Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suullista nautintoa Oulu  (Luettu 4313 kertaa)

Poissa Mie

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Suullista nautintoa Oulu
« : Syyskuu 08, 2021, 08:29:58 »
Onkohan kukaan saanut häneltä vastausta viesteihin viime aikoina? Nyt pari päivää ollut ilmoitus aktiivisena, mutta ei ole vastannut viesteihin mitään?? Miksi laittaa ilmoitusta näkyviin jos Ei aio vastata viesteihin muuten kuin hiljaisuudella?

Poissa p1977

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suullista nautintoa Oulu
« Vastaus #1 : Syyskuu 08, 2021, 08:37:33 »
tai päässyt hoitoon asti yleisestikään ?

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #2 : Syyskuu 08, 2021, 08:52:28 »
^ Olen pari kertaa päässyt noin vuosi sitten, mutta nykyisin ei vastaa mitään? Käsittääkseni ne pari kertaa meni ilman ongelmia. Olin puhdas kun tavattiin (tapaamis paikalle oli 5min ajomatka ja suihkussa käynnistä oli max 15min) niin ettei hänen tarvinnut likaista munaa imeä. Käyttäydyin kohteliaasti niin kuin yleensäkin kun hupakkoja tapaan. En kyllä käsitä, että mikä meni pieleen ettei suostu enää mitään vastaamaan?? No tietenkin jokainen saa valita asiakkaansa!

Poissa Miesmiesvaan

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 08, 2021, 22:29:50 »
Muutamaan s.postiin vastas, sitten katos jonnekkin. Tapaamiseen asti ei päästy.

Poissa Juupeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 10, 2021, 13:26:19 »
Olen käynyt ja viestitely toimii ihan hyvin ainakin minulla.

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #5 : Syyskuu 10, 2021, 15:06:59 »
^ Onneksi olkoon! Hyvä että joku pääsee taapaamisen asteellekkin asti hänen kanssaan!  :)

Poissa Mettämies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Marraskuu 24, 2022, 14:57:45 »
Tässä eräänä kauniina päivänä hokasin kyseisen neidon ilmoituksen ja laittelin viestiä menemään! Vastaus tulikin tosi äkkiä (niin kuin minäkin). Sovimme koordinaatit minne autoilla suikkarille. No vastassa oli ihan hyvännäköinen blondi nainen n.40v tai jotain. Eipäs siinä muuta kuin rahat naiselle käteen ja hän pääsi sitten itse asiaan. Täytyy sanoa, että ei huono suikkari ollenkaan muna upposi juurta myöden hänen ahnaaseen suuhunsa (monet ovat väittäneet että mun muna olis muka liian iso kokonaan suuhun mahtuakseen!?) Nyt ei tehnyt tiukkaakaan.  :blowjob: Nainen sai homman maaliin suht nopeasi niin eipä siinä sitten muuta kuin hymyssä suin ajelemaan kohti uusia seikkailuja!

Täytyy jossain vaiheessa kokeilla uudestaan että josko aikataulut sopisivat yhteen ja käydä imettämässa munaa auton takapenkillä. Muuta häneltä ei saa kuin autosuikkarit.   :headbang:

Paikalla jep78

• Full Member
« Vastaus #7 : Marraskuu 24, 2022, 21:01:43 »
Useamman viestin vaihdoin tämän kanssa. Mutta sitten kun tapaamisajan piti koittaa ei vastannut enää viesteihin.

Poissa Samioulu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2022, 13:52:11 »
Ei ole koskaan vastannut viesteihin  ::)