Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvä ilmoitus hupakolla  (Luettu 9336 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #20 : Elokuu 17, 2019, 11:15:35 »
Omat ajantasaiset kuvat.
Ikä,pituus,paino.
Hinnasto.
Hintaan kuuluvat palvelut.
Jonkinlainen kuvaus itsestä palveluntarjoajana.

Tuossa on kaikki mitä hyvässä ilmoituksessa on ja jos vielä ilmoitetut asiat pitävät paikkansa niin ollaan tapaamisen äärellä. Jos palveluntarjoajalla on jotain rajoitteita asiakkaan suhteen esim. ikä niin se olisi kans hyvä olla esillä hyvässä ilmoituksessa niin vältytään turhilta yhteydenotoilta.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #21 : Elokuu 17, 2019, 11:44:50 »
Minulle asia on hyvin selkeä. Katselen ilmoituksia etsiessäni uutta sihteeriä. Jatkoon otan pelkästään sellaiset, joista käy selvästi ilmi onko ilmoittajan kaliiberi minulle oikeanlainen. Muut sivuutan armotta. Sen jälkeen katson sijaintia, outcall/incallia ja palveluvalikoimaa. Taas putoaa osa pois. Hinnasto ja toivomani palvelut ovat ainoita asioita joista saatan kysyä tarvittaessa etukäteen.

Palveluasenne, kemioiden kohtaaminen yms. ovat asioita jotka oikeasti selviävät vasta tapaamisessa, joten niihin liittyviä mainintoja ilmoituksessa ei tarvitse olla. Paradoksaalisesti kuitenkin juuri ne ratkaisevat, menenkö uudestaan vai en.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2019, 11:48:17 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #22 : Elokuu 17, 2019, 12:14:00 »
Omat kriteerit onkin tullu jo esiin, eli selkeä ja rehellinen ilmoitus ajantasaisin kuvineen ja tietoineen toimii parhaiten. Ilmoitus joka on liian lyhyt tai liian pitkä, yleensä karsiutuvat omalta osaltani pois. "Seksikäs ja sporttinen p. 000-1234567" jättää niin paljon kysymyksiä ettei tule vaivauduttua lisätietoja kyselemään. Myöskin sellaiset 2000 merkin romaanit kannattaa unohtaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 410
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #23 : Elokuu 17, 2019, 17:34:41 »
...
.........
... paljon tekstiä
---
---------
----

Eihän tämä ketju olekkaan mikään "tämä on ainoa oikea ilmoitustyyli" vaan enemmänkin "Pähkäiletkö mitä ilmottaisit ilmoituksessasi ja mitä ei, katso täältä vinkkejä mitä mahdolliset asiakkaasi haluaisi tietää, poimi mitä haluat".

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15333
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #24 : Elokuu 17, 2019, 17:57:02 »
Suurimmalta osalta ilmoittajista, siis Suomalaisista ainakin ... ei ole oikeastaan mitään muuta kuin aivan basic jutut. Kaiken muun joutuu yleensä kyselemääm puhelimella.
En tiedä johtuuko se sivuston säännöistä vai mistä, mutta sitä informatiivista tietoa ei tahdo vain löytyä.
Se tietty hankaloittaa, mutta osaan soittaa puhelimella ja kysyä. Minulle se sopii, eri asia sitten taas on se, että vastataanko koskaan.
Nykyään on hankalaa varata aikaa vaikkapa kuukauden päähän, toisin oli ennen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #25 : Elokuu 17, 2019, 18:12:45 »
^ Kyllä sinne saa informatiivista tietoa laittaa. Oikein täytyi tarkistaa erään paikallisen ilmoitus. ;)



Poissa Vieras0017

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #26 : Elokuu 17, 2019, 18:38:01 »
Välillä kyllä tuntuu, että on aivan se ja sama mitä ilmoituksessa lukee, kun sitä ei moni yhteydenottaja tunnu lukevan katsellaan vaan kuvat. Sitten otetaan yhteyttä ja kysytään asioita mitkä olisi selvinnyt jo lukemalla sen ilmoituksen. Asiakkaan ottaessa minuun yhteyttä multa lähtee vakioviesti missä on palvelut, hinnat ja kysyn minkä pituinen tapaaminen ja milloin sopisi. Tätäkään ei moni lue, koska en saa vastauksia niihin kysymyksiin vaan joudun ne yksitellen kysymään ja taas kysytään samoja asioita mitkä olisi selvinnyt jos olisi viitsinyt vähän lukea.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #27 : Elokuu 17, 2019, 18:52:39 »
Hyvässä ilmoituksessa kaikki tärkeimmät speksit on kerrottu selvästi ja ymmärrettävästi.

Moni urpo ei silti aina ymmärrä ja aikaa tahtoo toisinaan kulua turhan paljon asioiden täsmentämiseen. Kerran yksi uusi tuttavuus panikoi, kun selvitin hieman lain koukeroita, (ensin itse epäili ja syytti että olen joku hirvittävä rikollinen) totesi ettei halua joutua pidätetyksi. Hermot tässä skenessä kannattaa siis olla ostavallakin osapuolella kunnossa. Lopputulos palkitsee, kun ei ota kaikkea niin vakavasti. :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2019, 18:54:55 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #28 : Elokuu 17, 2019, 18:55:55 »
Lumous, tuo on kyllä aika totta. Minulla lukee jo ilmoituksessa, että harrastan pelkkää turvaseksiä. Kun minuun otetaan yhteyttä, lähetän vastauksen, jossa taas toistan harrastavani ainoastaan suojattua seksiä, ja linkitän myös artikkelin, jossa selitetään, mitä turvaseksi on, mitä kaikkia reittejä taudit voivat tarttua, ja mitä eri suojia on olemassa. Sitten kun tapaamisaika ja tapaamisen sisältö on saatu sovittua, lähetän vielä varmistusviestin, jossa selitän vielä kerran, että kaikki seksi tapahtuu suojattuna. Tähän vastataan "ok selvä", minkä jälkeen annan puhelinnumeroni ja sijaintini.

... Sitten tulee kysymys: "Niin saiks sua nuolla? Entä sopiiks OWO CIM? Ai että ei OWOa, ei CIMiä, ja nuollakin saa vaan jonkun käärepaperin läpi? Ei tule kauppoja, vittu mikä ajan tuhlaaja."

Tai vielä pahempaa, hän tulee paikalle ja kysyy kesken aktin, että saako nuolla. Okei, ehkä hän on viestitellyt monien tyttöjen kanssa eikä muista, että juuri minä olin se turvaseksistä jankkaaja. Mutta sitten kun sanon, että vain suojan kanssa, niin jos siihen vastataan että "ei mulla mitään tauteja oo, en mä tauteja pelkää", niin vittu.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2019, 18:58:13 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #29 : Elokuu 17, 2019, 20:33:30 »

Asiakkaalla on toki oikeus toivoa asioita, mutta sellaisten tyttöjen morkkaaminen, jotka eivät istu omaan toive-kategoriaan, on vaan tosi turhaa ja kurjistaa alaa.

Siinä olen samaa mieltä, että suoranainen valehtelu ei koskaan kannata. Mutta "sporttinen" ja "hyvässä kunnossa" voi tarkoittaa palveluntarjoajalle ihan muuta kuin asiakkaalle.

Totta kai morkkaaminen on tyhmää. Mutta seksikaupassa on selvää, että monia asiakkaita kiinnostaa tietynlainen vartalotyyppi. Toisille se voi olla timmi ja toisille muodokkaampi. Jotenkin tuntuu, että muodokkailla on taipumusta kertoa olevansa sporttisia, mutta ei toisinpäin. Tästä syystä tarkennan sitä sporttisuutta.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #30 : Elokuu 17, 2019, 20:46:08 »

Asiakkaalla on toki oikeus toivoa asioita, mutta sellaisten tyttöjen morkkaaminen, jotka eivät istu omaan toive-kategoriaan, on vaan tosi turhaa ja kurjistaa alaa.

Siinä olen samaa mieltä, että suoranainen valehtelu ei koskaan kannata. Mutta "sporttinen" ja "hyvässä kunnossa" voi tarkoittaa palveluntarjoajalle ihan muuta kuin asiakkaalle.

Totta kai morkkaaminen on tyhmää. Mutta seksikaupassa on selvää, että monia asiakkaita kiinnostaa tietynlainen vartalotyyppi. Toisille se voi olla timmi ja toisille muodokkaampi. Jotenkin tuntuu, että muodokkailla on taipumusta kertoa olevansa sporttisia, mutta ei toisinpäin. Tästä syystä tarkennan sitä sporttisuutta.

Toi on kyllä oikeesti siinä jännä et oon huomannut et tuntuu tuo "sporttinen" tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Osalle laiha=sporttinen, toisille lihaksikas=sporttinen. Myös joillekin se muodokas on ollut sporttinen. Näitä huomannut siis kun kyselty/listattu näitä palveluntarjoajia ja suosituksia on tullut laidasta/laitaan :D Eli siksi tarkennus voi olla ihan kohdillaankin et mitä itse on hakemassa.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #31 : Elokuu 17, 2019, 21:00:36 »
Sporttisuus ilmenee niin eri muodoissa. Olenhan minäkin entisenä kilpaurheilijana sporttinen, minulla on ihan hyvin lihasta jäljellä niiltä ajoilta ja kehon liikkuvuus ilmenee sänkypuuhissa. Mutta viime vuosien aikana tähän sporttisuuden päälle on kertynyt myös vajaat kymmenen kiloa kulinarismia ;D En minä enää kehtaa itseäni sporttisena mainostaa, vaikka radalla luultavasti päihittäisin teistä joka ikisen.

EDIT: Johtuu varmaan siitä, miten ihmiset ajattelevat urheilua eri lähtökohdista. Jos jonkun mielestä ihmisen pitää urheilla pudottaakseen painoa, niin hän ajattelee sporttisen ruumiinrakenteen tarkoittavan normaalipainoista tai laihaa. Joku taas ajattelee urheilun olevan oman suorituskyvyn ja kehonhallinnan kehittämistä, tällaiselle ihmiselle sporttisuus tarkoittaa muskeleita.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2019, 21:06:24 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #32 : Elokuu 17, 2019, 21:38:02 »
Juu tuo sporttisuus ilmenee monella eri muotoa, olihan entisen Itäsaksankin kuulantyöntäjänaiset sporttisia mutta ei ainakaan minun mielestä millään tapaa seksuaalisesti houkuttelevia 😂

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #33 : Elokuu 17, 2019, 21:42:49 »
Juu tuo sporttisuus ilmenee monella eri muotoa, olihan entisen Itäsaksankin kuulantyöntäjänaiset sporttisia mutta ei ainakaan minun mielestä millään tapaa seksuaalisesti houkuttelevia 😂

Parta kutitteli suihinotossa😁.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #34 : Elokuu 17, 2019, 22:32:25 »
Ja tämä ei mielestäni ole sellainen asia mistä pitäisi loukkaantua. Siis se, että asiakas haluaa tietää tarkemmin palveluntarjoajan vartalon mallin. Eihän sitä ole pakko kertoa, mutta kyllä itse silloin epäilen, että ei se vartalo erityisen timmi ole.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #35 : Elokuu 18, 2019, 08:03:49 »
Lumous, tuo on kyllä aika totta. Minulla lukee jo ilmoituksessa, että harrastan pelkkää turvaseksiä. Kun minuun otetaan yhteyttä, lähetän vastauksen, jossa taas toistan harrastavani ainoastaan suojattua seksiä, ja linkitän myös artikkelin, jossa selitetään, mitä turvaseksi on, mitä kaikkia reittejä taudit voivat tarttua, ja mitä eri suojia on olemassa. Sitten kun tapaamisaika ja tapaamisen sisältö on saatu sovittua, lähetän vielä varmistusviestin, jossa selitän vielä kerran, että kaikki seksi tapahtuu suojattuna. Tähän vastataan "ok selvä", minkä jälkeen annan puhelinnumeroni ja sijaintini.

... Sitten tulee kysymys: "Niin saiks sua nuolla? Entä sopiiks OWO CIM? Ai että ei OWOa, ei CIMiä, ja nuollakin saa vaan jonkun käärepaperin läpi? Ei tule kauppoja, vittu mikä ajan tuhlaaja."

Tai vielä pahempaa, hän tulee paikalle ja kysyy kesken aktin, että saako nuolla. Okei, ehkä hän on viestitellyt monien tyttöjen kanssa eikä muista, että juuri minä olin se turvaseksistä jankkaaja. Mutta sitten kun sanon, että vain suojan kanssa, niin jos siihen vastataan että "ei mulla mitään tauteja oo, en mä tauteja pelkää", niin vittu.

Kyllä ne muistaa, mutta jotkut vain ajattelevat saavansa tahtonsa läpi "neuvottelemalla". Huonoa käytöstä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #36 : Elokuu 18, 2019, 09:00:07 »
Niin kauan kun en tiedä, onko kyse huonosta muistista vai huonosta käytöksestä, niin kyse on huonosta muistista :)

Huono käytös on sitten sitä, kun kieltämiseni jälkeen ruvetaan väkisin työntämään sitä kieltä paljaaseen pilluun ja yritetään olla niin nopeita, etten ehtisi laittaa kättä väliin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2019, 09:03:54 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #37 : Elokuu 18, 2019, 10:50:54 »
...
Huono käytös on sitten sitä, kun kieltämiseni jälkeen ruvetaan väkisin työntämään sitä kieltä paljaaseen pilluun ja yritetään olla niin nopeita, etten ehtisi laittaa kättä väliin.


Ai tollasia wannabe lännennopeitakin on? Erikoisia peliliikkeitä sillä kaikki realistiset tapahtumankulut mitä keksin tuosta hetkestä eteenpäin ei ole kauhean hyviä...
Amator

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #38 : Elokuu 18, 2019, 19:37:17 »
Ja tämä ei mielestäni ole sellainen asia mistä pitäisi loukkaantua. Siis se, että asiakas haluaa tietää tarkemmin palveluntarjoajan vartalon mallin. Eihän sitä ole pakko kertoa, mutta kyllä itse silloin epäilen, että ei se vartalo erityisen timmi ole.

Mä tiedän paljonkin ulkomailla tekeviä kollegoita, jotka on täydessä pilates-kunnossa, mutta eivät ilmoita fyysisistä mitoistaan mitään. Lisäksi oon törmännyt useisiin mun "silmään" hyvin sporttisiin tapauksiin, jotka määrittelevät itsensä "curvy" -girlseiksi.

Mitä enemmän on verkostoitunut ja löytänyt muita tapoja tehdä tätä hommaa ja ennen kaikkea olla osa skeneä, sitä enemmän on itsellä tippunut paine vastata oikeastaan yhtään mihinkään "yleisiin sääntöihin".

Se ettei joku halua lähteä ulkonäkö-keskusteluun mukaan, ei välttämättä tarkoita loukkaantumista, vaan nimenomaan useimmiten se on vaan niille palveluntarjoajille epärelevanttia. Toki omalla kohdalla, jos ensisijaisesti hakisin kehonkoostumusta todella tärkeänä kriteerinä pitävää asiakasryhmää omaksi asiakkaakseni, olisi vähän hömppää puhua näin. Mutta musta on ollut valtavan ihana kohdata erityylisiä ja eri asioita hakevia asiakkaita!

Musta olisi aivan mahtavaa nähdä entistä enemmän sellaista keskustelukulttuuria tässä skenessä, mitä yksityisesti pääsen asiakkaiden kanssa kokemaan. Toisaalta ymmärrän varsin hyvin, ettei moni koe näitä palstoja tai muita paikkoja omakseen.

Olen pohtinut paljon, seurailenko tätä palstaa sivusta, vai osallistunko jatkossa aktiivisemmin. Suurin kiinnostus kun mulla on siihen, että ne ihmiset jotka aiheen pariin saapuvat ensimmäisiä kertoja, saisivat alasta mahdollisimman kattavan kuvan ja ymmärryksen. Tämä skene kun itselle on ihan oikeasti ja aidosti valtavan paljon enemmän, kuin kilot ja senttimetrit, tulemiskerrat ja läähätys. Niissä ei ole mitään vikaa, mutta musta on tosi tylsää, jos homman pitää rajoittua niihin aina.

Enkä jaksa joka kerta tämänkaltaista romaania kirjoittaessa miettiä, kuka siihen viestin pituuteen tarttuu seuraavaksi :D Tästä tuli nyt tälläinen avautuminen 8) Olen kyllä huomannut että mua on myös kaivattu täällä ja siitä jos mistä on tullut lämmin fiilis <3
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvä ilmoitus hupakolla
« Vastaus #39 : Elokuu 18, 2019, 19:50:41 »
Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikös se olisi niin ostajalle kuin myyjälle selvempi, kun vartalon koostumus kerrotaan suoraan kiertelemättä ja kaartelematta ja laitetaan ilmoitukseen totuudenmukainen kuva vartalosta. Joku hakee bbw:tä ja tapaakin luuviulun ja toisinpäin. Säästää molempien aikaa, kun ei tule hutilyöntejä puolin ja toisin.