Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 18:22:32 ---Miten kukaan voi olla niin idiootti että 25.000 NAISVIHAMIELISTÄ Twitter viestiä neljässä kuukaudessa on HÄNEN mielestään VAIN?
--- Lainaus päättyy ---
Että tähän voisi muodostaa mielipiteen niin olisi hyvä tietää muutama seikka: Miten naisvihamielinen mielipide on tuossa määritelty? 25000 twitterissä, koko maailmassa? Suomessa? Jollain aihealueella?
Myöskään vihapuhe kuten idiootiksi nimittely ei ole eduksi.
Aulis:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 23, 2021, 16:17:43 ---Vittu, loistavaa moderointia taas. Kun mode poimii viestejä sieltä täältä randomisti, mutta jättää vastaukset niihin paikalleen, ne saavat ihan uusia merkityksiä. Moderoinnin ei pitäisi missään nimessä vaikuttaa sisältöön, mutta täällä sillä ei ole merkitystä. Moderoinnin tavoitelistassa foorumin luettavuus on uppo-outo painotus.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä järkeä valittaa. Käytä ilmoita valvojille nappia. Siihen ainakin reagoivat.
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 18:02:30 ---Onhan se näinkin. Tuo minun lausahdus oli siis leikattu alla olevasta:
"Hiljainen enemmistö ei kärsi, he ovat enemmistöä. Hiljainen vähemmistö kärsii. Ne joilla olisi todellista sanomista näille möykkääjille mutta eivät sano koska julkinen lyttääminen on niin rajua. Tämä vaikuttaa nykyään jo todella paljon siihen ettei haluta sanoa mielipiteitään tai tehdä julkisia päätöksiä vaan mieluummin jättäydytään taka-alalle. Näin siis myös tällä saitilla.
Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp. Olen aina yrittänyt kritisoida asiaa, en kirjoittajaa. Kyläidioottteja lukuunottamatta. Ja teen sitä jatkossakin. Nyt taas luettuani asioista, ehkä hieman fiksummin kuin ennen"
Ehkä huonosti valittu esimerkki mutta lähinnä tavoite on jos ei nyt rohkaista niin ainakin olla antamasta lisää syitä olla hiljaa tällä saitilla.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan hyvä esimerkki, siitä ymmärsi kyllä pointin. Esimerkkejä nyt ei ole aina helppo ravistaa hihasta.
Mä olen samaa mieltä että hiljainen enemmistö tuskin yleensäkään kärsii, heidän ainakin olisi aina helpompi tulla mielipiteidensä kanssa julki, noh, koska enemmistö. Vähemmistöille asiat on enemmän taistelua, ja korkea kynnys kommentoida on todennäköisesti monien asioiden summa.
Mulla on aika pitkällinen kokemus toimimisesta ympäristössä jossa naiset olivat erittäin pieni vähemmistö, ja oletuksena oli että ympäristö on hyvin sovinistinen ja naisia vähättelevä. Ei tuo sinällään vihaan liity, enemmänkin vain tasa-arvoon ja syrjintään. Tuohon liittyen olisi aika paljonkin kerrottavaa, mutta ehkä tähän keskusteluun muutama asia mitä mietin.
Tasa-arvokeskusteluissa jos mietitään naiset & miehet asetelmaa, joskus naisääni keskusteluihin on tullut henkilöiltä jotka eivät itse ole aivan olleet siellä missä naiset Suomessa oikeasti ovat erittäin pieni vähemmistö. Joskus nainäkökulmaa keskusteluissa edustaa henkilö jonka oma tausta (koulutus/työ) on hyvinkin naisvaltaiselta alalta, ja luulen etten ole ainoa jonka mielestä noissa keskusteluissa aiheita käsitellään sitten hieman liian teoreettisella tasolla. Hmmm. Miten tämän nyt selittäisi. Vähän sama kuin joku tän skenen ulkopuolelta tulee kertomaan huorille kuinka me kaikki ollaan oikeasti uhreja. Vähän sama, "sä et vaan tajua kuinka sua on syrjitty". Asioita kärjistetään, ja niissä joilla ei ole omaa kokemusta tuo saattaa herättää turhaankin vihaa/pelkoa/vastakkainasettelun tunnetta.
Toinen asia hieman tähän liittyen tuli mieleeni että vähemmistössä ei kannata langeta siihen mistä syyttää muita. Eli tuomitsemaan ennen kuin kokeilee ja kuuntelee reaktiot. Ja pitää muistaa että aivan kuten itse, niin kaikki muutkin ovat yksilöitä. Ei oikeasti ole olemassa mitään me vs. nuo. Jos itse ajattelee koko ajan ennakkoasenteisesti tai ilmaisee itseään ennakkoluuloisesti, niin jos saa vastaukseksi dissausta, niin kyse ei ole automaattisesti vähemmistövihasta/syrjinnästä vaan ainoastaan siitä että harva pitää henkilöstä joka oksentaa jatkuvasti omia ennakkoluulojaan toisten päälle.
Letsmenoks:
^^^En usko että idiootti lasketaan vihapuheeksi mutta minkäs teet, kyläidiootit tekevät poikkeuksen minun kirjoituksissa kuten tuolla aikaisemmin totesin.
Kyseessä siis nato-raporrti missä tutkittiin neljän kuukauden Twitter viestit. Linkit löytyy ylhäältä.
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 18:22:32 ---Miten kukaan voi olla niin idiootti että 25.000 NAISVIHAMIELISTÄ Twitter viestiä neljässä kuukaudessa on HÄNEN mielestään VAIN?
--- Lainaus päättyy ---
Jaahas, että tämmöistä disinformaatiota levittelet tällä kertaa.
Voisin tietysti pyytää sinua copy peistaaman tekstistäni sen kohdan missä noin kirjoitin. Et kuitenkaan sitä tietenkään pystyisi, ihan samaan tapaan kun et pysty copy peistaamaan naisvihamielisiä tekstejäni politiikka ketjusta. Koska niitä ei ole.
Kirjoitin siis "... vain alle 10% viesteistä oli raportin mukaan "naisvihamielistä häirintää"". Siinä on vissi ero siihen mitä väitit minun kirjoittaneen, kokonaisuuden ja kontekstin ymmärtämämisen kannalta. Olen kyllä aika pessimistinen sen suhteen että ymmärtäisit matematiikkaa ja tilastotiedettä sen vertaa että tajuaisit tämän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta