Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihana Mmeoww 🖤  (Luettu 3281 kertaa)

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihana Mmeoww 🖤
« Vastaus #20 : tänään kello 11:40:48 »
Itse pidän enemmän siitä, että annan dominalle tosi väljät raamit, joissa toimia. Oikeastaan ottaa pattiin, jos domme alkaa kyselemään, sidotaan ja jos sidotaan, niin naruilla, kahleilla vai esim kelmulla. Jos on tottunut esim naruilla sidontaan, niin joku muu on minulle vai virkistävä poikkeus.

Kelmusta sen verran, että joskus meinasi iskeä paniikki, kun pt alkoi kieputtaa kelmua pään ympärille. Onneksi hän oli hereillä ja huomasi nopeasti tilanteen ja kelmu lähti. Sitten vain jatkettiin ilman sitä kelmua.

siinä kelmussa ollessa kuulet kun kaasu menee päälle osaat laskea 1 + 1 kun oli väljät

raamit saat kauniin polttomerkin Mistres X  orja =)
kysyvälle vastataan

Paikalla samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : tänään kello 12:24:45 »
Väljät raamit ei tarkoita silti, että kaikki on sallittua. Esim jos nono listalla on, että ei jälkiä, niin polttomerkit on suljettu pois. Väljyydellä tarkoitin sitä, että kaikki ei ole tarkkaan määritelty, mitä sessiossa tapahtuu. Usein määritän esimerkiksi, että ei kusta eikä paskaa, isoja jälkiä eikä tukahdutusleikkejä. Sen kylkeen antaa jonkinlaisen listan asioista, jotka ovat erityisesti mieleen. Noiden pohjalta domme osaa miettiä, mikä on hänen näkemyksensä session kulusta ja lähtee sitä siltä pohjalta toteuttamaan. Hän poimii listastani itseään miellyttävät asiat ja yhdistelee ne, niin kuin näkee parhaaksi. Listani ulkopuolelta on myös tietysti täysi mahdollisuus ottaa asioita. Näin tapaamisesta tulee fressi ja yllätyksellinen sekä tekijänsä näköinen.

Paikalla MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : tänään kello 13:55:53 »
Väljät raamit ei tarkoita silti, että kaikki on sallittua. Esim jos nono listalla on, että ei jälkiä, niin polttomerkit on suljettu pois. Väljyydellä tarkoitin sitä, että kaikki ei ole tarkkaan määritelty, mitä sessiossa tapahtuu. Usein määritän esimerkiksi, että ei kusta eikä paskaa, isoja jälkiä eikä tukahdutusleikkejä. Sen kylkeen antaa jonkinlaisen listan asioista, jotka ovat erityisesti mieleen. Noiden pohjalta domme osaa miettiä, mikä on hänen näkemyksensä session kulusta ja lähtee sitä siltä pohjalta toteuttamaan. Hän poimii listastani itseään miellyttävät asiat ja yhdistelee neniin kuin näkee parhaaksi. Listani ulkopuolelta on myös tietysti täysi mahdollisuus ottaa asioita. Näin tapaamisesta tulee fressi ja yllätyksellinen sekä tekijänsä näköinen.

Tämä mitä on sallittu ja mitä on kielletty on mielenkiintoinen kysymys. Dominoilla on listoja, mutta ne eivät ole täydellisiä. Omakohtainen esimerkkini, Foot whipping, falanga/falaka tai bastinado. Tätä tuskin on esitietolomakkeiden listalla. Olen kyllä ilmoittanut, että nilkkojani pitää varoa vanhan onnettomuuden takia. Kun yllättäen sain pari iskua jalkapohjiini, niin huomautin tästä. Tämä olisi voitu välttää, jos domina olisi etukäteen ilmoittanut, mitä tulee tekemään. Nyt iskut tulivat yllättäen, eikä minulla ollut näköyhteyttä tai mahdollisuutta kieltää lyönnit ennen iskuja.

Jos listalla olisi kelmuttaminen, niin kieltäisin sen etukäteen. Valokuvien perusteella kelmuttaminen on ainakin yhdessä paikassa aika yleistä. Kun minut kelmutettiin paikassa, niin lopussa jouduin huomauttamaan, että tiukka kelmutus alkaa haittamaan minun hengitystäni.

Oma punainen listani. Nämä siis voivat johtaa jo valmisteluvaiheessa siihen, että tapaamista ei tule. Ongelma on siinä, että nämä voivat sattumalta ilmestyä sessioon.

1. Kultainen suihku ja vastaavat
2. Hengityksen kontrolli, muutama domina ilmoittaa, että on heidän suosikkinsa.
3. Findom, vaatisi todella tarkat etukäteissopimukset, muuten voi olla rikos.
4. Minuun ei saa koskea ilman lupaa. Tämä ehto on viime aikoina ilmestynyt monen dominan listauksiin. Johtaa käytännössä siihen, että minun osalta tapaamista ei järjesty. Tosin näin voi käydä, vaikka domina ei nimenomaisesti kerro tätä ehtoa etukäteen. Olen käynyt muutaman kerran domina X:llä. Kun jälkeen mietin session sisältöjä, niin de facto minuun ei kosketa on ollut voimassa. Tämä on siitä ongelmallinen kohta, että olen toivonut nimenomaisesti, että sessiossa tullaan iholleni.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #23 : tänään kello 14:01:52 »
Ihanaa, että keskustelette näistä asioista, ovat tärkeitä. Mutta voisitteko jatkaa toisessa ketjussa, jos lähtee rönsyilemään alkuperäisestä aiheesta.

Haluaisin tämän pysyvän suht ytimekkäänä rapsaketjuna, kiitos! 🧡

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #24 : tänään kello 14:19:46 »

Oliko MiesVantaalta pyytänyt kelmutusta?

Tässä lyhyt vastaus.