Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turhauttavat kyselijät  (Luettu 6216 kertaa)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #20 : Elokuu 19, 2021, 12:33:53 »
Mä vastaan nykyään tosi nihkeesti tietyntyyppisiin kysymyksiin ennen tapaamista, koska oon huomannut että usein yhteydenottaja haluaa vaan lypsää multa ilmaista runkkumatskua, haaskata mahdollisimman paljon aikaani ja oharoi sitten sovitun tapaamisen. Sen vielä ymmärrän, että kysytään voiko mun kanssa tehdä vaikka tiettyä fetissiä, mutta jos kysyjä siihen vastattuani pyytää kuvailemaan että miten tätä hänen kanssaan tekisin ja mielellään ääniviestillä niin numero menee tosi vikkelään blokkilistalle. Samoin ne jotka pyytää tavallaan custom-kuvia siitä mitä pukisin kun tavataan tai mitä leluja multa löytyy skippaan huonojen kokemuksien vuoksi suoraan. Tästä toki varmasti kärsii toisinaan myös oikeat lisäkysymyksiä esittävät asiakkaat jotka olisivat todella tulossa tapaamaan  :-[
Hupsu hupakko Turusta

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #21 : Elokuu 19, 2021, 12:45:42 »
^ Tämä

Yleensä viesteistä pystyy tunnistamaan runkkarit ja oikealla asialla olevat. Joskus joku voi vahingossa mennä runkkari-boxiin 😁

Mä en vastaanota puheluita ja näin säästän omia hermojani. En jaksa kuunnella kenenkään hönkimistä puhelimessa,mua pitää lähestyä viestillä ensin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #22 : Elokuu 19, 2021, 13:01:28 »
Näitä turhia kyselyitä tuskin tulisi yhtään jos kaikki palvelun tarjoajat ilmoittasivat paikoissa joissa ilmoitukseen saa suoraan kirjoittaa, mitä on myymässä, mitä palveluita on tarjolla, missä, ja ennen kaikkea mitä kaikki tämä maksaa.

Yhdellekkään re:sä ilmoittavalle tytölle ei ole ikinä tarvinnut laittaa yhtään "turhaa" kysymystä kun asiat lukee ilmoituksessa, riittä kysymys oletko vapaana.

Sitten taas naapurin ilmoituksiin joutuu näitä "turhia" kysymyksiä laittamaan aina kun ilmoituksessa ei suoraan lue mitään infoa (kun ei saa lukea).

Eli jos ette halua turhia kyselijöitä laittakaa niin selkeä ilmoitus että siitä selviää tarvittavat tiedot, niin ihmisten ei tarvitse kysyä.

Re ilmoituksiin kun vielä saisi monilta muilta aloilta tutun varaus kalenterin niin edes vapaita aikoja ei tarvitsisi turhaan kysellä vaan ne näkisi sieltä suoraan.

Useamman vuoden kokemus on omalla kohdalla osoittanut että on yks lysti mitä ilmoituksessa lukee koska aina riittää lukutaidottomia runkkuja tatti kourassa jotka eivät viitsi silmiään sen vertaa kohdistaa oikein että ymmärtäisivät ja sisäistäisivät lukemansa. Mulla ei enää ole vuosikausiin ollut missään sellaista ilmoitusta, jossa on puhelinnumero. Ilmoittelen vain yhteystietona sähköpostiosoite. Mulla on oikeakin työ ja myös muuta elämää niin en todellakaan ehdi roikkua luuri kourassa 24/7 ja vastailemaan jollekkin viljopertille tyyliin paljonko vitussa on karvoja ja onhan perse mallia tikku ja tissit kokoa jättiämpäri.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #23 : Elokuu 19, 2021, 13:28:31 »

Mitä kysyttävää voi enää olla jos ilmoituksesta ilmenee jo kaikki tarvittavat tiedot?


voi kuule....
Mun ilmoissa lukee mitä multa saa, koska, missä ja hinnat. Kuviakin on useita. Pyydän myös kysymään mitä muuta on tarjolla jos ilmosta ei tule esille omaa juttua.

Tyypillisin kysymys: ”mitä maksaa?” tai ”onko sulla lisää kuvia?” tai ”koska olet paikalla?”
Luulen, kun mies lukee ilmoituksia kiima päällä penis kädessä, se mitätöi sisälukutaidon. Tämä empiirisenä tutkimuksena havaittu asia.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #24 : Elokuu 19, 2021, 14:42:19 »
sähän oot sit kyseliöille sampo ei tuu noin sekunnissa kun 10 miljoonaa juttua mieleen mitä tuskin on ilmossa =) ja ps vaikka ois 1000 kuvaa ainahan niitä lisää mahtuu
kysyvälle vastataan

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #25 : Elokuu 19, 2021, 15:00:26 »
Heippa! Minä en ainakaan kysele keneltäkään (maksulliselta) ystävältä (anteeksi, ss-kielellä palveluntarjoajalta) mitään turhaa tai jo kerrottua. Noudatan sovittua tai jätän väliin, jos ei löydy yhteistä säveltä. Enkä tingi (anteeksi, ss-kielellä tinkaa) hintaa. Enkä häiritse Miss Emimialiaa, Hottis Puumaa, Violaa tai MariaEnkeliä.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #26 : Elokuu 19, 2021, 15:26:46 »

Mitä kysyttävää voi enää olla jos ilmoituksesta ilmenee jo kaikki tarvittavat tiedot?


voi kuule....
Mun ilmoissa lukee mitä multa saa, koska, missä ja hinnat. Kuviakin on useita. Pyydän myös kysymään mitä muuta on tarjolla jos ilmosta ei tule esille omaa juttua.

Tyypillisin kysymys: ”mitä maksaa?” tai ”onko sulla lisää kuvia?” tai ”koska olet paikalla?”
Luulen, kun mies lukee ilmoituksia kiima päällä penis kädessä, se mitätöi sisälukutaidon. Tämä empiirisenä tutkimuksena havaittu asia.

Viola sen sanoi 😁

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #27 : Elokuu 19, 2021, 15:31:52 »
Minulla on vähän sellainen kutina, että hupikyselijät ottavat silmätikukseen uusia tulokkaita alalle eli niitä, jotka eivät ole tottuneet ns. "paskan" suodattamiseen. Niitähän on helpointa koettaa saada ärsyyntymään ja kiusattua, koska hupikyselijät saavat siitä vahingoniloisia kiksejä.

Kokeneempana pt:na sitä taas osaa paljon helpommin tunnistaa ja jättää nuo omaan arvoonsa. Ja muutenkin kun on mahdollisimman avoin keskustelufoorumeilla ja ilmoituksissa sekä päivittelee säännöllisemmin jotakin uuttakin materiaalia, niin se vaikuttaa kokemukseni mukaan myös.

Hupikyselijöille on pahinta vastamyrkkyä se, kun he huomaavat, etteivät saa vastapuolta enää reagoimaan millään tavalla. Sellaiseen asenteeseen kasvamista voisin suositella monellekin kollegoistani. Ja sillä meiningillä, jos kaikki saisivat puhallettua samaan aikaan, tietynlaiset yhteydenottajat turhautuisivat maanrakoon tekemään sitä enää kenellekään, ja näin rauha oletettavasti todennäköisemmin säilyisi pääasiallisemmin.

Poissa Herra Hempeilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #28 : Elokuu 19, 2021, 18:22:18 »
Tässä elämässä on tullut myytyä kaikenlaista ja aina on ollut turhan kyselijöitä, ylipäätään myyntityön ongelma, vai pitäisikö sanoa ominaisuus, on se että niitä kyselijöitä ja uteliaita riittää. Mitä paremmin ilmoitukseen, mainokseen, nettisivuihin ja tuotekuvaukseen panostaa, sitä helpommaksi ostaminen muodostuu.

Olen tehnyt sihteeriköille hukkareissuja, sen takia varsin hinnakasta palvelua ostaessa on kiva tietää joitain perusjuttuja. Jokainen kysytty asia kannattaakin päivittää siihen myynti-ilmoitukseen heti kun sitä ensimmäisen kerran kysytään niin ei lähtökohtaisesti tarvitse vastata samaan kysymykseen uudestaan.

Aina löytyy tietysti kaikenlaisia häirikköjä, hörhöjä ja runkkareita, mutta käydäänhän autoliikkeissäkin huvikseen koeajolla ja korjaamolta kysellään vinkkejä. Entinen autokorjaamoyrittäjäystäväni (onpas hieno yhdyssana XD) piti joskus kirjaa konsultointiin ja hintakyselyihin menneestä ajasta, kuukauden aikana melkein kaksi tuntia päivässä! Tästä ei voi laskuttaa keneltäkään tuntiveloitusta.

Järkevä asiakaspalvelija/myyjä pääsee näistä kokemuksen karttuessa eroon.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #29 : Elokuu 19, 2021, 23:02:50 »
Jos kerran pelkästään somessa naiset saavat rivoja ehdotuksia ja kikkelin kuvia miehiltä, niin voin vain kuvitella mitä se pahimmillaan on kun kyseessä on seksityöntekijä. Kyllä se lisäkysymysten tarvetta vähentää jos kaikki tarpeellinen on tiedossa jo ilmoituksessa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #30 : Elokuu 19, 2021, 23:12:00 »
Mua ei ole ollenkaan haitannut kyselyt hinnoista ym. asioista mitä ei saa naapurissa ilmoitella, kunhan ne kysytään asiallisesti :) Ymmärrän silti, että se turhauttaa molempia osapuolia kun tiettyjä asioita ei voi ilmaista avoimesti ilmoituksessa. Mutta kuten moni kollegakin tässä todennut, niin on niitä joilla ei ole aikomustakaan tulla asiakkaaksi, ja juuri he on niitä ajantuhlaajia turhilla yrityksillään saada kuvia ja ilmaisseksipuheluita. Usein ilmoittavat, että hinta ok jne. ja sitten alkaa se lisäkuvien vonkaus ja kyselyt tarkemmista kuvailuista palvelun suhteen. Ilmoituspaikalla en ole juurikaan todennut omalla kohdalla olevan väliä, kyllä nämä tyypit ovat ihan tietoisia että maksullinen palvelu kyseessä. Tekeytyvät muka-asiakkaiksi luullen siten saavansa jo ennakkoon sitä runkkumatskua.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2021, 23:15:10 kirjoittanut Minttuliini »

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #31 : Elokuu 22, 2021, 15:11:07 »
Ei turhista kyselijöistä/kyselyistä kokonaan pääse eroon, se on ihan selvää. Mutta se on sama juttu ihan kaikessa asiakaspalvelussa. Kyllä niitä hintoja, makuja ja lisukkeita jatkuvasti kysellään Mäkkärissäkin, vaikka listat kuvineen ja tuoteselosteineen on tiskillä isosti esillä.

Mutta kyllä logiikka silti sanoo, että tietojen kattava esittäminen ilmoitustekstissä lähtökohtasesti vähentää kyselyiden tarvetta ja määrää. Ei siis poista ongelmaa, mutta tarve kysellä pienenee, jos ilmoituksen lukijalla on ainakin mahdollisuus arvioida, onko ao. pt:ltä saatavissa sitä, mitä on hakemassa.

Vertailun vuoksi: jos laitan tori.fi:hin ilmoituksen, jossa lukee vain "myydään tietokone", voin saada kaikenlaisia kyselyitä ympäri Suomen (tai sitten en saa kyselyitä ollenkaan, kun kukaan ei jaksa alkaa kyselemään kaikkea tarvittavaa alusta alkaen). Mutta jos kirjoitan ilmoitukseen onko kyse kannettavasta vai pöytäkoneesta, näytön koon, koneen iän ja kunnon, missä se on myynnissä, lähetänkö postissa vai onko vain nouto mahdollinen ja voiko noutaa vain iltaisin tai jonain tiettynä päivänä vai mihin aikaan vain, niin kyllä sieltä lähtökohtaisesti tulee vähemmän turhia kyselyitä ja enemmän potentiaalisia ja hekin kyselevät vähemmän. Mutta toki silti joku huuhaa-kyselykin tulee.

En ole koskaan itse ilmoitellut, joten omakohtaista kokemusta tiskin siltä puolen ei ole, mutta edellä olevan pohjalta olen vakuuttunut siitä, että ilmoituksen sisällöllä on jokin yhteys kyselyihin, vaikkakaan se ei ratkaise kaikkea. Omasta kokemuksesta taas voin sanoa, että käyn ilmoitustekstejä ajatuksella läpi ja lähestyn vain sellaisia palveluntarjoajia, joiden uskon ilmoituksen perusteella olevan potentiaalisia. Ilmoitusten tutkimiseen menee enemmän aikaa, mutta viestittelyihin menee sitten reilusti vähemmän aikaa ja ne johtavat hyvällä prosentilla onnistuneisiin tapaamisiin. Eli ainakin minulta tule vähemmän turhia kyselyitä ;-) Se vain ei näy kenellekään toisin kuin ne turhat kyselyt.

Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #32 : Elokuu 22, 2021, 15:28:38 »
paljonko vitussa on karvoja

Montako niitä on? Ihan vaan runkkumatskua keräilen

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #33 : Elokuu 22, 2021, 15:46:20 »
paljonko vitussa on karvoja

Montako niitä on? Ihan vaan runkkumatskua keräilen

ja jos tarttee tarkistus laskennan joku varmaan uhrautuu  :boozing:
kysyvälle vastataan

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #34 : Elokuu 22, 2021, 15:52:44 »
^^En oo laskenut, sen verran tuuhea pöheikkö.
^Ja orjamies pitää vaan päänsä kiinni, kun sulta ei ole kysytty mitään.

 :whipping:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #35 : Elokuu 22, 2021, 16:33:23 »
Jokainen voi itse kokeilla seksityötä vaikka viikon, epäilen että sen jälkeen ei taida tehdä mieli enää lällättää joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön -litanioita.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #36 : Elokuu 22, 2021, 21:15:36 »
Jokainen voi itse kokeilla seksityötä vaikka viikon, epäilen että sen jälkeen ei taida tehdä mieli enää lällättää joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön -litanioita.

Jos jollain on huono olo töissä ei toisten saman alan kokeilu auta yhtään asiaa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #37 : Elokuu 25, 2021, 16:46:33 »
Jokainen voi itse kokeilla seksityötä vaikka viikon, epäilen että sen jälkeen ei taida tehdä mieli enää lällättää joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön -litanioita.

Sinänsä ihan samoilla linjoilla, koska kokemuksen kautta olen huomannut, että sopeutumiskykyä ja sen kehittymistä tässä mitataan. Eli onko siis valmis hyväksymään nämäkin puolet alasta realistisin silmin, vaikka ihastuminen alaa kohtaan varmasti saattaakin aluksi joillakin sumentaa sitä realismia enkä yhtään ihmettele.

Poissa vipeka

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turhauttavat kyselijät
« Vastaus #38 : Syyskuu 10, 2021, 15:18:16 »
Itsehän en (pääsääntöisesti enkä ainakaan joka ilta) soittele hupakoille hupimielessä (harvemmin tosissaankaan), mutta jos itse laittaisin puhelinnumeroni jollekin nettisivulle (oli aihe mikä tahansa, mutta varsinkin jos liittyisi seksiin), en juurikaan - tai en oikeastaan olleenkaan - moralisoisi ns. turhista yhteydenotoista. Sitä paitsi: ei 0800-alkuisissa numeroissa mitään puhelinseksiä tarjota - 0700-alkuisissa kyllä, mutta nehän maksaa tosi paljon. Pitäisi alkaa myydä itseään, että olisi varaa soitella niihin. Ja sittenhän pitäisi laittaa puhelinnumero nettiin...