte varmistaa asian minulta laittamalla viestiä minulle saitin viestiominaisuuden kautta.

Ylilääkäri

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #1 : Syyskuu 14, 2021, 08:22:14 »
Oho... nyt on kyl säälittävää toimintaa! Onneksi tuli ilmi. Motiiveja voi vain kuvitella..🤔
Amator

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #2 : Syyskuu 14, 2021, 08:49:06 »
Säälittävää toimintaa käyttää hyväksi toisten hyvää mainetta.
Saitin Bud Spencer

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #3 : Syyskuu 14, 2021, 09:31:40 »
Ei saatana mitä touhua.

Toisaalta sain ainakin toistaiseksi tämän päivän parhaat naurut.

Identiteettirikokset ovat aivan karmeita, sehän on selvää.

Mutta-mutta. Tässä on kuitenkin kyseessä vain yhden pillunlipojan keksityn nimimerkin kuviteltu maine. Tuskin moni menettää kotiaan tämän takia. Tai mistän minä mitään tiedän... :sheep:

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #4 : Syyskuu 14, 2021, 11:03:22 »
Ei saatana mitä touhua.

Toisaalta sain ainakin toistaiseksi tämän päivän parhaat naurut.

Identiteettirikokset ovat aivan karmeita, sehän on selvää.

Mutta-mutta. Tässä on kuitenkin kyseessä vain yhden pillunlipojan keksityn nimimerkin kuviteltu maine. Tuskin moni menettää kotiaan tämän takia. Tai mistän minä mitään tiedän... :sheep:


Onhan se aika ikävä juttu, sillä jos kyseinen teeskentelijä alkaa perseillä esim. ohareilla niin kärsii siitä alkuperäinen nimimerkki, kun sanat leviävät kollegoiden kautta. Jatkossa jotkut sihteerit eivät välttämättä ota vastaan jos on ollut oharin mainetta. Tää on varsinkin vielä pahempi juttu kun on myös oma henkilökohtainen numero käytössä, niin saattaa siviilipuolen elämä kärsiä.

Tästä tulikin mieleen, miksi et käytä prepaid-numeroa tai edes piilota numeroa Fonectasta? Fonecta-numeron käyttämisestä ei ole yleensä yhtään hyötyä vaan pikemminkin mahdollisesti pelkkää haittaa, kun taas prepaidilla ei ole vastaavanlaista riskiä.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #5 : Syyskuu 14, 2021, 11:19:54 »
Olen ajatellut, että PT: n näkökulmasta salaamaton numero on turvallisempi ja olen luottanut palveluntarjoajien vaitioloon. Eikä ole tarvinnut pettyä siihen kertaakaan. Ehkä olen menetellyt väärin, en tiedä. Olen asioinut vain tunnettujen ja hyvämaineisten suomalaisten  kanssa ja ensikontakti on aina sähköpostilla tai saitin viestisovelluksella. Puhelinnumero annetaan vasta, kun asiat on sovittu.

Ylilääkäri

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #6 : Syyskuu 14, 2021, 12:16:59 »
Melko säälittävää ratsastaa jonkun nikin maineella. Useimmilta kyllä saa ihan random-henkilökin aikoja. Myös mustamaalaukset ovat käsittämättömiä, ilmeisesti kateuden teettäminä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #7 : Syyskuu 14, 2021, 12:24:53 »
Olen ajatellut, että PT: n näkökulmasta salaamaton numero on turvallisempi ja olen luottanut palveluntarjoajien vaitioloon. Eikä ole tarvinnut pettyä siihen kertaakaan.
Jep, vähän sama juttu kuin vaikka kotivakuutuksen kanssa. Sitäkään ei kannata ottaa, jos tähänkään asti ei ole mitään vahinkoa tapahtunut.
Perfektionisti.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #8 : Syyskuu 14, 2021, 13:30:21 »
Onhan se aika ikävä juttu, sillä jos kyseinen teeskentelijä alkaa perseillä esim. ohareilla niin kärsii siitä alkuperäinen nimimerkki, kun sanat leviävät kollegoiden kautta. Jatkossa jotkut sihteerit eivät välttämättä ota vastaan jos on ollut oharin mainetta. Tää on varsinkin vielä pahempi juttu kun on myös oma henkilökohtainen numero käytössä, niin saattaa siviilipuolen elämä kärsiä.

No eikö kaikille selvää, että Sanna Marinina itsensä puhelimessa esittelevä henkilö ei luultavasti ole pääministeri Sanna Marin.

Tämä vain siksi, että MAKSUSEKSISKENESSÄ EI PIDÄ LUOTTAA SIIHEN, MITÄ IHMINEN ITSESTÄÄN SANOO.

Miten ihmeessä asia olisi koskaan ollut toisin?

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #9 : Syyskuu 14, 2021, 13:47:20 »
Komppaan ylilääkäriä
itsekkin omalla numerolla liikkeellä.
Kun lähden rikollisille teille tai hämärähommiin, niin hommaan tuntemattoman liittymän.

Selvästi huomaa että jopa tällä saitilla on monella ajatus että ollaan väärillä teillä ja että on salattavaa....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #10 : Syyskuu 14, 2021, 16:07:32 »
Komppaan ylilääkäriä
itsekkin omalla numerolla liikkeellä.
Kun lähden rikollisille teille tai hämärähommiin, niin hommaan tuntemattoman liittymän.

Selvästi huomaa että jopa tällä saitilla on monella ajatus että ollaan väärillä teillä ja että on salattavaa....

Kyllä se ajatus on ennemminkin ettei esim tälle saitille putkahda omat yhteystiedot.
Prepaid on yhtä tärkeä suojaus kuin kortsukin näissä ympyröissä. Harvemmin hupakoillakaan taitaa olla omanumberi käytössä ;)
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #11 : Syyskuu 14, 2021, 16:20:14 »
Tässä on syntynyt sellainen väärinkäsitys, että minun numeroni olisi tullut julki. Näin ei siis ole, vaan joku on soitellut PT:ilme omalla numeroillaan ja esiintynyt minuna.

Unilukkarilla on kovin pessimistinen käsitys tästä skenestä. Minulle on tullut käsitys, että PT:t ovat varsin fiksua ja luotettavaa väkeä ja en ole havainnut valehtelua. Ehkä minulla on ollut vain hyvä onni PT-valintojen suhteen. Tietenkin tiedän, mitä ei sovi kysyä, mutta aika syvällisiin asioihin on joidenkin kanssa menty.

Ylilääkäri

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #12 : Syyskuu 14, 2021, 16:41:50 »
Seksityötä tekevät naiset ovat keskimäärin ihan fiksua porukkaa, mutta kyllä joukkoon mahtuu myös vähemmän fiksuja ja suorastaan häiriintyneitä yksilöitä. Muistellaanpa vaikka menoa kusenkeltaisilla sivuilla joku vuosi sitten…

Itse olen käyttänyt aina prepaidia ihan vain ”just in case”. Ainoastaan yhdelle PT:lle olen antanut oman numeroni, joka on samalla työsellainen. Henkilöllisyys oli tuolloin jo selvillä puolin ja toisin ja tapaamisilla puhuttiin jopa omista lapsistamme. Hänkin sitten hävisi skenestä vuodeksi-pariksi, kunnes eräs kaunis talvipäivä luuriini kilahti viesti, jossa hän käytti vanhaa nikkiään, mutta uutta numeroa. Piti vastailla hiukan kieli keskellä suuta, koska olin tavannut saman nimisen naisen myös siviilissä Tinderin kautta, enkä ollut varma kenestä nyt oli kyse 😅 Selvisi, että kyseessä oli tuo kaipaamani PT ja saatiin sitten upea jälleennäkeminen aikaiseksi :) Mutta jos olisin ehtinyt vaikkapa parisuhteeseen tuolla välillä, en olisi ehkä ihan 100% ilahtunut tuosta puskista tulleesta viestistä.

Eli se prepaid on kuin kondomi tässä lajissa. Ilmankin voi touhuta tuttujen kesken, mutta ventovieraiden kanssa tulee turhia riskejä mukaan.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #13 : Syyskuu 14, 2021, 17:05:50 »
Onhan se harmillista. Näitä sattuu. Taannoin eräs tyyppi ihmetteli kun toiselle sivustolle oli saanut rekisteröityä täällä käytössä olevilla nimerkeillä. Luin erästä kirjaa viime talvena ja korvani punehtuivat mielipahasta, kun havaitsin että nimimerkkini oli otettu siinä käytöön. Kyllä siis potutti.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #14 : Syyskuu 14, 2021, 17:05:56 »
Komppaan ylilääkäriä
itsekkin omalla numerolla liikkeellä.
Kun lähden rikollisille teille tai hämärähommiin, niin hommaan tuntemattoman liittymän.

Selvästi huomaa että jopa tällä saitilla on monella ajatus että ollaan väärillä teillä ja että on salattavaa....

99% huorista on siis miettimissä rikosta seuraavaa asiakasta kohtaan.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #15 : Syyskuu 14, 2021, 17:06:36 »
Komppaan ylilääkäriä
itsekkin omalla numerolla liikkeellä.
Kun lähden rikollisille teille tai hämärähommiin, niin hommaan tuntemattoman liittymän.

Selvästi huomaa että jopa tällä saitilla on monella ajatus että ollaan väärillä teillä ja että on salattavaa....

Kyllä se ajatus on ennemminkin ettei esim tälle saitille putkahda omat yhteystiedot.
Prepaid on yhtä tärkeä suojaus kuin kortsukin näissä ympyröissä. Harvemmin hupakoillakaan taitaa olla omanumberi käytössä ;)

Mulla on muuten oma numero käytössä, se vaan ei ole jaossa missään. Annan sen siinä vaiheessa kun parit viestit sähköpostitse on vaihdettu. :)
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #16 : Syyskuu 14, 2021, 17:18:23 »
Seksityötä tekevät naiset ovat keskimäärin ihan fiksua porukkaa, mutta kyllä joukkoon mahtuu myös vähemmän fiksuja ja suorastaan häiriintyneitä yksilöitä.

Kysyn vain kummalla puolella on mahdollisesti enemmän näitä häiriintyneitä ja kusettajia yms...

Jokaiseen ryhmään aina eksyy joku mätämuna, mutta kuka?

Sihteeri/t joiden luona enää käynyt hetkeen tietää numeroni, mutta puolin ja toisin on jotain muuta mikä vaatii enemmänkin luottamusta. Numeron aina vaihtaa, mutta jotain...
Feel so good...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #17 : Syyskuu 14, 2021, 17:54:23 »
Komppaan ylilääkäriä
itsekkin omalla numerolla liikkeellä.
Kun lähden rikollisille teille tai hämärähommiin, niin hommaan tuntemattoman liittymän.

Selvästi huomaa että jopa tällä saitilla on monella ajatus että ollaan väärillä teillä ja että on salattavaa....

99% huorista on siis miettimissä rikosta seuraavaa asiakasta kohtaan.

Huoran ja asiakkaan numerot ei nyt ihan suoraan ole verrannollisia. Asiakkaat kun ei nettiin laita numeroaan ilmoituksen kera "Tästä numerosta soittelen kun ostan seksiä. T:Seppo Suhonen". Jos hupakot käyttäisi omaa numeroaan niin sieltähän pikku googlettelulla jokainen löytäisi Pirkko-Liisan horoilmoituksen.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #18 : Syyskuu 14, 2021, 18:03:36 »
Komppaan ylilääkäriä
itsekkin omalla numerolla liikkeellä.
Kun lähden rikollisille teille tai hämärähommiin, niin hommaan tuntemattoman liittymän.

Selvästi huomaa että jopa tällä saitilla on monella ajatus että ollaan väärillä teillä ja että on salattavaa....

99% huorista on siis miettimissä rikosta seuraavaa asiakasta kohtaan.

Huoran ja asiakkaan numerot ei nyt ihan suoraan ole verrannollisia. Asiakkaat kun ei nettiin laita numeroaan ilmoituksen kera "Tästä numerosta soittelen kun ostan seksiä. T:Seppo Suhonen". Jos hupakot käyttäisi omaa numeroaan niin sieltähän pikku googlettelulla jokainen löytäisi Pirkko-Liisan horoilmoituksen.

Vanhalla foorumilla näkyi useammin kuin kerran suomalaisten alalla olevien naisten laittamia asiakkaiden numeroita julkisesti näkyville.
Kohu alkoi kun eräs pääkaupungin nainen meni kirjoittamaan eräästä listauksesta.

Kertaakaan en nähnyt että hupakoiden omia siviilinumeroita olisi julkaistu asiakkaiden toimesta sivustolla.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Joku esiintyy Ylilääkärinä palveluntarjoajille
« Vastaus #19 : Syyskuu 14, 2021, 18:11:32 »
^ Ok. Mä en nähnyt kertaakaan.

Mutta kyllä, ongelmia voi tulla puolin ja toisin kun joku flippaa. Mun pointti oli se, että lähtökohtaisesti ei voida verrata asiakkaan ja horon numeron käyttöä. Koska huoran identiteetti ei pysyisi salassa ilmoittelusta johtuen.

Nythän asiakkaan tiedot kyllä pysyy salassa jos käy luotettavilla horoilla. Mutta ainahan joukkoon tosiaan mahtuu muutama ei niin luotettavakin,valitettavasti.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.