Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kutitus  (Luettu 2304 kertaa)

Poissa Mielenkiintoista

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Kutitus
« : Syyskuu 10, 2021, 19:12:37 »
Hei. Pitää kutitusfetisistinä kysellä, että onko täällä hupakkoja, jotka ovat herkkiä kutiamaan ja antavat kutittaa itseään? Jostain syystä minua kiinnostaa paljon enemmän kutittaminen kuin yhdyntä. Unelmana olisi kutittaa sukkahousut jalassa olevaa herkkää hupakkoa ja siinä vaiheessa, kun hän ei enää kestä, niin vain jatkaa. Tiedän, että se on kidutusta, mutta jotkut (minä ja toivottavasti joku nainen) saattavat saada siitäkin nautintoa.

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kutitus
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2021, 00:37:04 »
Mä pääsin joku aika sitten kutsutuksi elämäni ensimmäiselle kutitusfetissi-keikalle! Asiakas toivoi että pääsee kutittamaan mua, ja session lopussa kutitus-painittiin, eli molemmat koitti kutittaa toisiaan. Mua jännitti etukäteen tosi paljon, että kutiankohan edes "pakosta", mutta kutisinhan mä. Mua myös jännitti se, että tuntuuko tosiaan kidutukselta, jos kutiankin :D Mutta ei tuntunut!! Tykkäsin sessiosta ihan hirmusesti - sekä siitä että mua kutitettiin, että siitä että pääsin kutittamaan sitä toista, ja se oli ihan mun armoilla, muahahah! Ja tosiaan yllätyin siitä, miten ihanan armoton olo tuli siitä kun sai itse olla kutitettavana.. Oon tosi kehollisesti reaktiivinen ylipäätäänkin, oli kyseessä sitten nautinto tai kipu, joten oli siinä sitten kiemurtelua ja kiljahtelua kun olin kutitettavana :''D 
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Toope76

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kutitus
« Vastaus #2 : Huhtikuu 06, 2022, 17:29:31 »
Mä pääsin joku aika sitten kutsutuksi elämäni ensimmäiselle kutitusfetissi-keikalle! Asiakas toivoi että pääsee kutittamaan mua, ja session lopussa kutitus-painittiin, eli molemmat koitti kutittaa toisiaan. Mua jännitti etukäteen tosi paljon, että kutiankohan edes "pakosta", mutta kutisinhan mä. Mua myös jännitti se, että tuntuuko tosiaan kidutukselta, jos kutiankin :D Mutta ei tuntunut!! Tykkäsin sessiosta ihan hirmusesti - sekä siitä että mua kutitettiin, että siitä että pääsin kutittamaan sitä toista, ja se oli ihan mun armoilla, muahahah! Ja tosiaan yllätyin siitä, miten ihanan armoton olo tuli siitä kun sai itse olla kutitettavana.. Oon tosi kehollisesti reaktiivinen ylipäätäänkin, oli kyseessä sitten nautinto tai kipu, joten oli siinä sitten kiemurtelua ja kiljahtelua kun olin kutitettavana :''D

Kutitus on mullekin sellainen juttu, josta maksaisin mielelläni. Mulla on kutitusfetissi ollut ihan lapsuudesta saakka ja olen päässyt kutittamaan naisia aivan liian harvoin. Mun kutitusfetissiin kuuluu tiiviisti myös sukkahousufetissi, koska olen huomannut, että ohuet sukkahousut herkistää jalkapohjia. Mikä on ihanampaa, kun vuorotellen kutitetaan toisiamme etsien juuri ne herkimmät kohdat eikä kutittaja lopeta kutittamista, vaikka kuinka paljon toinen sitä pyytää. Ihanan kiduttavaa!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kutitus
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2022, 17:44:44 »
Jos kutittaa, raapii, hipsuttelee selästä tai pakaroista niin se on taivaallista. Melkein voisin maksaa siitä. Mutta vatsasta tai jalkapohjista ei tule mitään. Kiemurtelen niin paljon, että mätkähdän sängystä lattialle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kutitus
« Vastaus #4 : Huhtikuu 06, 2022, 17:50:40 »
Kutitus on oiva kidutustapa. Mua kutitetaan taas pian ja pompin kattoon. Ei tunnu mukavalta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jonnajondukka

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kutitus
« Vastaus #5 : Helmikuu 04, 2024, 18:29:43 »
Olisipa kiva käydä tästä keskustelua 🙂