Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: LauraLo  (Luettu 15742 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
LauraLo
« : Elokuu 15, 2019, 18:53:55 »
Saavuin töihin aamulla ja vilkaisin työlistaa: 11 potilasta edessä. Mutta viides ”potilas” olikin jotain ihan muuta kuin yleensä, nimittäin LauraLo, tosin työlistalla lääke-edustajana😃. Aikaakin oli varattu 2 tuntia, joten jotain erikoista tässä siis oli. Ovi auki ja virallinen ilmoitus ”seuraava”. Kun Laura tuli sisään, ensimmäisenä tulivat naurut. Pian virallinen valkoinen takki sai kyytiä ja sitten muut vaatteet. Ylilääkäri kun olen, olin varannut uuden vibraattorin, anustapin ja kiristysrenkaan. Tutkimuspöytä pääsi heti hyvään käyttöön ja samoin kaikki apuvälineet. MySize69 kumeja kului viisi, kun osoitteen vaihdon yhteydessä vaihdettiin. Kaikki asennot, jotka vastaanottohuoneessa oli mahdollista, kokeiltiin. Laura oli täysillä mukana ja tärisi useamman kerran vibran ym vaikutuksesta. 2 tunnin kuluttua olivat molemmat aika puhki ja seitsämännessä taivaassa😍.
Laura on aivan yliveto, nätti kuin mikä, siro ja aivan ihana ihminen. Lopuksi keittelin expressot. Kysyin uskaltaako tulla vastaanotolle toiste ja kuulemma käy hyvin😋. Sitä odotellessa. Ainoa, joka jäi vaivaamaan oli se, mitä siivoojat miettivät roskiksen kumeista, liukkaripusseista ja vibrapakkauksesta.
Huh, olipas päivä! Loput potilaatkin tuli hoidettua, tosin tavallisella tavalla.

Ylilääkäri

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: LauraLo
« Vastaus #1 : Elokuu 15, 2019, 21:12:35 »
Kumpikohan tuolla käynnillä oli maksava osapuoli, kun yleensä lääkärillä käynneistä on tullut lasku perässä 😂

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: LauraLo
« Vastaus #2 : Elokuu 15, 2019, 21:52:36 »
Kiitos Ylilääkäri, sekä hienosti kirjoitetusta rapsasta että erityisesti tapaamisesta!!  :-*

Lääkärin vastaanotolla käyminen tuskin koskaan enää tulee olemaan mulle ihan samanlaista kuin ennen, ilman ajatusten harhailua tutkimuspöytien moniin mahdollisuuksiin.

Harvoin olen esiintynyt yhtä puhtaan siveellisen ja viattoman näköisenä missään kuin tänään vastaanotolle tullessani, ja kuitenkin tuntenut oloani niin riettaaksi kantaessani pyhäkoulumekkoni alla seksihepeniä. Olin vakuuttunut, että ilmoittautumistiskin tytöllä on röntgenkatse, jolla paljastaa "lääke-esittelijän" läppärilaukun sisällöksi esitteiden ja koneen sijaan kortsut ja liukkarin. Koskaan en ole myöskään yhtä kepeästi ja hymy korvissa poistunut vastaanotolta. Nyökkäsin vastaanoton tytöille ohi mennessäni näkemiit, ja vasta jälkeenpäin tuli mieleen, että olisko pitänyt kammata sotkeutunut tukkani samaan kuosiin kuin tullessani. Mut no joo, Yliläkääri nyt esitti vain niin kiperiä kysymyksiä, et tuli vähän hiuksia harottua, ja ripsaritkin siinä samalla vähän valui poskille  ;)


Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: LauraLo
« Vastaus #3 : Elokuu 15, 2019, 21:59:54 »

Tosi hyvä. Kaikin puolin. Erityisesti tykkään heittäytymisestä.  Molemmille iso peukku :)
Amator

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: LauraLo
« Vastaus #4 : Elokuu 15, 2019, 22:03:41 »
Siis mitä, oikeesti!? :D Vähänkö tuhmaa ja aivan helvetin siistiä!!! Voin vain kuvitella sen jännityksen ja siitä seuranneen kiihottumisen määrän, aissss!

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: LauraLo
« Vastaus #5 : Elokuu 16, 2019, 05:33:30 »
Hyvä rapsa ja loistavasti toteutettu tapaaminen. Iso peukku molemmille 👍 Näin se parhaimmillaan toimii :)
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
LauraLo
« Vastaus #6 : Elokuu 28, 2019, 17:48:34 »
Pidemmän aikaa olin suunnitellut kalastusreissua tähän päivään. Vihdoin tuo päivä koitti, ainoastaan seuralainen vielä puuttui, mutta oltiin sovittu, että haen hänet rannasta puolenpäivän aikoihin. Kauniissa aurinkoisesa säässä nautin kahvia terassilla, kunnes puhelimeni piippasi ja sain viestin. Olen kohta laiturilla...

Hetken kuluttua näinkin LauraLo:n jo odottelevankin venekyytiä kesäisessä mekossaan. Kalastusreissumme olikin oikein miellyttävä ja seura parasta mahdollista. Laura oli hyvin lämmin, iloinen ja pirteä. Keskusteluaiheet eivät loppuneet missään vaiheessa. Tunnelma oli koko kalastuksen ajan hyvin lämmin, kiireetön ja eikä se kaukana ollut, etten olisi tuota tyttöystävääni vielä tohtinut päästää takaisin kotisatamaansa.
💊

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: LauraLo
« Vastaus #7 : Elokuu 28, 2019, 20:50:54 »
Pidemmän aikaa olin suunnitellut kalastusreissua tähän päivään. Vihdoin tuo päivä koitti, ainoastaan seuralainen vielä puuttui, mutta oltiin sovittu, että haen hänet rannasta puolenpäivän aikoihin. Kauniissa aurinkoisesa säässä nautin kahvia terassilla, kunnes puhelimeni piippasi ja sain viestin. Olen kohta laiturilla...

Hetken kuluttua näinkin LauraLo:n jo odottelevankin venekyytiä kesäisessä mekossaan. Kalastusreissumme olikin oikein miellyttävä ja seura parasta mahdollista. Laura oli hyvin lämmin, iloinen ja pirteä. Keskusteluaiheet eivät loppuneet missään vaiheessa. Tunnelma oli koko kalastuksen ajan hyvin lämmin, kiireetön ja eikä se kaukana ollut, etten olisi tuota tyttöystävääni vielä tohtinut päästää takaisin kotisatamaansa.


Ahhahhaa, se olit sinä!  :D  8) Kävinpä sitten täällä julkisesti avautumassa gfe-fiiliksistäni tietämättä foorumiolemassaolostasi, heh! [Tähän joku tomaatinpunainen hymiö]
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: LauraLo
« Vastaus #8 : Elokuu 28, 2019, 21:49:10 »
Pidemmän aikaa olin suunnitellut kalastusreissua tähän päivään. Vihdoin tuo päivä koitti, ainoastaan seuralainen vielä puuttui, mutta oltiin sovittu, että haen hänet rannasta puolenpäivän aikoihin. Kauniissa aurinkoisesa säässä nautin kahvia terassilla, kunnes puhelimeni piippasi ja sain viestin. Olen kohta laiturilla...

Hetken kuluttua näinkin LauraLo:n jo odottelevankin venekyytiä kesäisessä mekossaan. Kalastusreissumme olikin oikein miellyttävä ja seura parasta mahdollista. Laura oli hyvin lämmin, iloinen ja pirteä. Keskusteluaiheet eivät loppuneet missään vaiheessa. Tunnelma oli koko kalastuksen ajan hyvin lämmin, kiireetön ja eikä se kaukana ollut, etten olisi tuota tyttöystävääni vielä tohtinut päästää takaisin kotisatamaansa.


Ahhahhaa, se olit sinä!  :D  8) Kävinpä sitten täällä julkisesti avautumassa gfe-fiiliksistäni tietämättä foorumiolemassaolostasi, heh! [Tähän joku tomaatinpunainen hymiö]



Joskus sitä voi yllättyä kahdestikin saman päivän aikana  8) :D
💊

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: LauraLo
« Vastaus #9 : Lokakuu 03, 2019, 00:27:16 »
Enää alle pariviikkos LauraLon tapaamiseen. Tällä kertaa hän ilmoittautuu respassa erikoistutkimuspotilaaksi, jolle tehdään erikoislaaja gynekologinen tutkimus. Tarkoitusta varten on on hommattu tietty sähköllä toimiiva gynekologinen tutkimuspöytä

Minulla sellainen ennakkoaavistus, että tutkimus tulee olenaan hyvin perusteellinen ulottuen myöd B-rapun puolelle. tutkimusinstrumenttejä ova mm. tutkivan lääkäri sormet, huulet, kieli, keskijalka ja vibra ja erityis iso anustappi ym tilpehöörit 🥵❤️

Ylilääkäri

Ylilääkäri

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: LauraLo
« Vastaus #10 : Lokakuu 03, 2019, 07:11:18 »
^Nyt käy jo kateeksi Ylilääkäriä prkl.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: LauraLo
« Vastaus #11 : Lokakuu 21, 2019, 22:04:10 »
Saavuin työhuoneeseeni ja vilkaisin työlistaa. Iltaan asti jatkuvassa päivässä ei ollut muuta erikoista kuin se, että normaalisti runsaan tunnin lounastauko olikin tänään vähän yli 3 tuntia. Oli nimittäin SE päivä: LauraLo saapuisi kontrollikäynnille. Asianmukaiset valmistelut oli tehty: normaalin tutkimuslaverin sijaan oli siirretty sähköinen gynekologinen tutkimuspöytä ja viereen tarvittavat tutkimustarvikkeet, nimittäin kasa MySize69:jä, pari synkän mustaa anaalitappia. Laturissa oli vibra, jos potilas olisi unohtanut ottaa mukaan edellisellä kerralla antamani vaaleanpunaisen vibran. Suunnitelma oli, että LauraLo esittäisi huomiota herättämättä jännittynyttä potilasta odotustilassa. Kun 130-kiloinen edellinen potilaani lähti, kutsuin sisään ainakin 80 kg kevyemmän siron Lauran. Myönnettävä on, että jännitystä oli ilmassa melko tiheänä.

Seuraavaksi vähän jännitystä lievittävää halailua ja sitten piti perehtyä sähköpöydän säätöihin. Onneksi niistä selvittiin ilman insinöörin koulutusta. Jalkatuet saatiin mukavaan asentoon ja sitten vain tutkimaan jalkatukien välistä näkyvää kiihottavaa näkymää. Täytyy tunnustaa, että ensimmäisen kerran hyödynsin tällaista ammattivälinettä näin. Aluksi vähän ilonappulan suullista hoitoa, mutta pian pakko oli päästä tekemään tuttavuutta Lauran lämpimiin ja kosteisiin sisätiloihin. Välissä soviteltiin synkeitä anustappeja ja oli aika mukava tunne olla samaan aikaan huhkimassa toiseen aukkoon. Sähköinen pöytä oli kyllä varsin kätevä, kun sitä saattoi jalkapedaalilla nostaa ja laskea kulloisenkin hoidettavan ruumiinaukon mukaan. Lauran ajoittaisen tärinän ja kouristusten jälkeen varmistin kysymällä aina, että onko annettu hoito varmasti tehonnut. Lisää kuulemma vielä tarvittiin. Niin monta kertaa, että menin laskuissa sekaisin. Pari tuntia siinä meni ja vaaleanpunainen vibraattori surisi niin, että pelkäsin paristojen loppuvan.

Täytyy myöntää, että nautin sydämeni pohjasta koko parista tunnista. Kumin ja ahkeran voimistelun seurauksena hoitovälineeni alkoi hieman turtua ja muutenkin kumi vaikeuttaa laukeamista tosi paljon. Kun molempien voimat alkoivat osoittaa pieniä hiipumisen merkkejä, Laura vielä hoiti käsin minut loppuun istuen ja minä seisten. Tärisyttävä orgasmi ja Lauran rinnat ja vatsa tulivat täyteen jotain mitä lie vaaleaa möhjöä. Ihmettelin, mistä sitä niin paljon tulikin, tällaiselta harmaahapselta.

Ei voi muuta sanoa kuin, että oli taas mahtava kokemus LauraLon kanssa ja puitteet ja välineet kyllä aika eksoottiset. Lauran kanssa on helppo olla ja hän on ihan täysillä mukana touhussa, joka tekee siitä vielä kivempaa. Ja hän on ilo silmille ja sielulle. Kaunis kiitos, LauraLo!

Ylilääkäri

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: LauraLo
« Vastaus #12 : Lokakuu 21, 2019, 22:16:51 »
Näitä rapsoja/eroottisi novelleja on aina mielekästä lukea ;D Kadehdin ammatin tuomia puitteita!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: LauraLo
« Vastaus #13 : Lokakuu 22, 2019, 07:33:17 »
Mahtoiko Lauran röörit tulla vieläkään ihan kuntoon?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: LauraLo
« Vastaus #14 : Lokakuu 22, 2019, 08:31:06 »
Ottaen huomioon potilaan tilanteen todennäköisen pysyvän luonteen luulen, että säännölliset kontrollikäynnit ovat jatkossa täysin välttämättömiä.

Ylilääkäri

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: LauraLo
« Vastaus #15 : Lokakuu 22, 2019, 08:46:51 »
Rehellisesti tunnustan olevani kateellinen ylilääkärille!  :D

Taitaa olla niitä harvinaisia tapauksia joissa lääkäri maksaa potilaalle käynneistä, mitenkähän Kelan korvaukset menee tällaisissa tapauksissa  ;)
Mutta täytyy nostaa hattua ylilääkärille omistautumisesta potilaan hoitoon, harvoin kuulee vastaavasta paneutumisesta ja sitoutumisesta.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: LauraLo
« Vastaus #16 : Lokakuu 22, 2019, 11:59:52 »
Ottaen huomioon potilaan tilanteen todennäköisen pysyvän luonteen luulen, että säännölliset kontrollikäynnit ovat jatkossa täysin välttämättömiä.

Ylilääkäri

Kuten Juutas tuossa yläpuolella mainitsi, olen kyllä kateellinen.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: LauraLo
« Vastaus #17 : Lokakuu 22, 2019, 14:17:32 »
Voi teitä  ;D ... Mutta pakko myöntää, että mä olisin itsekin vähän kateellinen, jos en olisi minä  :D Harvoin saa terveydenhuollosss yhtä antaumuksellista ja osaavaa hoitoa.

Kiitos Ylilääkäri! Potilas poistui paikalta horjuvin askelin ja höttömäisin ajatuksin, syvällisen hoidon totaalisesti rentouttamana. Toivon joutuneeni pitkäaikaiseen hoitokierteeseen.

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2019, 14:22:19 kirjoittanut Laura Lo »
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: LauraLo
« Vastaus #18 : Lokakuu 22, 2019, 14:44:49 »
^
Vääntäkää nyt veistä haavoissamme...  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: LauraLo
« Vastaus #19 : Marraskuu 13, 2019, 21:30:54 »
Tapasinpa ihanan LauraLo:n. Alusta asti olo oli kuin kauan hukassa olleen tyttöystävän kanssa. Mitä nyt itse hermoilin, niinkuin usein uuden mimmin kanssa  ::)

Laura on aikuinen nainen, mutta kuvat eivät tee oikeutta tälle kaunottarelle. Laura on kauniskasvoinen ja siropiirteinen, timmikroppainen vaaleaverikkö. Kaikkein parasta Laurassa on kuitenkin välitön, kiireetön ja ystävällinen asenne. Halittelua ja pusuttelua saa osakseen enemmän kuin useinkaan siviilissä. Laura on aivan ihana ihminen, kuten täälläkin on jo todettu  :-*

Jääköön itse touhut nyt sen tarkemmin kuvailematta. Sen verran kuitenkin, että Lauran spontaanit jälkitärähdykset vielä hänen maatessaan kainalossani ja suudellessa syvään, olivat jotain, jota en juurikaan hupakoissa ole kokenut ;) Nauravaisen Lauran kanssa on myös kiva heittää läppää ja jutella mistä vaan. Ihan 100% GFE:tä.

Kauko Röyhkähän on tehnyt Lauralle ihan oman biisin. Melkein noin se meni, mutta biisissä esiintyvä Lauran kotiväki toki puuttui tapaamisesta ;D

https://m.youtube.com/watch?v=q2jhi9yiTsU

Kiitos ihanasta tapaamisesta, LauraLo!

PS. Sinkkumiehenä ollessa on se hyvä puoli, ettei tota viiksien aluetta ole pakko pestä vaimoväen tms. takia. Sain siis nauttia Lauran vienosta tuoksusta aina saunaan saakka ;D