Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Pekonen:
(Syvä huokaus) Sovitaan sitten niin...
Vieras0198:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 22, 2021, 18:01:09 ---Uhriutuminen onkin hyvä linja aikasi hyökättyä ja trollattua.
--- Lainaus päättyy ---
En ole mitenkään uhriutunut. Kunhan vain mainitsin raivosta täällä. Jos luet Pekosen ja Kesavan tekstejä, niin niistä löytyy jonkin asteen uhriutumista. Ainakin minun mielestäni. Mutta sinä tietenkin teet omat johtopäätöksesi.
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 22, 2021, 18:15:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Elokuu 22, 2021, 18:01:09 ---Uhriutuminen onkin hyvä linja aikasi hyökättyä ja trollattua.
--- Lainaus päättyy ---
En ole mitenkään uhriutunut. Kunhan vain mainitsin raivosta täällä. Jos luet Pekosen ja Kesavan tekstejä, niin niistä löytyy jonkin asteen uhriutumista. Ainakin minun mielestäni. Mutta sinä tietenkin teet omat johtopäätöksesi.
--- Lainaus päättyy ---
*snap*, go girl
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Elokuu 22, 2021, 18:15:27 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän täällä kaikki ole jo tehneet omat johtopäätöksensä.
Pekonen:
Voisiko moderointi viimeinkin bannata tämän häirikön ja"Reynhardtin" edes määräajaksi pois. Helppohan tänne on näköjään uusia nikkejä laittaa mutta olisi kuitenkin selvä signaali. Ja tällainen ratkaisu olisi varmasti hyväksi myös asianomaisen omalle mielenterveydelle. Mielestäni tässä on jo riittävästi saatu lukea tätä vihapuhetta ja nimittelyä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta