Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Painiottelu  (Luettu 4432 kertaa)

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Painiottelu
« : Syyskuu 03, 2021, 13:59:43 »
Hakusessa rentoa ja kilpailuhenkistä seura mukaan kokeilemaan seksipainia, öljyllä tai ilman. Kokemusta on pari vuotta tästä leikistä ja uusia leikkikavereita ei voi olla liikaa ikinä. Itsestäni niin paljon että 30v mies, 188/125 ja karvainen kroppa. jos kiinnostusta löytyy niin jää ainaki juttelee :)

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Painiottelu
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2021, 08:11:11 »
Tätä olisi kyllä tosi mielenkiintoista kokeilla! 🤩 Mutta tuollaisia speksejä vastaan minulla ei taida olla mitään saumaa vääntää sua lukkoon 😅. Ja sen verran kilpailuhenkinen olen, että pitäisi olla edes jonkinlainen mahdollisuus voittaa 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2021, 09:01:48 »
Kohtuullisen iso kaveri. En mäkään lähde, mutta olipas raikas tuulahdus jotain uutta

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2021, 09:08:42 »
Haetaanko tässä naisia vai miehiä seksipainiin? Vai onko väliä? Itse painin muutamaa sarjaa alempana, ja tolle painimatolle tarvitaan kyllä aika paljon isompi tai todella paljon kilpailuhenkisempi vastustaja. 😅 Mutta hieno aloitus - toivottavasti vastustaja löytyy!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Painiottelu
« Vastaus #4 : Syyskuu 04, 2021, 09:21:18 »
Vaari harrastaa sängyssä paljonkin bjj, lukkopaini, judo - jossa narttu on avuttomasti sidonnassa ja nussittavana. Noissa öljyhommissa saattaa "lähteä lapasesta" ja lattialta kuuluu *kops*
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Painiottelu
« Vastaus #5 : Syyskuu 04, 2021, 09:26:04 »
Paini on näissä sen eri lajeissa aina painoluokkaurheilua, ikävä kyllä minä olen eri sarjassa. Toivottavasti löytyy omaan sarjaasi osallistujia.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #6 : Syyskuu 04, 2021, 18:05:40 »
Minuakin kiinnostaisi eroottinen paini... Mutta vain naisen kanssa.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Painiottelu
« Vastaus #7 : Syyskuu 04, 2021, 18:25:32 »
Jotkut huijaa, että voittaisi pelin, mutta tälläisessä ottelussa voisin hyvin huijata toiseen suuntaan, että matsi kestäisi ainakin pidempään, jos palkinto olisi palkitseva hävijällekkin  ::)
Feel so good...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Painiottelu
« Vastaus #8 : Syyskuu 04, 2021, 18:30:47 »
^ häviäjää naidaan brutaalisti!
Why so fragile?

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #9 : Syyskuu 04, 2021, 20:37:28 »
Tätä olisi kyllä tosi mielenkiintoista kokeilla! 🤩 Mutta tuollaisia speksejä vastaan minulla ei taida olla mitään saumaa vääntää sua lukkoon 😅. Ja sen verran kilpailuhenkinen olen, että pitäisi olla edes jonkinlainen mahdollisuus voittaa 😅

Olen kyllä harrastanu tätä pienikokoisten naisten kanssa aika paljon, tuppaa olemaan niin kun on tämän kokoinen :P Ja myös olen hävinny, keinoja on monta saada toinen luovuttaa ja vaan röyhkeys on rajana ;)

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #10 : Syyskuu 04, 2021, 21:35:08 »
Haetaanko tässä naisia vai miehiä seksipainiin? Vai onko väliä? Itse painin muutamaa sarjaa alempana, ja tolle painimatolle tarvitaan kyllä aika paljon isompi tai todella paljon kilpailuhenkisempi vastustaja. 😅 Mutta hieno aloitus - toivottavasti vastustaja löytyy!

Naisista ainoastaan kokemusta, mutta miehiltä tullu mielenkiintoisia haasteita mihin en toki vielä ole uskaltanu tarttua mut rohkeus haetaan koko ajan niin pieni bicurious puoli kasvamassa uskallan väittää.

Semmonen utooppinen ajatus olisi että voisi jossain päin järjestää ihan painisessio ilta, missä etukäteen sovittuja pareja voi painia ja mittaila voimia ja uteliaat vaan seurata, jos palkinnot ovat sitä luokkaa että halua mennä suljettujen ovien taakse niin sitä voisi myös järjestää. Tämä on kaukaa haettu idea mutta ehkä joku päivä.

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #11 : Syyskuu 04, 2021, 21:37:33 »
Jotkut huijaa, että voittaisi pelin, mutta tälläisessä ottelussa voisin hyvin huijata toiseen suuntaan, että matsi kestäisi ainakin pidempään, jos palkinto olisi palkitseva hävijällekkin  ::)
Aika pitkälle on kaikki sallittu. Omasta kokemuksesta switch henkinen vastustaja on sopivin, semmosena koen itseäni myös, kova kilpailuhenki päästä voittaa, mutta siinä häviössä on sitä nöyrystä myös mikä myös lämmittää mieltä monta päivää jälkeenpäin.

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #12 : Syyskuu 04, 2021, 21:38:47 »
^ häviäjää naidaan brutaalisti!

Näin on tapahtunu monta kertaa, antanu ja joutunu ottaa.

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Painiottelu
« Vastaus #13 : Syyskuu 05, 2021, 08:03:49 »
Olen kyllä harrastanu tätä pienikokoisten naisten kanssa aika paljon, tuppaa olemaan niin kun on tämän kokoinen :P Ja myös olen hävinny, keinoja on monta saada toinen luovuttaa ja vaan röyhkeys on rajana ;)

Olisipas kyllä ihan tooooodella kutkuttava ajatus voittaa itseään yli tuplasti suurempi vastustaja! 🤩 Haasteista nauttiva luonteeni mehustelee jo ajatuksella 😁😂. Saattaisi kyllä olla vähän vaikea uskoa voittoon itsekään... 😬😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #14 : Syyskuu 05, 2021, 08:43:06 »
Olen kyllä harrastanu tätä pienikokoisten naisten kanssa aika paljon, tuppaa olemaan niin kun on tämän kokoinen :P Ja myös olen hävinny, keinoja on monta saada toinen luovuttaa ja vaan röyhkeys on rajana ;)

Olisipas kyllä ihan tooooodella kutkuttava ajatus voittaa itseään yli tuplasti suurempi vastustaja! 🤩 Haasteista nauttiva luonteeni mehustelee jo ajatuksella 😁😂. Saattaisi kyllä olla vähän vaikea uskoa voittoon itsekään... 😬😅

Saat vaan käyttää mielikuvitusta vähän enemmän, kyllä miestä tai naista, koosta riippumatta saa luovuttamaan jos sopiva keino vaan keksi, kaikki keinot kuitenkin sallittu. ja hei, voiton jälkeen saat vapaat kädet valitsemaan palkintoa;) palkinto tai rangaistus, se on sinusta kiinni

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Painiottelu
« Vastaus #15 : Syyskuu 21, 2021, 21:06:25 »
Joo, tuollainen painitapahtuma voisi olla hauska >:) Pitää laittaa mietintämyssyyn!

Ja jos joku paini-innostunut on joskus käymässä Tampereella niin mulle voi aina laittaa viestiä  :inlove: Joskus keikkailen myös muualla! Se on kieltämättä hykerryttävää kun saa voittaa vaikka kenet - ja toisaalta häviäminenkin on seksipainissa aika kivaa ;D
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Painija

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Painiottelu
« Vastaus #16 : Lokakuu 29, 2022, 19:04:09 »
Vieläkö olisi innokasta naisseuraa painimaan? 27v 178/78, hygieniastaan huolehtiva ja siisti mies ottaisi mielellään alasti matsia!

Asun Tampereella, mutta matkustaminen tarpeen tullen onnistuu myös. Ikäsi suhteen en ole niin tarkka, pääasia että intoa riittää!  ;D Otahan yhteyttä rohkeasti jos kiinnostuit niin otetaan useampi kiihkeä matsi!  ;)