Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisten kondomi  (Luettu 15448 kertaa)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #40 : Marraskuu 04, 2019, 22:20:19 »
^Olet varsin liukas kaveri kun karannut sietä seksityrmästä ja nyt viel pääsit Venlan haarojenvälistä pakoon :D

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #41 : Marraskuu 04, 2019, 22:22:05 »
^No niihin enkö ookki ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #42 : Marraskuu 05, 2019, 00:17:09 »
^Ei perkele joko mua jahtaa kaksi sihteeriä? Yksi haluaa istua naamalle ja toinen haluaa antaa piiskaa..

Älä mene pilluhuuruissasi halpaan. Rahasi ne haluaa, seksi on vain väline rahojen saamiseen  ;)

Sorry reality checkistä, näin tämä juttu menee maksullisten naisten kanssa. Tässä Daven oppia asiasta, erityisesti kohdasta 2:45 alkaen: https://m.youtube.com/watch?v=ECYZ1bMXMcU

 ;D

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #43 : Marraskuu 05, 2019, 19:18:10 »
^Ja rahani mieluiteni annanki niille, ei mua kiinosta sun reality chekit, tämähän on vaan rp, eikait mua kukaan oo jahtaamassa tai ei noista tiiä jos ne nyh haluaa Kuningaan hyllylle koristamaan ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #44 : Marraskuu 05, 2019, 21:25:53 »
^ Khyyllä sihteerit saattaa joskus jahdatakin aktiiviturskaa ::) Motiivi niillä vaan on perimmiltään ihan yhtä ylevä kuin puhelinmyyjällä tai vaikkapa tulottomalla tyrkkyblondilla rallikuskeja tai jääkiekkoilijoita jahdatessaan ;D

Edit. Otsikon aiheeseen liittyen, että tämä turska voi uida helpommin verkkoon, jos naisten kumeja on tarjolla...
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2019, 21:27:29 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #45 : Marraskuu 05, 2019, 22:10:11 »
Edit. Otsikon aiheeseen liittyen, että tämä turska voi uida helpommin verkkoon, jos naisten kumeja on tarjolla...

Tuskinpa, samalta se tuntu ku normi kumin kanssa...
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #46 : Marraskuu 05, 2019, 22:16:20 »
^ Nämä on juurikin näitä henkilökohtaisia mieltymyksiä, joista ei kannata kiistellä. Kerroin omasta kannastani ja mieltymyksestäni :)

Itse koen tuntuman naisten kortsulla parempana, ja duon tai jopa trion kanssa peuhatessa se on ihan mainio, kun ei tarvii räplätä aina uutta kortsua paikalleen mimmiä vaihtaessaan :D

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #47 : Marraskuu 05, 2019, 22:26:23 »
^ Nämä on juurikin näitä henkilökohtaisia mieltymyksiä, joista ei kannata kiistellä. Kerroin omasta kannastani ja mieltymyksestäni :)

Itse koen tuntuman naisten kortsulla parempana, ja duon tai jopa trion kanssa peuhatessa se on ihan mainio, kun ei tarvii räplätä aina uutta kortsua paikalleen mimmiä vaihtaessaan :D

Kyllä kaikilla saa olla oma mielipiteensä ja triossa tuo naisten kortsu voipi olla parempi. Ite en huomannu eroa normaaliin kortsuun verrattuna, mutta tosin kerranhan minä olen vain naisten kondomia testannu.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #48 : Marraskuu 08, 2019, 16:18:19 »
^Ja rahani mieluiteni annanki niille, ei mua kiinosta sun reality chekit, tämähän on vaan rp, eikait mua kukaan oo jahtaamassa tai ei noista tiiä jos ne nyh haluaa Kuningaan hyllylle koristamaan ;D

Luule vaan ettei sua jahdata...  8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #49 : Marraskuu 08, 2019, 17:29:26 »
^Ja rahani mieluiteni annanki niille, ei mua kiinosta sun reality chekit, tämähän on vaan rp, eikait mua kukaan oo jahtaamassa tai ei noista tiiä jos ne nyh haluaa Kuningaan hyllylle koristamaan ;D

Luule vaan ettei sua jahdata...  8)

En luule enään, nyh mä oon menny piiloon teitä jahtaajia  ;D ::)
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #50 : Marraskuu 08, 2019, 17:38:36 »
Ai muuttanu kaanian koppiin  ;D

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #51 : Marraskuu 08, 2019, 17:39:46 »
^Elä paljasta mun piilopaikkaa ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #52 : Huhtikuu 04, 2020, 11:15:49 »
Jos femidom on oikein paikallaan, liukkaria sisäpuolella on oikea määrä ja muistaa listä sitä oikeaan aikaan ja panee takaapäin ja kaikki menee muutenkin oikein hyvin, niin se tuntuu paljallla panemiselta.

Kun useampat asiat eivät ole 100% niin tuntuu siltä että pimpissä on minigrip, kun hommat ovat huonommin, niin lisäksi toinen rypistetty minigrip pyörii siinä välissä.

https://www.punainenkuu.fi/Naisten-Kondomi-Ormelle-5kpl

https://antishop.fi/shop/femidom-naisten-kondomi

https://kauppa.maukaste.fi/epages/maukaste.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20130215-11092-191427-1/Products/446107
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2021, 13:20:38 kirjoittanut Shark »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #53 : Tammikuu 31, 2021, 13:13:21 »
Jos femidom on oikein paikallaan, liukkaria sisäpuolella on oikea määrä ja muistaa listä sitä oikeaan aikaan ja panee takaapäin ja kaikki menee muutenkin oikein hyvin, niin se tuntuu paljallla panemiselta.

Kun useampat asiat eivät ole 100% niin tuntuu siltä että pimpissä on minigrip, kun hommat ovat huonommin, niin lisäksi toinen rypistetty minigrip pyörii siinä välissä.

Hyvä pointti, liukkaria tulee naisten kortsussa olla hyvin siellä sisällä (samoin kuin normikortsussa ulkopuolella) - naisten kortsun kanssa miehen kannattaakin pyytää lisää liukkaria sinne jos yhtään alkaa tuntuun muovipussilta, nainen kun ei välttämättä huomaa tuon kanssa koska sitä liukkaria on liian vähän.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #54 : Tammikuu 31, 2021, 13:37:31 »
Koska fenidomeja ei meinaa löytää googlella, kun tulee
vai maksettuja EIOOta, niin laita tänne. Joku firma myi pasantea irtotuootteena, mut en nyt muista mikä


ormelle lateksia:
https://www.punainenkuu.fi/Naisten-Kondomi-Ormelle-5kpl

fc2ja femidom, polyuretaania
https://antishop.fi/shop/femidom-naisten-kondomi

https://antishop.fi/shop/pasante-naisten-lateksiton-kondomi

Uniq lady ja uniq air
(tänään loppu)
https://kauppa.maukaste.fi/epages/maukaste.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20130215-11092-191427-1/Products/446107

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #55 : Maaliskuu 30, 2021, 12:47:13 »
Femidomia oli joskus apteekeissa myynnissä. Hyllyt huutaneet ei oota jo pidemmän aikaa. Click click lienee nykyään ainoa vaihtoehto hankkimiseen.

Muutamia kertoja kyseisen huipputuotteen kanssa olen tehnyt lähempää tuttavuutta. Ovat valmiiksi jonkin verran sisältä liukastettuja. Loraus liukkaria kyytipojaksi ja ollaankin hyvin lähellä aitoa kokemusta. Kun mikään ei purista liikaa eikä hävitä tuntoa, niin aivot saa viestin paljaalla panemisesta. Ei huono.

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten kondomi
« Vastaus #56 : Huhtikuu 20, 2021, 17:23:57 »
Kyl noita monesta seksikaupstakin saa. Nykyään S K ja L-ketjuillakin on enmmän kondoomeja (siis Ø=54/57mm miesten), kun apteekeilla.