Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt meni henkilökohtaiseksi  (Luettu 5068 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #20 : Elokuu 25, 2021, 15:59:43 »
Tietyn osan foorumin nimimerkeistä vois samalla puhdistaa myös pois. Sopisivat paremmin t-foorumille.

Mutta tuo on todella vaarallinen ajatusmaailma. Kuka saa olla täällä ja kuka ei. Kuka saa elää ja kuka ei. Toivottavasti tuollaisella ajatusmaailmalla ei olla tai mennä tai päästä mihinkään johtavaan virkaan. Edes saitin modeksi. Traktorikuskin tai muun työkonekuskin homma voisi olla sopiva. Siinä olet tärkeässä asemassa (tää ei ollu vitsi) ja työkone on sinun alainen. Kone tekee juuri kuten johtaja johtaa ja alaisen tekemille virheille on helppo löytää syyllinen.
Tuollainen yhteiskunta oli aikoinaan Neuvostoliitossa. Ja tänä päivänäkin Pohjois-Koreassa. Minusta ne jotka toivovat samanlaista systeemiä tännekin, eli että "väärinajattelijat" siivottaisiin pois, saisivat mun puolesta muuttaa itse sinne Pohjois-Koreaan, ihannevaltioonsa.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2021, 16:01:02 »
^^ No nyt luetaan samoja nuotteja. Vaikka mun perse ei merivettä kestä, näin sisävesiukkona, niin kyllä se järviveden kestää.
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #22 : Elokuu 25, 2021, 16:18:18 »
Tietyn osan foorumin nimimerkeistä vois samalla puhdistaa myös pois. Sopisivat paremmin t-foorumille.

Mutta tuo on todella vaarallinen ajatusmaailma. Kuka saa olla täällä ja kuka ei. Kuka saa elää ja kuka ei. Toivottavasti tuollaisella ajatusmaailmalla ei olla tai mennä tai päästä mihinkään johtavaan virkaan. Edes saitin modeksi. Traktorikuskin tai muun työkonekuskin homma voisi olla sopiva. Siinä olet tärkeässä asemassa (tää ei ollu vitsi) ja työkone on sinun alainen. Kone tekee juuri kuten johtaja johtaa ja alaisen tekemille virheille on helppo löytää syyllinen. Summasummaarum: opettele hallitsemaan ensin työkaluja, ennenkuin yrität johtaa ihmistä. Koskee kaikkia.

Ainakii näyttää tyhmältä jos jätkä haukkuu ojassa olevaa traktoria paskaks kun on juuri ohjeistanut alaistaan menemään ojaan

Traktorista niin tiedä, työkaluista vielä vähemmän mutta pari kertaa olen käynyt leimaamassa Metsähallituksen puita autolla niin molemmissa syy oli autossa. En tiedä näytinkö tyhmältä mutta metsä kyllä raikui. Eikä vastannut.

Mutta juu, mistä me puhuttiin?
☮️and💟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #23 : Elokuu 25, 2021, 16:24:07 »
Tietyn osan foorumin nimimerkeistä vois samalla puhdistaa myös pois. Sopisivat paremmin t-foorumille.

Mutta tuo on todella vaarallinen ajatusmaailma. Kuka saa olla täällä ja kuka ei. Kuka saa elää ja kuka ei. Toivottavasti tuollaisella ajatusmaailmalla ei olla tai mennä tai päästä mihinkään johtavaan virkaan. Edes saitin modeksi. Traktorikuskin tai muun työkonekuskin homma voisi olla sopiva. Siinä olet tärkeässä asemassa (tää ei ollu vitsi) ja työkone on sinun alainen. Kone tekee juuri kuten johtaja johtaa ja alaisen tekemille virheille on helppo löytää syyllinen. Summasummaarum: opettele hallitsemaan ensin työkaluja, ennenkuin yrität johtaa ihmistä. Koskee kaikkia.

Ainakii näyttää tyhmältä jos jätkä haukkuu ojassa olevaa traktoria paskaks kun on juuri ohjeistanut alaistaan menemään ojaan

Traktorista niin tiedä, työkaluista vielä vähemmän mutta pari kertaa olen käynyt leimaamassa Metsähallituksen puita autolla niin molemmissa syy oli autossa. En tiedä näytinkö tyhmältä mutta metsä kyllä raikui. Eikä vastannut.

Mutta juu, mistä me puhuttiin?

Sä et ole pitänyt alaisestasi hyvää huolta niin se joutu saikulle ja sitten pakotit sen kipeänä töihin niin se meni metsään. Ehdottomasti johdossa vika. Kyllä minä sen myönnän, että hutirekrytointeja tapahtuu, mutta onneksi alaiset voi vakuuttaa ja on takuut. Ei siinäkään tapauksessa voi alaista syyttää jos se haetaan kunnalliskodista sairaseläkkeeltä ja se ei toimikkaan kuin nuoremmat.

Monet vaan tykkää johtaa ihmistä kun omille virheille pitää löytää syyllinen. Kovat tyypit, kuten autot, vaan paskat nakkaa syyttelyistä

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #24 : Elokuu 25, 2021, 16:28:32 »
^ Niin no, ehkä käskytin niitä liikaa, tarkemmin kun ajattelen...
☮️and💟

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3523
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #25 : Elokuu 25, 2021, 16:33:50 »
Jaa, komento takaisin. Nyt se on taas esillä. Tympeä kurssipäivä takana ja silmät vieläkin sirrillään.
On toi Pekonen kans yks...oliko lannoitelentokurssi?
No oli ja lannoitteena käytettiin paskapuheitasi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #26 : Elokuu 25, 2021, 16:36:55 »
^ Alkaa ketju olla kohta nimensä veroinen...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2021, 16:41:09 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #27 : Elokuu 25, 2021, 16:38:14 »
^ Niin no, ehkä käskytin niitä liikaa, tarkemmin kun ajattelen...

😁😁

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #28 : Elokuu 25, 2021, 18:36:44 »
Foorumi näyttää toipuvan. Addiktit ja muutkin voivat huokaista helpotuksesta. Toivottavasti.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #29 : Elokuu 25, 2021, 21:14:03 »
Tämä tietää 25 vuoden asemasotaa. Kysy Liftiltä ketju on moderoinnin jäljiltä kuin raiskauksen uhri. Mitä jos vihdoinkin kysyisitte apua joltakin ammattilaiselta. Ja samaan syssyyn raiskasitte uudet foorumilaiset....siis sen ketjun.

Korkki kiinni ja näpit irti näppäimistöstä!

Todellakin henkilökohtaista jos mun suurella vaivalla aloittama ketju on poistettu!

Foorumi näyttää toipuvan. Addiktit ja muutkin voivat huokaista helpotuksesta. Toivottavasti.

Täytyy ymmärtää, että tässä on rankat vuodet takana foorumiaddikteilla.
Hei, juuri ja juuri toivuttu 2019 traumasta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #30 : Elokuu 25, 2021, 21:31:55 »
Tämä tietää 25 vuoden asemasotaa. Kysy Liftiltä ketju on moderoinnin jäljiltä kuin raiskauksen uhri. Mitä jos vihdoinkin kysyisitte apua joltakin ammattilaiselta. Ja samaan syssyyn raiskasitte uudet foorumilaiset....siis sen ketjun.

Korkki kiinni ja näpit irti näppäimistöstä!

Todellakin henkilökohtaista jos mun suurella vaivalla aloittama ketju on poistettu!
Se saatiin takasin mutta Letsmenoks otti sen aika raskaasti. Se oli tässä juomassa kahvia, silt lähti housut jalasta ja se huokaisi ääni väristen "ei helvetti, kysy liftiltä ketju on piilotettu"

Mulla alkoi tykyttää ohimolla kuusi verisuonta, vedin kourallisen diapameja ja lukittauduin vessaan. Huusin " piilota mun kone, puhelin ja poistu asunnosta"
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #31 : Elokuu 25, 2021, 21:40:09 »
Todellakin henkilökohtaista jos mun suurella vaivalla aloittama ketju on poistettu!

Se saatiin takasin mutta Letsmenoks otti sen aika raskaasti. Se oli tässä juomassa kahvia, silt lähti housut jalasta ja se huokaisi ääni väristen "ei helvetti, kysy liftiltä ketju on piilotettu"

Mulla alkoi tykyttää ohimolla kuusi verisuonta, vedin kourallisen diapameja ja lukittauduin vessaan. Huusin " piilota mun kone, puhelin ja poistu asunnosta"

No mutta...lukuunottamatta tuota ketju episodia, niin eiks toi kuulosta ihan normi illalta...?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #32 : Elokuu 25, 2021, 22:14:09 »
Todellakin henkilökohtaista jos mun suurella vaivalla aloittama ketju on poistettu!

Se saatiin takasin mutta Letsmenoks otti sen aika raskaasti. Se oli tässä juomassa kahvia, silt lähti housut jalasta ja se huokaisi ääni väristen "ei helvetti, kysy liftiltä ketju on piilotettu"

Mulla alkoi tykyttää ohimolla kuusi verisuonta, vedin kourallisen diapameja ja lukittauduin vessaan. Huusin " piilota mun kone, puhelin ja poistu asunnosta"

No mutta...lukuunottamatta tuota ketju episodia, niin eiks toi kuulosta ihan normi illalta...?

No juu mutta nyt jäi minun housut sinne vessan lattialle ja jouduin hipsimään sateeseen pelkillä Björkeillä.

Kotona puoliso katseli hetken hämmennyksissä kun eteiseen astelin kalsarit vettä tippuen.
" Kävin Liftillä kahvilla" sanoin.
Nyökkäsi vain ymmärtävästi ja jatkoi uuden tilateoksen kolvaamista...
☮️and💟

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #33 : Elokuu 25, 2021, 22:24:04 »
No juu mutta nyt jäi minun housut sinne vessan lattialle ja jouduin hipsimään sateeseen pelkillä Björkeillä.

Kotona puoliso katseli hetken hämmennyksissä kun eteiseen astelin kalsarit vettä tippuen.
" Kävin Liftillä kahvilla" sanoin.
Nyökkäsi vain ymmärtävästi ja jatkoi uuden tilateoksen kolvaamista...

No mutta olen varma että ne housut menee Liftillä hyvään käyttöön.

Nyt mietin kyllä vähän miksi sä surffaat Lifti-ketjua Saitilla kun olet Liftin luona...mutta siihen on varmasti jokin hyvä syy, ja toiseksi, mä en tuomitse.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #34 : Elokuu 25, 2021, 22:28:52 »


Nyt mietin kyllä vähän miksi sä surffaat Lifti-ketjua Saitilla kun olet Liftin luona...mutta siihen on varmasti jokin hyvä syy, ja toiseksi, mä en tuomitse.

Joillekin mikään annos Liftiä ei riitä! 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #35 : Elokuu 25, 2021, 22:39:33 »


Nyt mietin kyllä vähän miksi sä surffaat Lifti-ketjua Saitilla kun olet Liftin luona...mutta siihen on varmasti jokin hyvä syy, ja toiseksi, mä en tuomitse.

Joillekin mikään annos Liftiä ei riitä! 😁
Yksi annos on jo liikaa koska heti sen jälkeen tuhat annosta on liian vähän  :-*
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #36 : Elokuu 25, 2021, 22:57:43 »
No, Venla, nyt tämä menee kyllä todella henkilökohtaiseksi mutta menköön, otsikko oikeuttaa sano, spotontopic eli SoT vuorossa.

Kävin tullessa siis Alepasta ostamassa kahvimaitoa ja pussin kaatiksia ja suuntasin Liftille. Soitin ovikelloa ja hämmentävää kyllä, Lifti avasi oven. Hämmentävää siis nopea avaaminen ja leveä virne. Ei muuta kuin häkeltyneenä istahdin pöytään. Kahvia kupposeen, pussi auki ja selvisihän se miksi mies niin tohkeissaan ja iskussa. Foorumi taas sekaisin, no,tiesinhän minä toki jo sen, mitään uutta taivaanrannan alla.

Siinä höpöteltiin normaalit kuisseisoo ja ootkosaanutpillua jutut ja puhe kääntyi saittiin mihin mies ahkeraan jotain nakutteli Kehui pällin avanneen miks näin ketjun. Muisteltiin pällin olleen pälli aikaisemminkin ja sanoin jotta minäpä vilkaisen miesoletetun kirjoitushistoriaa. Kerroin että on se Pälli ja sanoin että on näköjään kysynyt sinultakin jotain. Täppäsin postauksen auki ja loppuhan on kirjoitettua historiaa.

Toki täsmennys. Normaalisti riisun housuni jo tullessa mutta nyt selvinpäin olevasta Liftistä häkeltyneenä unohdin. Ketjun häviämisen järkytys sai minut muistamaan asian ja kävin riisumassa housut saadakseni samalla aikaa puhekyvyn palauttamiseksi. Menin ja riisuin ne vessan lattialle. Jos en olisi järkyttynyt niin olisin ymmärtänyt jättää ne eteiseen.
☮️and💟

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #37 : Elokuu 26, 2021, 02:22:06 »
Lifti jo toipunut ja päässy pois vesdasta? Oletko saanut jo hoisus takaisin?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #38 : Elokuu 26, 2021, 10:11:15 »
^^ Anteeksi että olin selvinpäin.....mutta toisaalta mulla kun on tämä herkän lapsen mieli, niin minähän menin ihan sekaisin karamellista ja maidosta  :o

^ Juu, potkaisin oven heti saranoiltaan ja rupesin mollaamaan modeja. Housut odottaa eteisessä.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nyt meni henkilökohtaiseksi
« Vastaus #39 : Elokuu 30, 2021, 22:34:41 »
Nyt meni henkilökohtaiseksi:

Vaarilla on ollut jonkinaikaa mummon kanssa seksisuhde. Menin kyllä todella vanhanaikaiseen kun mummo pisti viestiä jotta tules Vaariseni syömään suklaatia ja kahtoo lehvaa. Eihän tällainen potaska seksuaaliseen suhteeseen käy. Siis eihän Vaari pillua saanut kun oli sitä suklaatia. Voi elämän kevät että vanhuksella on tämä dementia. Tällaista en muistanut.

Aloin siinä tekemään lähtöä, niin mummu hihassa kiinni että nukutaan lähekkäin. Eihän tällainen potaska seksuaaliseen suhteeseen kuulu, joten valehtelin että nitrot jäi himaan. No mummu löi mulle VANS lippalakin ja sinisen t-paidan. Komea ja kallis lippalakki, ei siinä mitään, kyllä mä voin olla sokerivaari! Mutta kyllä siinä varmaan oli sellaista vihjailua että Uuno Turhapuro-lookki ei reisiä kostuta.

No katson viteolta blowbang only bbc nii kyllä tää ilta tästä vielä....Nii ja VANS lippalakki päässä!
Why so fragile?