Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikäasiat ilmoituksessa  (Luettu 4358 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Ikäasiat ilmoituksessa
« : Syyskuu 01, 2021, 11:21:31 »
Mulla on aina ollut alaikäraja, ja se on ikäni kertyessä noussut. 35- vuotiasikäraja on aina tuonut alle 30-vuotiaita mailiin, puhelimeen ja jopa ovelle. En pidä siitä. En pidä nuorista miehistä, koska kohtaan eroottisesti vain aikuisen, kypsän miehen.

Männä päivänä luokseni tuli omin sanoinsa 30-v mies ———mulla alaikäraja 35——-miksi tulla? Hän meni ihan puihin ja läksi, sain minimihinnan ja  vielä ekstraa, hän oli erittäin pahoillaan, pettynyt ja häpeissään, olinhan äitinsä ikäinen eikä fetissi maturesta toimi kun olen naapurinrouva, aivan kuin äitinsä. Oletan että maturefetissi vaatii kaikenlaisia attrbuutteja, jää niitä mulla ei ole. Tarjoan naapurirouvaseksiä, inhimillistä kohtaamista kera seksin.

Seuraavana päivänä motoristi satojen km takaa, olin jo nostanut ed kokemuksen jälkeen alarajan 40 vuoteen, tuli käymään ja oli aivan superonnellinen ja tyytyväinen kohtaamiseen ja saamaansa palveluun. Hän olikin mun ikiä.

Olen miellelläni, olen valinnut olevani seksiobjekti heille, jotka haluaa. Toisille olen hellä ja lämmin kohtaaminen, jossa seksiä.

Mutta en ole nuorten miesten fetissi. Jos sitä haet, petyt.

Mun kanssa voi nauttia vaan jos pystyy kohtaamaan edes erotiikan merkeissä.

Te analyyttiset ammattilaiset, keskustelu seksiobjekti/ fetissi olisi kiinnostava.

Ja kiitos HS keskustelusta teille analyyttisella ammattilaisille.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2021, 11:38:35 »
Selvä👌
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2021, 11:43:29 »
sallittua toki pistää raja mutta erottaako 30v 35 vuotiaasta tuskin itse just erotan 15v 50 vuotiaasta
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #3 : Syyskuu 01, 2021, 11:44:10 »
oHo, tämä oli hyvä kirjoitus. Ikäasioista sen verran että JÄLLEEN sanon sen ikävän asian mikä minua vituttaa. Eli naama pokerina valehdellaan 10 - 15v itseään nuoremmaksi. Aktiivisesti vuodesta 2007 asiaa seurannut ja joidenkin ilmoitukseen ei ole tullut yhtään vuotta lisää. On siinä pokkaa kun ikää on n.45v ja vedetään ilmoitukseen 30v.

Käännyn ovelta.

Sitten kun olen itse 60-70v niin ehkä nuo neljäfemmat näyttää kolmekybäsiltä  ::)

Yllättävän moni harrastaa ikäkusetusta ja vaahtoaa samaanaikaan ilmoituksen rehellisyydestä  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #4 : Syyskuu 01, 2021, 13:02:06 »
Kaikki huorathan on 30 ikävuoden jälkeen 28 v. ikuisesti ja suurin osa heistä  tapaa vaan vanhempia miehiä, ettei vahingossa törmää tuttuihin ikätovereihin  ;D Maaginen luku tuo 28.
Tuota aloitusta en kyllä tajunnut yhtään, voisiko joku suomentaa.

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #5 : Syyskuu 01, 2021, 13:12:51 »
Kaikki huorathan on 30 ikävuoden jälkeen 28 v. ikuisesti ja suurin osa heistä  tapaa vaan vanhempia miehiä, ettei vahingossa törmää tuttuihin ikätovereihin  ;D Maaginen luku tuo 28.
Tuota aloitusta en kyllä tajunnut yhtään, voisiko joku suomentaa.

KAIKKI? Jos kaikki huorat valehtelee ikänsä, mikä on sinun oikea ikä?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #6 : Syyskuu 01, 2021, 13:23:39 »
Kaikki huorathan on 30 ikävuoden jälkeen 28 v. ikuisesti ja suurin osa heistä  tapaa vaan vanhempia miehiä, ettei vahingossa törmää tuttuihin ikätovereihin  ;D Maaginen luku tuo 28.
Tuota aloitusta en kyllä tajunnut yhtään, voisiko joku suomentaa.

KAIKKI? Jos kaikki huorat valehtelee ikänsä, mikä on sinun oikea ikä?
Nina on 25v. Jouduin kysyy sen äiteeltä lupaa kun mentiin rehveille. Äitee tuli mukaan. Pöydässä oli seuraavanlainen järjerjestys - minä - metrin väli - Ninan äitee - metrin väli - Nina

Nina sai puhua suoraan mulle mutta mun piti hyväksyttää kaikki Ninan äiteen kautta. Ennen rehvejä Ninan äitee laittoi mulle siveysvyön.
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #7 : Syyskuu 01, 2021, 13:27:33 »
^^
Muutaman kuukauden vielä 38 v. Vitsi että olen jo vanha luuska. Silloin kun aloitin, niin syntymäpäivänä 3.12. olen yrittänyt muistaa päivittää iän kaikkin ilmoituksiin. Se KAIKKI oli sarkasmia kuin koko kirjoituskin, harmi ettei kaikki ymmärrä sitä taidemuotoa.

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #8 : Syyskuu 01, 2021, 13:33:46 »
^^
Muutaman kuukauden vielä 38 v. Vitsi että olen jo vanha luuska. Silloin kun aloitin, niin syntymäpäivänä 3.12. olen yrittänyt muistaa päivittää iän kaikkin ilmoituksiin. Se KAIKKI oli sarkasmia kuin koko kirjoituskin, harmi ettei kaikki ymmärrä sitä taidemuotoa.

Sarkasmia? Aina muita kohtaan? 🙄

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #9 : Syyskuu 01, 2021, 13:39:55 »
Kaikki huorathan on 30 ikävuoden jälkeen 28 v. ikuisesti ja suurin osa heistä  tapaa vaan vanhempia miehiä, ettei vahingossa törmää tuttuihin ikätovereihin  ;D Maaginen luku tuo 28.
Tuota aloitusta en kyllä tajunnut yhtään, voisiko joku suomentaa.

no itselle jäi päällimäiseksi tuo että jos on pistänyt alaikäraja 35v  tuleekin " 29v " aika guru on jos naamasta

erottaa kun oikeesti osa 20v näyttää 50v ja päinvastoin ok tietty voi katsoo paperit =)
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #10 : Syyskuu 01, 2021, 13:54:01 »
^^
Muutaman kuukauden vielä 38 v. Vitsi että olen jo vanha luuska. Silloin kun aloitin, niin syntymäpäivänä 3.12. olen yrittänyt muistaa päivittää iän kaikkin ilmoituksiin. Se KAIKKI oli sarkasmia kuin koko kirjoituskin, harmi ettei kaikki ymmärrä sitä taidemuotoa.

Sarkasmia? Aina muita kohtaan? 🙄


En tiedä voiko sarkasmia harrastaa tyylin vedänpä käteen, eli itsekseen. Sarkasmini näköjään kolahti ainenkin sinuun, kun koet sen kommentoinnin arvoiseksi.

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #11 : Syyskuu 01, 2021, 13:59:31 »
^^
Muutaman kuukauden vielä 38 v. Vitsi että olen jo vanha luuska. Silloin kun aloitin, niin syntymäpäivänä 3.12. olen yrittänyt muistaa päivittää iän kaikkin ilmoituksiin. Se KAIKKI oli sarkasmia kuin koko kirjoituskin, harmi ettei kaikki ymmärrä sitä taidemuotoa.

Sarkasmia? Aina muita kohtaan? 🙄


En tiedä voiko sarkasmia harrastaa tyylin vedänpä käteen, eli itsekseen. Sarkasmini näköjään kolahti ainenkin sinuun, kun koet sen kommentoinnin arvoiseksi.


Minuun kolahtaa vain tämä taas kerran, enkä malta nyt olla kommentoinatta!

Sinun sarkasmi näkyy täällä muiden huorien arvosteluna ja mitätöisimenä ja itsesi kehumisena.

Kumarrat ja pyllistät kyllä siihen suuntaan, mistä elantosi saat!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #12 : Syyskuu 01, 2021, 14:31:32 »
erottaa kun oikeesti osa 20v näyttää 50v ja päinvastoin ok tietty voi katsoo paperit =)
puhu vaan omasta....havaintokyvystä. 50v kun tärähtää mittariin niin kyllä on iän tuomaa potkurin jälkeä. Ellei oo hapoilla kiristellyt naamaansa. Myös bbw naiset säilyy siloposkina kauemmin ja ebonyt vielä kauemmin. Siis viimeistään 50v kun tulee ikää niin sen huomaa. Suurimmalla osalla alamäki alkaa siitä 40v. Tai alamäki ja alamäki mutta iän huomaa. Miehet tietysti komistuu!

Tai sovitaan että vaari huomaa ja sinä voit jatkaa ihmettelyä kuka on 20v ja kuka 50v. Toki 20v voi näyttää 50v mutta ei toisinpäin.

Tämähän ei päde valokuviin, koska photoshop. Oooh, Angelina Jolie näyttää ihan 20v! Ei näytä, vaikka puoli naamaa on turtana happohoidoista.

Kumarrat ja pyllistät kyllä siihen suuntaan, mistä elantosi saat!
Varmasti tekee näin. Jokainen huora tekee näin. Eli kumartuu ottaa poskeen ja tarjoaa asiakkaalle takapillua  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2021, 14:35:43 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #13 : Syyskuu 01, 2021, 14:45:26 »
Olen 47-v, urheilen, olen hoikka, kauniit hiukset ja joko hyvien geenien tai laadukkaiden rasvojen ansiosta ryppyjä ei oikeastaan ole. Naapurimme luuli minua tyttärekseni kun olin koiran kanssa lenkillä... Muutamia vuosia sitten kävin jossain yökerhossa, poke pyysi papereita, tuijotti niitä hetken ja sanoi "Ai jaa, sinähän olet minuakin vanhempi... "

kommentti netistä kirjottaja anonyymi  sit otetaan arvottuna kuvana vaikka tämä ikä ilman googlea,,,
kysyvälle vastataan

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #14 : Syyskuu 01, 2021, 14:54:44 »
^Kirsi Salo..ei näytä päivääkään alle viiskybäseltä ilman muokattua kuvaa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2021, 14:58:18 kirjoittanut teme696 »
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #15 : Syyskuu 01, 2021, 14:55:34 »
^^ olisin veikannut tasan 50v ja just sanoin että turha laitella valokuvia - koska photoshop

Live on täysin eri asia kuin valokuva.
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #16 : Syyskuu 01, 2021, 15:00:21 »
Sama nainen ilman siloiteltua kuvanmuokkausta:


"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #17 : Syyskuu 01, 2021, 15:07:26 »
^ edelleen kaunis nainen mutta ei näytä 20, 30 tai 40 vuotiaalta.

Joten jos ilmoituksessa lukisi tyyliin, olen 28v niin kyllä se vähän korpeaisi   :'(

Ja koko vänkäämisen pointti vaarilla oli että ilmoituksen pitäisi olla rehellinen.
Why so fragile?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #18 : Syyskuu 01, 2021, 20:34:28 »
No kaipa sitä saa jokainen ikärajat laittaa, kannattaa vaan ilmoituksessa hyvin selkeästi ilmoittaa, jotta väärinkäsityksiltä vältytään.

Mun mielestä moni naisista itseasiassa on 25 v.  :sheep:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäasiat ilmoituksessa
« Vastaus #19 : Syyskuu 01, 2021, 23:32:52 »
sallittua toki pistää raja mutta erottaako 30v 35 vuotiaasta tuskin itse just erotan 15v 50 vuotiaasta

No aika hyvin erotan 30 v ja 40 v.