Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Teo sweet RE-ssä  (Luettu 4554 kertaa)

Poissa Loverboy1985

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Teo sweet RE-ssä
« : Elokuu 31, 2021, 21:55:36 »
Onko kokemusta Teo sweetistä nimisestä hupakosta? Arvostelut pois käytöstä.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1163
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2021, 09:57:17 »
Hyvät kuvat. Vähän mietityttää että onko aidosti nature kun rintavarustus näyttää niin isolta suhteessa kroppaan. Mutta ei pysty varmaksi sanomaan, kun kaikissa kuvissa on jotain tissien peittona.
You and me, part-time lovers

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2021, 12:16:45 »
On kyllä kivat kuvat  :wanker:

Poissa Loverboy1985

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #3 : Syyskuu 05, 2021, 10:46:55 »
Kyllä tissit näyttävät aidolta mutta mites palveluasenne kun arvostelut ovat laitettu pois🤔. Kuvat ovat kyllä kivat :inlove:

Poissa MiksuS

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2021, 09:46:14 »
oli tarkotus tänään käydä, ohjaa jonnekki viereiselle p-paikalle mihin tulee selvästi joku kyylä kattomaan sut eka,
vähän huonomieli jäi ja jätin menemättä. Vastaavanlaisessa tapauksessa aikanaan lähti lopulta käteiset ja rantarolex ilman kivaa loppua.

en siis sano että tällä olisi vastaavaa käytäntöä mutta ei siinä nauttisikaan kun tietää että gorillat odottaa ovella.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1163
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #5 : Syyskuu 22, 2021, 08:10:22 »
Huh-huh. Sellainen käytäntö on musta ollut ihan ok, että hupakko katsasta ikkunasta puhelun aikana millainen mörkö on tulossa vastaanotolle. Mutta toi on  jo vähän syyhkyn kuuloinen tilanne.
You and me, part-time lovers

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #6 : Syyskuu 22, 2021, 11:09:12 »
Koitin pari päivää sitten varata aikaa ja vastaus oli että päivä oli jo bookattu täyteen, ehkä parkkipaikalla U-käännöksiä tekeville. Sen perusteella luulisin että että tekee ihan oikeita tapaamisia, tai sitten Rolexeja pöllivän Igorin tarvii käydä välillä lounaalla.  :sheep:

En siis koskaan päässyt tapaamaan neitoa ja onhan se aina epäilyttävää jos rapsat on kielletty.

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo/Thea sweet RE-ssä
« Vastaus #7 : Lokakuu 21, 2021, 10:48:55 »
Ei helvetti! Kaikkea sitä joutuu tässä hupakointiuralla kokemaan. Whatsupin kautta yhteys ja kyselin onko kaikki palvelut mitä valikoimissa on todella tarjolla. Lisäksi kysyin että miksi hänellä ei ole arvostelut mahdollisia. Tiesin kyllä tämän ketjun/rapsan, joten olin etukäteen jo varovainen. Vastaus tuli pikaseen; ”On arvostelut käytössä”, ja lista hinnoista… RE:iin ilmestyi 10min päästä jonkun saksalaisen tekemä feikki arvostelu. Ja saman tien minulle blokkaus wupissa.. ;D
No, ajattelin kokeilla uudelleen toisella wup tilillä. Kysyin suoraan että haluan 45min ja paljon tietyt palvelut kustantaa. Varasin 45min ja lupasin olla paikalla tiettyyn aikaan. Paikalle saavuttuani ilmoitin että olen mestoilla. Hupakko ilmoitti että kävele oven eteen ja soita. Ilmoitin viestillä että tiedän kyllä oven että olen autossa vähän matkan päässä, (ei parkkia lähempänä, ja muutenkin kaikki kellot huusi hoosiannaa), että lähetä vain ovikoodi ja kerros, tulen suoraan sisään. Tietyistä syistä jonka varmaan ymmärrätte, en ollut valmis hengailemaan tunnetun oven edessä. Vastaus, soita että saat koodin. Kysyi miksi et voi lähettää viestinä? Seuraavaksi tuli pyyntö että lähetä kuva sijainnistasi. Vastasin että olen 50m ovelta. Todellisuudessa hieman kauempana. Takaisin tulee viesti että lähetä kuva autostasi!! Mitä vittua!!? Oven edessä hääri jos jonkunlaista porukkaa ja vastasin että ”whatta fuck, I don’t think that you want to fuck with my car”;) Sen jälkeen syytöksiä ties mistä ja ilmo että ”no service for you, fuck off”.. >:( Ja taas blokattu wup tili.
Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan oikeasti käynyt hänen luonaan ja saanut palvelua ilman sijainnin ja auton valokuvan lähettämistä, olin jo pesäpallomaila kädessä autossa että teretulemast kattomaan kuka olen. Selvää on se että ihan ei mene tällä tytöllä perinteisen kaavan mukaan ja joku siellä on varmasti tarkistamassa ”onko sulla rahaa mukana ja paljon kello on”:D
Ps. Kiirettä ei vaikuttanut olevan koska oli wupin linjoilla koko ajan. Ja jos tuolla kropalla ja palvelulistalla ei turskia riitä niin jossain on häikkää ja pahasti. Komppaan edeltäjiä, palautukseen  :wanker:

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Teo/Thea sweet RE-ssä
« Vastaus #8 : Lokakuu 21, 2021, 11:20:43 »
Paikalle saavuttuani ilmoitin että olen mestoilla. Hupakko ilmoitti että kävele oven eteen ja soita. Ilmoitin viestillä että tiedän kyllä oven että olen autossa vähän matkan päässä, (ei parkkia lähempänä, ja muutenkin kaikki kellot huusi hoosiannaa), että lähetä vain ovikoodi ja kerros, tulen suoraan sisään. Tietyistä syistä jonka varmaan ymmärrätte, en ollut valmis hengailemaan tunnetun oven edessä. Vastaus, soita että saat koodin. Kysyi miksi et voi lähettää viestinä? Seuraavaksi tuli pyyntö että lähetä kuva sijainnistasi. Vastasin että olen 50m ovelta. Todellisuudessa hieman kauempana

olin jo pesäpallomaila kädessä autossa että teretulemast kattomaan kuka olen. Selvää on se että ihan ei mene tällä tytöllä perinteisen kaavan mukaan ja joku siellä on varmasti tarkistamassa ”onko sulla rahaa mukana ja paljon kello on”:D

Sori nyt vaan, mutta oletko tosissasi järkyttynyt siitä, että et saanut koodia etänä?

Pesäpallomaila kädessä, just. Ei mennyt ihan sullakaan "perinteisen kaavan mukaan".

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #9 : Lokakuu 21, 2021, 12:12:54 »
Paikalle saavuttuani ilmoitin että olen mestoilla. Hupakko ilmoitti että kävele oven eteen ja soita. Ilmoitin viestillä että tiedän kyllä oven että olen autossa vähän matkan päässä, (ei parkkia lähempänä, ja muutenkin kaikki kellot huusi hoosiannaa), että lähetä vain ovikoodi ja kerros, tulen suoraan sisään. Tietyistä syistä jonka varmaan ymmärrätte, en ollut valmis hengailemaan tunnetun oven edessä. Vastaus, soita että saat koodin. Kysyi miksi et voi lähettää viestinä? Seuraavaksi tuli pyyntö että lähetä kuva sijainnistasi. Vastasin että olen 50m ovelta. Todellisuudessa hieman kauempana

olin jo pesäpallomaila kädessä autossa että teretulemast kattomaan kuka olen. Selvää on se että ihan ei mene tällä tytöllä perinteisen kaavan mukaan ja joku siellä on varmasti tarkistamassa ”onko sulla rahaa mukana ja paljon kello on”:D

Sori nyt vaan, mutta oletko tosissasi järkyttynyt siitä, että et saanut koodia etänä?

Pesäpallomaila kädessä, just. Ei mennyt ihan sullakaan "perinteisen kaavan mukaan".

Hohhoijaa!
Oishan se pitäny arvata…Unilukkari  :drinking:
Missä kohtaa olen ollut järkyttynyt? Lue aikaisemmat rapsat tytöstä. Olen vieraillut samassa osoitteessa sen sata kertaa ja en kertaakaan ole noussut autosta saadakseni koodin. Jos ymmärrys ironiaa kohtaan tuossa pesäpallomaila lauseessa on tuota tasoa niin kannattaa siirtyä kommentoimaan johonkin WOKE sivustolle ja pahoitella siellä mieltänsä :D :D Mene testaamaan ja rapsaa oma kokemukses. Älä valita jos joku yrittää varoittaa… :inlove:
Ps. Mistä sä tiedät mun perinteisen kaavan? Ollaanko me napalankoja vai olitko sä se joka ovella kyttäs?  8)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #10 : Lokakuu 21, 2021, 12:38:16 »
Ei se pesäpallomaila nyt ihan vakio varustus ole kun huoriin mennään  :laught:

Ymmärrän toki pointin että autossa sellainen voi olla. Näitä on pienen ajan sisällä ollut muutama tapaus että paikalla ei ole kiimaista Lissua vaan Eki ja Väpä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #11 : Lokakuu 21, 2021, 12:39:25 »
Jos olet vieraillut "satoja kertoja" jo aiemmin siinä kyseisesä asunnossa, niin eikö sulla jo siinä kohtaa hälytyskellot soi? Kuulostaa paritustoiminnalta.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #13 : Lokakuu 21, 2021, 12:56:40 »
Jos olet vieraillut "satoja kertoja" jo aiemmin siinä kyseisesä asunnossa, niin eikö sulla jo siinä kohtaa hälytyskellot soi? Kuulostaa paritustoiminnalta.

Just!
Onko teille ihan uutta että samassa kerrostalossa on vuosien varrella vieraillut kymmeniä eri itsenäisiä PT:a?
Ja meninkö mä sinne? On tää vittu yks toimettomien pätijöiden saitti  :inlove:

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #14 : Lokakuu 21, 2021, 12:59:56 »
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,5000.0.html

Kiitos syyskyntäjä  :drinking:
Jätän tän nyt tähän…
Muistin taas mikä tääl saitil on homman pointti. Löytyy vaan toinen toistaan parempia ja pätevämpiä turskia… :headbang:

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #15 : Lokakuu 21, 2021, 13:06:10 »
Ei se pesäpallomaila nyt ihan vakio varustus ole kun huoriin mennään  :laught:

Ymmärrän toki pointin että autossa sellainen voi olla. Näitä on pienen ajan sisällä ollut muutama tapaus että paikalla ei ole kiimaista Lissua vaan Eki ja Väpä.

Kelle on ja kelle ei  ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #16 : Lokakuu 21, 2021, 13:24:15 »
Löytyy vaan toinen toistaan parempia ja pätevämpiä turskia… :headbang:
Kukas on sun mielestä saitin pätevin eli ns.kuningas turska?
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #17 : Lokakuu 21, 2021, 13:30:43 »
Ei se pesäpallomaila nyt ihan vakio varustus ole kun huoriin mennään  :laught:

Ymmärrän toki pointin että autossa sellainen voi olla. Näitä on pienen ajan sisällä ollut muutama tapaus että paikalla ei ole kiimaista Lissua vaan Eki ja Väpä.

Ekistä en tiedä, mutta Väpä on aina kiimassa.  :laught:

TIS-VÄPÄ PARHAAT - TEMPTATION ISLAND SUOMI

https://www.youtube.com/watch?v=wlko1RJUP_I (alkaa kohdasta 1:49)
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #18 : Lokakuu 21, 2021, 13:32:33 »
Löytyy vaan toinen toistaan parempia ja pätevämpiä turskia… :headbang:
Kukas on sun mielestä saitin pätevin eli ns.kuningas turska?
MÄ!!  :weightlifting:  :laught:

Ps. Kiitokset Syyskyntäjälle ja Vilille rapsoista, toivottavasti osa jättää tämän ansiosta käymättä paikalla..
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Teo sweet RE-ssä
« Vastaus #19 : Lokakuu 21, 2021, 17:57:32 »
Ei se pesäpallomaila nyt ihan vakio varustus ole kun huoriin mennään  :laught:

Ymmärrän toki pointin että autossa sellainen voi olla. Näitä on pienen ajan sisällä ollut muutama tapaus että paikalla ei ole kiimaista Lissua vaan Eki ja Väpä.

Kelle on ja kelle ei  ;D

Pesäpallomaila kädessä tekemään ohareita...

Kuulostaa siltä Vili, että olet mies joka tekee pienetkin asiat pieteetillä.