Ööö Metsänpeto! Lämmin kiitos ihanista sanoistasi, ja erityisesti tietysti siitä, että tulit mua ilahduttamaan Helsingin keikallani. Olemme vaihdelleet hauskoja repukkakommauksia jo so:n ajoilta, ja se, että vihdoin sitten pääsimme heittämään läppää (ja paljon muutakin) livenä oli huippua!
Aivan mahtavaa kaiken lisäksi, että hokasit ton biisin!! En ikinä tullut ajatelleeksi, et aivan, sehän tosiaankin on mun biisi! (K Röyhkää myös kerran suudelleena)
! Ha!
Pus, Metsis, ja olepa ihmisiksi, vaikka peto oletkin 😉
Aivan mahtavaa kaiken lisäksi, että hokasit ton biisin!! En ikinä tullut ajatelleeksi, et aivan, sehän tosiaankin on mun biisi! (K Röyhkää myös kerran suudelleena)
! Ha! Pus, Metsis, ja olepa ihmisiksi, vaikka peto oletkin 😉

Hassua miten vivahdemerkitys muuttuu parin hassun pisteen lisäyksellä. 
Jopa ”Ööö” on kaunista sinun viestissäsi. Toivottavasti katuvalokaipuu iskee sulle useamminkin
. Laura oli pukeutunut toivomiini asusteisiin ja alkutahdeista lähtien meno oli luontevaa jä lämmintä. Voisi kuvata jotakuinkin näin: lämpöä, läheisyyttä, intensiivistä, viettelevää, hekumallista,... Lauran älykkyys yhdistettynä hurmaavaan huumoriin, intensiiviseen katseeseen ja läsnäoloon vei minut pilviin.