Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä kokea Oulussa?  (Luettu 8346 kertaa)

Poissa Nuorehkomakkara

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Mitä kokea Oulussa?
« : Elokuu 17, 2021, 22:37:53 »
Heippa, täällä olisi yksi työmatkalainen ja ensi viikolla olisi suuntana Oulu. Olisiko jotain suositeltavaa henkilöä/paikkaa? Voi siis olla yksittäinen palveluntarjoaja tai hieroja, kunhan saisi parhaiten vastinetta rahalle.
Kiitos jo etukäteen  :)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #1 : Elokuu 17, 2021, 23:32:30 »
Mie en yleensä tartu näihin, mutta nyt on mehukas.
Mee kattoon toripolliisia, se on siinä torilla.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2021, 14:38:54 »
Sattui tapahtumien sarja johon tavallaan liittyy useampikin nainen. Haeskelin jo avattua ketjua johon kirjoittaa kuulumisia ja kun en kummempaakaan löytänyt, valitsin tämän. Oulussa ollaan.

Tapahtumat pyörähtivät käyntiin viime sunnuntaina. AS-sivustolla onnistuin saamaan erään naisen yhteystiedot (=kik). Tälläinen "etsin sponsoria" & "puoliamatööri". Oletan tavanneeni kyseisen naisen noin 6-7 vuotta sitten "autokeikalla". Autossa ei ole ikinä erityisen kivaa mutta muistikuva kyseisestä naisesta on todella hyvä: haluaisin panna hänen kanssaan ja kenties jopa aloittaa jonkinlaisen vakkarissuhteen hänen kanssaan, mahdollisesti. Sunnuntaina kävi ilmi että hänellä ei ole paikkaa jossa tavata, niinpä kutsuin naisen luokseni tiistaiksi. Sitten tuli radiohiljaisuutta jonka rikoin tiistai-aamuna kysyen että pääseekö hän käymään luonani tänään? Sain vastauksen että ei pysty mutta huomenna keskiviikkona onnistuu. Nainen laittoi jopa kaksi alustavaa ajankohtaa ehdotuksiksi. Valitsin niistä toisen mutta ennenkuin ehdin vastata, sain naiselta viestin että hän ei voi olla puhelinyhteydessä kuin vasta illalla. No, laitoin silti sen vastausviestini menemään jossa hyväksyin toisen ehdotetuista ajoista. Alkoi olla kiva fiilis kun mietin että saisin tavata naaisen jota haluan aika lailla. No, illalla hän ei vastannut mitään eikä sitten keskiviikkonakaan. Taapaamisaika oli aamupäivällä ja kun määräaikaan mennessä en saanut mitään viestiä, lopetin odottamisen.

Vähän ristiriitainen olo kun mietin että yritänkö edelleenkin sopia tapaamista tuon naisen kanssa. Hommaan kuulunee se että kaikenlainen säätäminen on hyväksyttävä kuin myös mahdollinen vastaamattomuus ja hiljaisuus. Hankala sopia. Kyseessä on kuitenkin nainen jota haluan joten voisi ajatella että ainahan sitä voi yrittää ja jos ei onnistu niin on välittämättä siitä. Mutta miehenä asia ei toimi ihan noin. Minä olin virittäytynyt fiilikseen jossa runkkaus ei ole mikään vaihtoehto latauksen purkamiselle. Kaipasin naisen kosketusta ja läsnäoloa ja vaikka tiesin että tuon fiiliksen vallassa toimimisesta ei seuraa mitään hyvää, en voinut enää pysäyttää itseäni.

Tarkastin RE:n josta löytyi kaksi keikkaneitosta joista kumpikaan ei kiinnostanut minua lainkaan. No sitten naapurisivusto. Sieltä löytyi pari epämääräisemmän oloista ilmoitusta joista toisessa oli puhelinnumero. Kaaikesta päätellen joku oululainen opiskelijatar. Soitin hänelle ja onnistuin sopimaan treffit. Neito asui sijainnissa jossa en ollut aiemmin käynyt ostamassa seksiä, kyseessä olisi siis "sika säkissä" juttu jonka lopputulosta ei ennalta voi tietää. Neidolla oli ilmoituksessaan joitakin kuvia joista ei saanut mitään selvää joten kuvaton ilmoitus olisi ollut yhtä hyvä.

Paikanpäällä sovimme loppukoordinaatit. Ovella piti kuitenkin kääntyä ympäri. Olin tuota naista tavannut jo aiemminkin - jostain syystä olin tavannut hänet jopa kahdesti - ja erehdyksen syynä oli nyt se että nainen oli sekä vaihtanut nimimerkkiä naapurisivustolla että muuttanut. Olisinhan minä voinut hammasta purren hoitaa hommat ja lähteä lopulta pettyneenä kotiin mutta oveltakääntymisen teki mielestäni oikeutetuksi se että olin maksanut kyseiselle naiselle jo aiemminkin ja hän oli tavallaan harhauttanut uuteen vierailuun laatimalla naapurisivustolle uudenlaisen ilmoituksen.

Ja siinäpä sitä sitten oltiin, autossa neuvottomana ja naista teki mieli. Varavaihtoehtoja oli nolla. Mun mieleen tuli enää yksi mahdollisuus: joku thaikku. Olin keskustan pohjoispuolella ja tiesin että Tuiran Valtatiellä on hieromo. Ajattelin että käyn siellä "tiedustelemassa hintaa" ja jos näkymä ovella ei miellytä, palaan kotiin ja unohdan naiset toistaiseksi. Ajelin Valtatietä itäsuunnasta kohti Merikoskenkatua ja katselin kivijalkaliikettä jossa hieromo muistaakseni oli. En tavoittanut sitä katsellani: joko se oli lopettanut taikka sitten olin katsonut huolimattomasti. Olin ajanut jo ohi ja meinasin lähteä kotiin kun muistalin että Valtatiellä on Länsi-Tuiran puolella hieromo sielläkin. Päätin antaa viimeisen mahdollisuuden sille paikalle.

Talon sivustolla oli autolle parkkitilaa. Hieromoa lähestyessäni huomasin että ulko-ovi oli jätetty raolleen joka tarkoittanee sitä että paikalla ei ole asiakasta. Eikun sisään, tuulikaappiin, jonka jälkeen oli uusi suljettu ovi. Tuulikaapissa oli hinnastoa "½ h 30€" jne ja vilkuillessani sitä, kuulin sisältä "sisään vain" huudon ja pian tuulikaapin lasioven avasi nainen, joka viittoili minut sisäpuolelle. Nainen lienee tunnettu rintaan tatuoidusta kukasta, itse näin hänet nyt ensi kertaa mutta kuvallisia ilmoituksiaan olen nähnyt naapurisivustolla. Nainen on noin nelikymppinen, lyhytkokoinen ja kurvikas. Mielestäni ihan kivan näköinen, siis ainakaan tästä syystä vierailua ei tarvitsisi jättää väliin. Nainen kysyi mitä haluan, kertoi että hintaryhmän alapäässä on puoli tuntia kestävä thaihieronta 30€ mutta jos haluaisin myös pillua, "koko paketti" maksaa 150€ ja valehteli että tämän halvemmalla tuota täyttä pakettia hän ei voisi myydä. Luonnollisesti on myös niin että asiakas ei voi ennalta tietää mitä "koko pakettiin" kuuluu vaan se selviää vasta tapahtumien edetessä. Minä puolestani valehtelin että minulla ei ole noin paljoa rahaa mukanani (lompakossa oli kaksi 50€ seteliä ja lisäksi yksi 20€ sekä kaksi 10€ seteliä. Kolikko-osastolla rahaa oli myöskin runsaasti - ainakin kympin edestä, enemmänkin. Nainen kysyi että paljonko minulla sitten oli johon vastasin että satanen. Nainen kertoi että satasella saisi normaalisti perushieronnan sekä suikkarin mutta kaipa hänen pitäisi ikäänkuin tutustumistarjouksena myöntää mulle "koko paketti" sillä summalla mitä mukanani oli. Hän kertoi että tapahtuma alkaisi yhteisellä suihkulla, joka sai minut kiinnostumaan vaikka tiesin että GFE:tä ei tule olemaan mukana. Kun kaivoin lompakosta satasen, jolloin nainen huomasi että kyllä siellä muutakin on ja sanoi että tämä kaikki siis 120€ summalla. No joo, annoin sen 20€ alunperin sovitun satasen kaveriksi.

Sitten alkoi esitelmä jota kesti ja kesti koko tapaamisemme ajan. Ennenkuin ehdimme suihkuun, nainen valisti minua siitä - jota me miehet emme hänen mukaansa joko tiedä tai ymmärrä - että pillu on iloinen saadessaan tippiä ja hän käski antaa hänelle vielä kympin. No joo, pitihän se antaa ja oltiinkin jo lukemassa 130€. Homma eteni toisaalta kaikin tavoin mukavasti, yhteissuihku oli kiva ja sängylläkin oli ihan kivaa. Ei GFE:tä mutta kivaa.

Menisinkö uudelleen? kysymys herättää mielessäni kaksijakoisia ajatuksia. Koko tapaamisen ajan sain kuulla luentoa kuinka asiakkaat kertovat palvelunsa olevan erityisen hyvää. Hän kertoi myös että toisaalta muissa thaihieromoissa asiakkaista ei pidetä niin hyvää huolta kuin hän (esim yhteissuihku puuttuu) ja toisaalta suomalainen nainen on laiska ja typerä ja ei välitä miehen hyvinvoinnista, josta syystä suomalaiset miehet saapuvat hänen luokseen kerta toisensa jälkeen. Tapaamisemme aikana sain myös vastata kysymykseen "tuntuuko hyvältä" 4-5 eri kertaa. Kysymykseen ei voi vastata kuin myöntävästi koska kielteinen vastaus vaikuttanee tapahtumien kulkuun haitallisesti. Myöskin vastaamattomuus sisältää riskejä joten on pakko todeta että "juu-u, tuntuu oikein hyvältä". Jos tuo loputon luennointi sekä kysely kuuluu vain osana ensitapaamista niin kenties voisin veirailla kyseisen naisen luona toistamiseenkin mutta vaara luennon jatko-osista on suuri joten jäänee väliin.

Kaikkea tällaista voi kokea Oulussa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2021, 14:42:36 kirjoittanut joey_t »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2021, 15:29:31 »
Jaa-a, ei sitä näköjään turhanpäiten huokailla täälläpäin, että "Oulu, tuo erotiikan Pohjolan Mekka."
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2021, 15:46:42 »
Vähän ristiriitainen olo kun mietin että yritänkö edelleenkin sopia tapaamista tuon naisen kanssa. Hommaan kuulunee se että kaikenlainen säätäminen on hyväksyttävä kuin myös mahdollinen vastaamattomuus ja hiljaisuus. Hankala sopia. Kyseessä on kuitenkin nainen jota haluan joten voisi ajatella että ainahan sitä voi yrittää ja jos ei onnistu niin on välittämättä siitä. Mutta miehenä asia ei toimi ihan noin. Minä olin virittäytynyt fiilikseen jossa runkkaus ei ole mikään vaihtoehto latauksen purkamiselle. Kaipasin naisen kosketusta ja läsnäoloa ja vaikka tiesin että tuon fiiliksen vallassa toimimisesta ei seuraa mitään hyvää, en voinut enää pysäyttää itseäni.

Hyvin sanoitettu, näinhän tämä menee. Semi-Pro/Sponssi/Puoliamatöörien kanssa sovitaan ja muutetaan, vaihdetaan ja vaietaan - koskaan ei oikein voi olla varma natsaako. Ja sitten kun natsaa, niin sen jälkeen homma toimii (mahdollisesti) pidemmänkin aikaa vakkariperiaatteella ja laitellaan viestiä että mites olisi tulisitko taas (lompakon kanssa).

Ja siksi ei tuohon em. ryhmään voi luottaa panetuksen ollessa päällä. Silloin pitäisi lukita itsensä kellariin ja heittää avain huits helvettiin ettei tule tehtyä noita J-T:n tarkoittamia "ei seuraa mitään hyvää". Ei seuraakaan, vitutus seuraa.

Thaikuista muuten yleisestikin, 150€/h taitaa olla pyynti pillusta jokaisella, vähäisellä tinkimisellä se tippuu sinne 120€, sataseen saa tehdä jo kovasti töitä. Toisaalta kun käy samalla tummatukkaisella useamminkin, saa kantishintaan ja alle satasella koko hieronnan happy endillä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2021, 15:48:58 kirjoittanut Kellopeliappelsiini »
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa p1977

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2021, 16:41:09 »
no jos naapurintiina onoulussa ja käymätön niin suosittelen. ei toki owoa mut gfe.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #6 : Joulukuu 30, 2021, 17:04:54 »
Olen tämän tauon kyllä käyttänyt hyväkseni ja melkein opetellut kukko suussa viheltämään Maamme-laulun.
Otan osaa Joey, mitäs et ole Hämptonissa  :blowjob:

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #7 : Joulukuu 30, 2021, 17:15:34 »
Hienosti kuvailtu ja helposti samaistuttava juttu joey_t:ltä eräänlaisesta "turskan arkipäivän" kulusta 👍.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #8 : Joulukuu 30, 2021, 20:20:06 »
Olen tämän tauon kyllä käyttänyt hyväkseni ja melkein opetellut kukko suussa viheltämään Maamme-laulun.
Otan osaa Joey, mitäs et ole Hämptonissa  :blowjob:
Niinpä. Itsetuntoni ei sinällään ole huono mutta silti arvelen että oma viehätysvoimani ei ole kyllin suuri syy Ninalle muuttaa Ouluun.

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #9 : Joulukuu 30, 2021, 21:55:42 »
On ollu melkosta säätämistä joeylla. Mun kans ei olis tarvinnu säätää.
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #10 : Joulukuu 30, 2021, 23:17:35 »
Mielenkiintoinen mutta järkyttävä tarina joeyn oululaisesta roadmoviesta.

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #11 : Tammikuu 08, 2022, 19:33:24 »
Joeyn kertomuksesta tuli mieleeni eka ja vika kertani thaikun asiakkaana. Olihan se kokemus kuunnella puoli tuntia, kun nainen haukkui edellistä asiakasta ja samalla vatkasi mun meisseliä.  Kokemus oli niin erikoinen, että naurattaa vieläkin....

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #12 : Tammikuu 08, 2022, 20:09:22 »
Thaikkunainen olisi kyllä vielä "to do"-listalla....saisi vastauksen siihen ikuisuuskysymykseen että onko kauko-idän naisilla se tavara poikittain.
-sloppy dicks racing team-

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #13 : Tammikuu 08, 2022, 20:50:29 »
Rautainen toripoliisipatsas on Oulun ainut nähtävyys tai oululainenhenkilö, jonka haluat nähdä livenä.

Öökkonää elämäm öululaiset on kauniisti sanottuna mulkkuja ihan jokainen.

En ole elämäni aikana tavannut normaalisti käyttäytyvää oululaista. 

Vastinetta rahallesi saat parhaiten avamaalla hotellin minibaarin ja nauttimalla hyvästä seurasta leffasta ilman oululaisia.

Se on Hesen protip.

 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2022, 20:53:07 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #14 : Tammikuu 08, 2022, 20:58:20 »
^
Voi burgeri sentään. Et vissiin tiennyt, että Maria Enkeli on kotoisin Oulusta.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #15 : Tammikuu 09, 2022, 00:40:49 »
^
Voi burgeri sentään. Et vissiin tiennyt, että Maria Enkeli on kotoisin Oulusta.

Enkeli voi lähteä Oulusta, mutta Oulu ei Enkelistä!  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Liquid Tension

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #16 : Tammikuu 10, 2022, 11:05:04 »
Voi kyllä niitä mulkkuja kaikkialta löytyy.

Lisäksi oon kuullu jostain sellaisen ohjeistuksen että jos paska haisee joka huoneessa mihin kävelet, kannattaa tarkastaa onko kenkien päällä paskaa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #17 : Tammikuu 23, 2022, 15:12:44 »
Tapahtumat pyörähtivät käyntiin viime sunnuntaina. AS-sivustolla onnistuin saamaan erään naisen yhteystiedot (=kik). Tälläinen "etsin sponsoria" & "puoliamatööri". Oletan tavanneeni kyseisen naisen noin 6-7 vuotta sitten "autokeikalla". Autossa ei ole ikinä erityisen kivaa mutta muistikuva kyseisestä naisesta on todella hyvä: haluaisin panna hänen kanssaan ja kenties jopa aloittaa jonkinlaisen vakkarissuhteen hänen kanssaan, mahdollisesti. Sunnuntaina kävi ilmi että hänellä ei ole paikkaa jossa tavata, niinpä kutsuin naisen luokseni tiistaiksi. Sitten tuli radiohiljaisuutta jonka rikoin tiistai-aamuna kysyen että pääseekö hän käymään luonani tänään? Sain vastauksen että ei pysty mutta huomenna keskiviikkona onnistuu. Nainen laittoi jopa kaksi alustavaa ajankohtaa ehdotuksiksi. Valitsin niistä toisen mutta ennenkuin ehdin vastata, sain naiselta viestin että hän ei voi olla puhelinyhteydessä kuin vasta illalla. No, laitoin silti sen vastausviestini menemään jossa hyväksyin toisen ehdotetuista ajoista. Alkoi olla kiva fiilis kun mietin että saisin tavata naaisen jota haluan aika lailla. No, illalla hän ei vastannut mitään eikä sitten keskiviikkonakaan. Taapaamisaika oli aamupäivällä ja kun määräaikaan mennessä en saanut mitään viestiä, lopetin odottamisen.

Vähän ristiriitainen olo kun mietin että yritänkö edelleenkin sopia tapaamista tuon naisen kanssa. Hommaan kuulunee se että kaikenlainen säätäminen on hyväksyttävä kuin myös mahdollinen vastaamattomuus ja hiljaisuus. Hankala sopia. Kyseessä on kuitenkin nainen jota haluan joten voisi ajatella että ainahan sitä voi yrittää ja jos ei onnistu niin on välittämättä siitä.
Tänään tapasin naisen jota kuvailin tuossa päällä. Oli kaikinpuolin kiva tapaaminen.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #18 : Tammikuu 23, 2022, 16:11:57 »
^
Voi burgeri sentään. Et vissiin tiennyt, että Maria Enkeli on kotoisin Oulusta.

No mutta tota en tiennykkään että MariaEnkeli on kotoisin Oulusta vaan nytpä tiiän 😁
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä kokea Oulussa?
« Vastaus #19 : Tammikuu 23, 2022, 16:46:39 »
^
Voi burgeri sentään. Et vissiin tiennyt, että Maria Enkeli on kotoisin Oulusta.

Enkeli voi lähteä Oulusta, mutta Oulu ei Enkelistä!  :inlove:

Ihan mahtavaa, ex-kotikaupungin neitoja siis!! Ookko nää Heinäpään Enkeli? :headbang:
<---  Saitin isoin lumikulli