Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alexa  (Luettu 2989 kertaa)

Poissa Timol

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Alexa
« : Syyskuu 12, 2021, 14:53:52 »
Onkos kellään kokemuksia 25v Alexasta Jyväskylästä? Ilmoittelee ilman kuvia naapurissa.

Poissa Laakerivika

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alexa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2022, 02:31:25 »
Nostetaas aihetta. Onko kukaan käynyt kokeilee kyseistä neitoa?

Poissa LouNash

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alexa
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2022, 16:38:28 »
Kerran olen käynyt, tämän vuoden helmikuussa. Vastasi telegrammin kautta suht nopeasti.

Ekana tuli pyyntö kuvien vaihdosta. Olen joskus lukenut että monet kieltää jyrkästi kuvien vaihtamisen ja heti pitäisi laittaa liinat kiinni jos pyydetään kuvia. Itselleni on vain yksi aikaisempi pyytänyt, Jyväskyläläisille varmasti tuttu Niinalakka, ja ymmärrän kyllä täysin hänen kohdallaan miksi pyytää kuvia. Laitoin kuvan jossa minulla oli lasit päässä, ja josta kyllä minut tunnistaa, mutta mitään passikuvia ei tarvitse laitella. Saman tein Alexan kanssa, ja vastauksena tuli sitten hänen omia kuviaan. Lähdin sitten matkalle.

Paikka ei ollut ihan keskustassa. 10 minuutin bussimatka ja vähän kiipeilyä. Alexa tuli hakemaan minut parkkipaikalta, josta sitten mentiin hänen omalle asunnolleen. Asunto ei ole varsinaisesti mikään seksiluola, mutta ihan ok kunnossa. Alexa ei ole silti mikään nisti, niinkuin muutama palveluntarjoaja täällä jyväskylässä on raporttien perusteella. Jos Niinalakan seksistudio on täysi 10, ja nistiluola on 1, niin Alexan asunto on ehkä 7 tai 8. 

Alexa itse on nuori ja kaunis. Ei ole ehkä 25, mutta on kuitenkin alle 30. Kivan läheinen ja seksikäs, nainen minun makuuni. Käyntimme aloitimme sohvalla pelehtimisellä ja suutelulla, joka oli itselle oikein nautinnollista.

Sitten kun piti käydä sänkyyn Alexan piti kuitenkin mennä vessaan tekemään jotakin. En oikein muista enää mitä se oli, mutta kyllä se vähän ärsytti kun kesken kaiken piti odottaa noin 5 minuuttia. Noh, ei hän kuitenkaan kadonnut, ja saatiin nussittua siinä sitten vähän aikaa. Sitten kun ei jaksanut nussia niin kysyin että saanko runkata maaliin.

Sitten olikin jo aika loppu, vaikka kello näytti vajaata. Tai noh, ehkä se oli mennyt, jos aikaan laskettiin patikointi parkkipaikalta asunnolle, ja Alexan jääminen vessan peseytymään. En nyt tässä vaiheessa kuitenkaan ala minuuteista väittelemään, mutta kyllä se kuulosti vähän oudolta ja epäilyttävältä kun yhtäkkiä oli kiire lähteä kun onkin joku toinen kaveri tulossa kohta kylään. Tietysti monethan jättävät siitä 30 minuutista joista on maksettu 5 minuuttia suihkussa käymiseen, joka on ihan ok. Kuitenkin jäi vähän semmonen olo että tulikohan kaikki 30 minuuttia käytettyä ihan reilusti.

Lopullinen fiilis oli hyvin ristiriitainen. Kiva tyttö, kaunis, mutta palveluissa ehkä vähän vielä parannettavaa. Ajattelin että kävisin joskus toiste, mutta Jyväskylässä on nyt kyllä ihan hyvällä tahdilla käynyt tutumpia ja varmempia tyttöjä, niin olen kyllä heille mieluummin mennyt kuin Alexalle. Voi olla että on vasta aloittelija, eli voi olla että homma on parantunut jo.