Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raisio  (Luettu 12326 kertaa)

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raisio
« Vastaus #20 : Heinäkuu 08, 2023, 13:49:19 »
No voi harmi, taas näitä owo tapauksia. Olen sen verran tarkka, etten käy niillä joilla owo kuuluu palveluun. En itse periaatteesta uskalla esimerkiksi nuolla tai suudella naista joka on antanut paljaalla suuhun...

Poissa Höpö Höpö

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raisio
« Vastaus #21 : Heinäkuu 08, 2023, 18:54:13 »
No voi harmi, taas näitä owo tapauksia. Olen sen verran tarkka, etten käy niillä joilla owo kuuluu palveluun. En itse periaatteesta uskalla esimerkiksi nuolla tai suudella naista joka on antanut paljaalla suuhun...
Sitten varmaan kannattaa virkata vaikka sukkia kiikkustuolissa jos noin kauheasti OWO pelottaa🤣🤣🤣

Poissa Drifter69

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raisio
« Vastaus #22 : Heinäkuu 08, 2023, 19:12:06 »
No voi harmi, taas näitä owo tapauksia. Olen sen verran tarkka, etten käy niillä joilla owo kuuluu palveluun. En itse periaatteesta uskalla esimerkiksi nuolla tai suudella naista joka on antanut paljaalla suuhun...
Sitten varmaan kannattaa virkata vaikka sukkia kiikkustuolissa jos noin kauheasti OWO pelottaa🤣🤣🤣

Mä myös ihmettelen näitä ilman kumia tarjoavia. Tiesittekö, että seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. En itse ainakaan mitään herpeksiä halua. Myös HPV tarttuu suukontaktissa. Samoin klamydia ja muut. Riskit ovat vähäisempiä mutta olemassa kuitenkin. Ihan riittävän hyvältä kumillakin tuntuu ellei miisulla jostain syystä ole jotain paksumpia extra safe kondomeja. Näin on kerran käynyt ja ne veivät enemmän tuntoa, mutta hyvin on aina pärjätty kortsullakin.