Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

BabyAlice Järvenpää

<< < (3/4) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Lokakuu 29, 2021, 19:16:07 ---Mun ex-mimmi nimitteli mua babyksi. Olikohan se pervo!  :o

--- Lainaus päättyy ---
SAIRASTA!!!!! Kehdonryöstäjä!!!!!

Mut hei! Onneksi jätit sen  :headbang:

perasmies:
olen käynyt muutaman kerran.suihinottajana ei mitenkään erikoinen, mutta panna oli oikein kiva.hyvät muodot.
tulen käymään vielä joskus uudestaan

Kapteeni Turska:
Sarjassamme Kapteeni Turskan huimat s(e)ik(k)ailut vuorossa tällä kertaa - Tehtävä Järvenpäässä.

Tapasin tänään BabyAlicen. Viestittely oli sujuvaa ja kaikin puolin asiallista. Vastassa oli nuori vaalea nainen, jonka asiakaspalvelu oli erinomaista. Toivomuksia sai esittää ja niinpä otin pari omaa lelua mukaani.

BabyAlice on fiksu ja kaikin puolin mukavaa seuraa. Tunsin saavani rahalle vastinetta. Kohdelkaa häntä hyvin (kaikkia täytyy kohdella hyvin), niin saamme nauttia hänen palveluistaan tulevaisuudessakin. Voisin käydä tämän tytön luona myös uudestaan.

Tälle rapsalle on kysytty ja saatu PT:n lupa. Sää: Koska kyseessä on Järvenpää, niin no kyllähän te tiedätte...

Entto:
Babyalice on tehnyt paluun Järvenpäähän.
Nyt nimimerkillä Alicebby.

Naapurin ilmoituksen otsikkona:
Panettaako Järvenpää?

No, panettihan se, ja eikun yhteyttä ottamaan WA:lla.

Aika sovittiin ja hyvissä ajoin sain koordinaatit.

Oven avasikin oikein kauniskasvoinen nuori nainen.

Siisti kämppä, mistä plussaa.

Tissit isot, pehmeät.
Samoin pylly. Kuvat naapurissa ovat tuoreet.

Mukava mielyttämishaluinen tyttö, pitäkääpä hyvänä.

Aion uudistaakin vierailun.

Sää: Hyvä panosää.

Kapteeni Turska:
BabyAlice eli Alicebby on laskeutunut jälleen luoksemme. Tosi mukava ja miellyttävä palveluntuottaja. Oli ihanaa nähdä hänet taas pitkän tauon jälkeen. Hän on jopa hieman hotimpi kuin vuosi sitten kun viimeksi vierailin hänen luonaan.

Voin suositella häntä lämpimästi. Asunnossa on myös kaksi maailman kilteintä kissaa, joista ei voi olla pitämättä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta