Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suosituksia 18-24v hupakosta.  (Luettu 53157 kertaa)

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #80 : Kesäkuu 27, 2023, 00:42:54 »
Nata on hyvä.

Poissa zerppa

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #81 : Elokuu 26, 2023, 21:34:46 »
Eka rapsa ja tänne tunnukset ihan Natan takia.
Moneen kertaan kehuttu mimmi. Täältä kanssa tulee kehuja!
Todella, siis TODELLA upea vartalo! Kauniit kasvot,sopivan kokoiset silarit,vatsa on selvästi treenattu (ei kuitenkaan fitness tyylinen) ja peppu! Aivan huppu vartalo. Pyöreä,pieni,käteen sopiva peppu.  Kiva lirputella "haudata" kasvot pakaroiden väliin. Luonnollisesti kielellä "nussia anusta"(jos siitä pitää...)
Muutenkin aktiivinen. Saa pimppiä,peppua,suukkia jne. Itseni suosikki on ekana 69:ssä leikkiä pepputapin kanssa. Nata päällä ja katsoa,kuinka pepputappi poraantuu hänen piukeaan peppuunsa. Omaa kullia voi käyttää pepussa ja pillussa. Loppuhuipennus sitten,että suriseva tappi peppuun ja itse antaa kullia pilluun.
Niin ja edestä päin (lähetyssaarnaajasta) kullia peppuun ottaa kanssa mielellään.
Kun kohtelee häntä hienosti,niin hän on valmis moneen! Myös asutoiveet toteuttaa niin hyvin,kuin vaan voi. Esim. minihame,stayupit,toppi ja korkkarit.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2023, 21:38:52 kirjoittanut zerppa »

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #82 : Elokuu 26, 2023, 21:39:45 »
Kuulen jo ritariarmeijan saapumiseen viittavaa kuminaa

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #83 : Elokuu 26, 2023, 23:07:32 »
En tiedä lukiko Heksap87 aiempaa ketjua mutta totta on että Nata ei halua rapsoja tai keskustelua itsestään.
Onko tosiaan näin? Voi hemmetti, olen ite pälpättänyt menemään suurinpiirtein laskemani peppureiän ympäröivien ryppyjen määrät. En tosin tällä foorumilla, mutta toisaalla. No jatkossa tiedän paremmin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2023, 23:15:22 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #84 : Elokuu 27, 2023, 17:38:59 »
Eka rapsa ja tänne tunnukset ihan Natan takia.
Moneen kertaan kehuttu mimmi. Täältä kanssa tulee kehuja!
...

Kannattaa muokata viesti keveämmäksi jos haluat että sitä ei poisteta. Nata ei tosiaan halua että hänestä raportteja kirjoitellaan vaikka aikomus olisikin hyvä ja aito.

Ja jonkun mielestä hän olisi muka kolmekymppinen. Ei mitenkään. Mun mielestä 25 nurkilla ja olemus jopa nuorempi. Olen  hänet tavannut alun toistakymmentä kertaa.

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #85 : Elokuu 27, 2023, 23:14:50 »



Kannattaa muokata viesti keveämmäksi jos haluat että sitä ei poisteta. Nata ei tosiaan halua että hänestä raportteja kirjoitellaan vaikka aikomus olisikin hyvä ja aito.

Ja jonkun mielestä hän olisi muka kolmekymppinen. Ei mitenkään. Mun mielestä 25 nurkilla ja olemus jopa nuorempi. Olen  hänet tavannut alun toistakymmentä kertaa.
Mä taas uskon että on lähempänä 30 kun 20. Tiukassa tikissähän tuo viimeksi oli mutta kyllähän natasta vähän sellanen operoitu käsitys tulee. Eipä tuolla itselleni väliä ole, lähdin erittäin tyytyväisenä pois ja palvelu oli parasta a-luokkaa. Mutta ei mun silmään nata mikään tyttönen enää ole.

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #86 : Lokakuu 21, 2023, 13:30:11 »
Annika, Milena, Taina, siin mielestäni parhaimmat suomalaiset, joiden luona olen
vieraillut kyseisessä ikäluokassa.

Poissa jagge

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia 18-24v hupakosta.
« Vastaus #87 : Lokakuu 21, 2023, 22:11:04 »
Näitä Annikoita taitaa olla pari? StudentAnnika ja HotAnnika. Itse olen tavannut vain hotin ja on kyllä ihan hotti  :inlove: