Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Elokuu 23, 2021, 16:44:44 ---En näe syrjintää ja vihaa kuitenkaan samana asiana.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa on tärkeä pointti.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 12:52:16 ---Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp..
--- Lainaus päättyy ---
Välillä totuus kirpaisee, mutta ei totuus ole vihaa...
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 23, 2021, 12:52:16 ---Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp..
--- Lainaus päättyy ---
Hmmm...ei tuo nyt minusta miltään viha-kommentilta vaikuta.
Tuskinpa sen kirjoituksen tarkoituskaan on ollut asiakkaita saada.
Olen mäkin jollekin todennut ettei saa pillua edes rahalla, mutta tuskinpa olisi ollut ostamassakaan.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Elokuu 23, 2021, 16:44:44 ---Itseäni kun ei oikein anonyymit nettihuutelut pysty koskettamaan aidosti tunnetasolla. Ainakaan siihen asti että saisin aikaiseksi mitään vihan tunnetta.
Yleisesti sanoisin että ihmisten kannattaisi käyttää vähemmän aikaa vihaamiseen ihan itsensä kannalta. Eniten se kun yleensä vain kurjistaa ja kuluttaa vihaajan omaa elämää.
--- Lainaus päättyy ---
Ihmisten kannattaisi käyttää enemmän aikaa FtoF keskusteluihin ja lopettaa virheiden etsintä tekstipohjaisesta kommunikoinnista:
Ennen vanhaan lausahdukseen "haista vittu saatanan homo" vastattiin "haista ite" ja homma oli siinä.
Nykyään lausahdukseen "haista vittu saatanan homo" tekstinä lähdetään etsimään ties mitä vitun paskaa cis-miesten etuoikeuksista ja kas lopputulos on että homoja vihataan. Kasvakaa nyt jumalauta aikuisiksi tai menkää nostamaan perunaa.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Elokuu 23, 2021, 17:33:27 ---Olen mäkin jollekin todennut ettei saa pillua edes rahalla, mutta tuskinpa olisi ollut ostamassakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tämän topicin mukaan olet syyllistynyt vakavaan vihapuheeseen - not
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta