Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaunis kokenut nainen  (Luettu 5670 kertaa)

Poissa Mboy85

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Kaunis kokenut nainen
« : Elokuu 18, 2021, 16:17:38 »
No moikka
Tää kaunis kokenut nainen käsittääkseni asustaa oulussa?
Jostain syystä en löytänyt hänestä mitään palautetta
(Sailaslioor) Onko kokemuksia kertoa kuulostaa ainakin todella lupaavalta :)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2437
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kaunis kokenut nainen
« Vastaus #1 : Elokuu 19, 2021, 09:02:00 »
Yksi oikein hyvä kokemus löytyy jokunen vuosi sitten, kun vaikutti vielä pk-seudulla. Omat kuvat, hyvä palveluasenne, mukava ja puhelias. Miinus saattoi silloin olla joillekin suppea valikoima, ei suudellut eikä tarjonnut owoa tai anaalia. Nykytilanteesta en tiedä.

Poissa jaajo

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaunis kokenut nainen
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2021, 13:14:31 »
Kyllä sieltä Oulun keskusteluista löytyy juttua hänestä. Selaappa uudestaan.

Poissa Mboy85

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaunis kokenut nainen
« Vastaus #3 : Elokuu 19, 2021, 17:39:29 »
No niinpä perkules löytykin tänks

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Kaunis kokenut nainen
« Vastaus #4 : Marraskuu 27, 2021, 10:49:20 »
Yksi oikein hyvä kokemus löytyy jokunen vuosi sitten, kun vaikutti vielä pk-seudulla. Omat kuvat, hyvä palveluasenne, mukava ja puhelias. Miinus saattoi silloin olla joillekin suppea valikoima, ei suudellut eikä tarjonnut owoa tai anaalia. Nykytilanteesta en tiedä.
Tästä on sitten aikaa jos en ole suudellut (alkuaikoina aikoinaan Stadissa elin luulossa ettei huorat suutele koskaan lol. Opin kuitenkin nopeasti ettei asian tarvitse todellakaan olla niin ;D ) koska suutelu kuuluu ehdottomasti hyvään seksiin ja minulle toimintani on fetissi ja hyvän seksin hakua. Ei rahan keruuta kuten suurimmalle osalle huorista. Owo onnistuu useimmiten tuttujen kanssa. Anaalia en sponssien kanssa harrasta ihan siksi että kumi menee rikki niin helposti tiukassa perseessä ja minulla on erittäin tiukka perse ja pillu joten sitä anaalia ei tarvita yhtään mihinkään.  :behind: Lähinnä minulta tullaan hakemaan ”normiseksin” lisäksi eturauhasen hierontaa, eli minä olen se joka työnnän asioita ihmisten anaaliin, eikä ihmiset minun..  :stiletto:

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaunis kokenut nainen
« Vastaus #5 : Joulukuu 14, 2021, 21:45:50 »
Saila. Mielelläni sinua tapaisin  :kiss: