Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Pekonen:
Tämän kanssa saa vängätä maailman tappiin jos haluaa, sen verran tärähtänyt tämä multinikkeilijä on. Eihän se tajua edes sarkasmia saati edes ymmärtänyt lukemaansa.
En ole todellakaan pyytänyt yhtään kertaa ylläpitoa poistamaan kenenkään kirjoituksia. Olen vain ehdottanut häirikön bannaamista tämän oman henkisen tilan vuoksi. Sillä on joku ihme vihasyndrooma päällä eikä se lopeta tätä jauhamista ikinä vaikka olisin ihan hiljaa. No ehkä sitä jollain lailla helpottaa jos saa riehua täällä.
Azazello:
Nämä viha, fobia ja rasismijutut ovat trendikkäitä ja helppoja käyttää nykyään. Ikävä kyllä näiden aktiivinen käyttö vaan heikentään todellisten uhrien asemaa. Julkihomppelit, näyttelijätähtöset ja ongelmaiset transut kohkaavat näistä eri yhteyksissä kaksoisleuka täristen. Jotkut kännissä ja toiset muuten julkisuutta hakeakseen. Sitten jotkut äijätkin yrittävät nostaa asemaansa vaikkapa hupakoiden silmissä vääntämällä asiasta hysteerisesti draamaa erilaisten aliasten kautta, mitä moderointi täälläkin katsoo ystävällisesti sormien välistä.
Surullista.
Kesava:
^Miten tuo retoriikka kuulostaa kuin suoraan NiinaK:n näippäimistöltä?
Reynhard Kaltenbrunner:
Mulla ja Niinalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei vaan ole oikein että sitä lyödään maanrakoon täällä tuollasten tyyppien toimesta.
Pekonen:
^Olen myös miettinyt ettei siitä ainakaan ole mitään apua ollut "NiinaK:lle". Olisiko se luotu tahallaan sabotoimaan tämän ulostuloja?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta