Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sänky hajosi  (Luettu 3302 kertaa)

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1778
  • ***** Huikea tyyppi
Sänky hajosi
« : Syyskuu 06, 2021, 18:51:15 »
Viittasinkin jossain keskustelussa olen ISO MIES painoa ainakin se 60kg liikaa. onko pt miten koe ponnistaneet

sänkynsä  tämä oli reippaasti yli 1000e suomessa tehty sänky . ihan hajosi kun yksin istuin ainakin tää yö

menee patjalla lattialla ideana kirjoitukselle kannataa olla plan b jos vaikka mä tulen kylään.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2021, 19:08:14 »
Mulla on ajat sitten sängystä hajonnut pohja kesken seksin ylipainoisen miehen kanssa. Onneksi osattiin nauraa tilanteelle :) Nykyisen sänkyni valitsin osittain ottaen huomioon seksityön, eli laadukas ja tukeva jenkkisänky kovalla patjalla. Isoin asiakas lienee painanut n. 200 kiloa ja minä siihen päälle 50kg. Hyvin kesti eikä edes notkunut :)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15153
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2021, 19:20:12 »
Viittasinkin jossain keskustelussa olen ISO MIES painoa ainakin se 60kg liikaa. onko pt miten koe ponnistaneet

sänkynsä  tämä oli reippaasti yli 1000e suomessa tehty sänky . ihan hajosi kun yksin istuin ainakin tää yö

menee patjalla lattialla ideana kirjoitukselle kannataa olla plan b jos vaikka mä tulen kylään.
Sulla on selvästi Renen vikaa.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9020
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #3 : Syyskuu 06, 2021, 19:25:03 »
Harvemmin vaari uskaltaa sängyssä naida kun kaksi sänkyä on hajonnut runkatessa.
Why so fragile?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #4 : Syyskuu 06, 2021, 19:39:48 »
Käytännössä testattu sänkyjen koeponnistajanammatti oiskin oiva unelmatyö naiselle ja miehelle  :blowjob:
Toki kimpatkin pitäisi huomioida.

Sänkyliikeet voisivat alkaa etsimään vapaaehtoisia  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #5 : Syyskuu 06, 2021, 20:27:22 »
Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

Vaappui vaikeammin kun Ahtisaari ja vatsa roikkui lähes polvissa joten kullia sitten lopulta sänkyyn päästyä sai hetken tosissaan etsiä hiivalle haisevan eturepun alta.. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle kun liikkuminen oli aivan järkyttävän vaikeaa ja puuskuttamista, sydärin partaalla oli joka askeleella.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #6 : Syyskuu 06, 2021, 23:04:03 »
Mulla on ajat sitten sängystä hajonnut pohja kesken seksin ylipainoisen miehen kanssa. Onneksi osattiin nauraa tilanteelle :) Nykyisen sänkyni valitsin osittain ottaen huomioon seksityön, eli laadukas ja tukeva jenkkisänky kovalla patjalla. Isoin asiakas lienee painanut n. 200 kiloa ja minä siihen päälle 50kg. Hyvin kesti eikä edes notkunut :)

Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

Vaappui vaikeammin kun Ahtisaari ja vatsa roikkui lähes polvissa joten kullia sitten lopulta sänkyyn päästyä sai hetken tosissaan etsiä hiivalle haisevan eturepun alta.. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle kun liikkuminen oli aivan järkyttävän vaikeaa ja puuskuttamista, sydärin partaalla oli joka askeleella.

Heh, ”lähemmäs toistasataa kiloa” nyt ei oo paljo mittää. Se on alle sata noin suomeksi.

Mutta ihan vakavasti, turskaveljet. Kummanko em. palvelijattarista valitsisitte noin kirjoituksesta päätellyn kanssaihmisten ja asiakkaiden arvostamisen takia? Ei sillä, etteikö huora saisi asiakastaan valita, mutta :o

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9020
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #7 : Syyskuu 06, 2021, 23:11:28 »
Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

Vaappui vaikeammin kun Ahtisaari ja vatsa roikkui lähes polvissa joten kullia sitten lopulta sänkyyn päästyä sai hetken tosissaan etsiä hiivalle haisevan eturepun alta.. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle kun liikkuminen oli aivan järkyttävän vaikeaa ja puuskuttamista, sydärin partaalla oli joka askeleella.
toivottavasti muistit kehua kuinka armoton panomies oli ja kuinka monta triplaorkkua sait
#helppohommanopeaarahaa  :laught:
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #8 : Syyskuu 06, 2021, 23:19:33 »
^Ei kun huokaisin pitkään ja hartaasti helpotuksesta tyypin lähdettyä. Tein myös ristinmerkin luojaa kiittääkseni. 🤣
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9020
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #9 : Syyskuu 06, 2021, 23:25:06 »
^Ei kun huokaisin pitkään ja hartaasti helpotuksesta tyypin lähdettyä. Tein myös ristinmerkin luojaa kiittääkseni. 🤣
Tämä pyhä vesi auttaa meitä minua
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #10 : Syyskuu 06, 2021, 23:31:16 »
^Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.  :-*

Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #11 : Joulukuu 30, 2021, 06:20:08 »
Kerran hajotin sängyn amatöörihupakon luona.
Sänky oli niin heiveröisen näköinen että ehdotin patjan siirtämistä lattialle.
Tähän ei suostuttu, sänky hajosi.
 :-\
Sainpahan hyvän tekosyyn uuteen vierailuun työkalut mukana (siis akkuporakone ja ruuveja).
 :)
Saitin Bud Spencer

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #12 : Joulukuu 30, 2021, 07:45:10 »
^
Sä ootki ovela😁 Oon itse ottanut varoiks yleensä pari kakkosnelosta työkalujen lisäksi tapaamiselle mut tosiaan fiksumpi toi sun tapa😜

Amator

Paikalla Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #13 : Joulukuu 30, 2021, 07:54:28 »
Itsellä kanssa aina mukana akkukone, ruuveja sekä sähkärin tarvikkeita.
Näin talvella ei viitsi hierontatarvikkeita pitää mukana kun öljy jähmettyy 🤔

Ikinä ei tiedä jos joutuu korjaamaan paikkoja kovan menon jälkeen.

Tietysti jos PT on vuokrakämpässä niin mitenkä selitellään omistajalle että 50kg nainen sai sängyn rikki? 🤔
Pomppi siinä ja meni tyynysotaa 😏
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #14 : Joulukuu 30, 2021, 09:18:13 »
Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle

Tää olisi pitänyt haistaa jo puhelimessa aikaa varatessa. Miten sulle nyt noin pääsi käymään?

Sängynpohjaan kannattaa nikkaroida keskijalka, jos pelkää sängyn pettävän.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2021, 09:20:39 kirjoittanut irritaatio »

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #15 : Joulukuu 30, 2021, 09:53:32 »
Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

Vaappui vaikeammin kun Ahtisaari ja vatsa roikkui lähes polvissa joten kullia sitten lopulta sänkyyn päästyä sai hetken tosissaan etsiä hiivalle haisevan eturepun alta.. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle kun liikkuminen oli aivan järkyttävän vaikeaa ja puuskuttamista, sydärin partaalla oli joka askeleella.

Lähemmäs toistasataa kiloa tai muuta sellaista, huh?

"Toistasataa" tarkoittaa suomenkielessä lukua

x ∈ [100,199]

ja "lähemmäs" tässä tarkoittaa lähempänä toista sataa kuin ensimmäistä sataa. Olisi mieletöntä verrata suhteessa välien keskipisteisiin ja silti käyttää "lähemmäs"-termiä, joten jäljelle jää

Lähelle sata kiloa mutta vähemmän

Ja pyöristyssääntönä toimii naisen käsitys normaalipainosta... Loogista :D :D :D

Esimerkki: sillä itselle naisen ihannepaino on 50 kg, on 75 kg lähempänä sataa kuin ihannetta eli "lähemmäs satakiloinen"

_
dijon on sinappi


« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2021, 10:02:38 kirjoittanut dijon »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #16 : Joulukuu 31, 2021, 11:25:45 »
^Taisi se koira älähtää johon kalikka kalahti? ;)

Ymmärrän että mun analysoinnit saattaa viiltää kipeästi myös omalla kohdalla, mutta kommentoidaan vielä tuota painoasiaa. Mistä mä voisin tietää mitä tyypillä oli painoa - kun en kehottanut menemään vaa'alle ensin. Enkä niin toimi muidenkaan kohdalla. Silmämääräisesti arviointeja habituksesta toki voi tehdä, mutta sama lopputulos ei päde kaikkien kohdalla. Tyyppi ei ollut pitkä, alle keskiverron eli lyhyt ihminen ylipainoisena on vähän niin kuin yhtä leveä kun on pitkäkin. Ei mulla muuta.

Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #17 : Joulukuu 31, 2021, 12:19:39 »
Tehän olitte sängyssä yhdessä, eli taisi yhteispaino olla se mikä oli liikaa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #18 : Joulukuu 31, 2021, 12:46:21 »
"Toistasataa" tarkoittaa suomenkielessä lukua

x ∈ [100,199]
ei vaan
x ∈ ]100,199]

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sänky hajosi
« Vastaus #19 : Joulukuu 31, 2021, 14:15:25 »
Tehän olitte sängyssä yhdessä, eli taisi yhteispaino olla se mikä oli liikaa.

Huomattu on että sulla on mulle taas hirveästi asiaa, repukallekin vaan hymähdin lakonisesti että aha. Pahoitteluni.  :-*

Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha