Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli ostettua.  (Luettu 141385 kertaa)

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 307
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #240 : Toukokuu 30, 2020, 20:01:44 »
Uusi elämä tuli ostettu, sisälsi kaikki luottokortit, kanavapaketit, smokin, pääsyn linnanjuhliin ja sokerina pohjalla Rolls-Royce

Oliks tää joku ota kaksi-maksa yksi tarjous? Mistä hommasit?!?
ville
Ebaysta tuli sopiva tarjous, joten sitä kautta hommasin. Suosittelen sinulle ja ystävillesi. En oo vielä katunut sijoitustani.

Tulee vielä päivä kun kadut, joten jätetään väliin😁


Oon katunut jo omaa syntymääni ja kaikkea muuta sen ohessa:)


Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3996
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #241 : Toukokuu 30, 2020, 20:03:31 »
Uusi elämä tuli ostettu, sisälsi kaikki luottokortit, kanavapaketit, smokin, pääsyn linnanjuhliin ja sokerina pohjalla Rolls-Royce
Kuulostaa Lapinlahden Lintujen lanseeraamalta 'Tee naapurisi kateelliseksi'-paketilta.
Saitin Bud Spencer

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #242 : Toukokuu 30, 2020, 20:15:56 »
Uusi elämä tuli ostettu, sisälsi kaikki luottokortit, kanavapaketit, smokin, pääsyn linnanjuhliin ja sokerina pohjalla Rolls-Royce

Oliks tää joku ota kaksi-maksa yksi tarjous? Mistä hommasit?!?
ville
Ebaysta tuli sopiva tarjous, joten sitä kautta hommasin. Suosittelen sinulle ja ystävillesi. En oo vielä katunut sijoitustani.

Höpö höpö! Wishiltä tilasit kuitenkin ja voit yllättyä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #243 : Kesäkuu 01, 2020, 16:05:22 »
Shoppailin tänään ruohonleikkurin. Nämä on siirtyneet enemmän nettikauppoihin mutta vanhan liiton miehenä haluan ostaa kaupasta ja saada samalla myyjältä palvelua plus muutaman valkoisen valheen kun esittelevät tuotteitaan kertoen kuinka laadukkaasta leikkurista onkaan kyse.

Ekassa kaupassa piti mennä puutarhamyymälään. Siellä oli ihan sopivan näköinen malli noin muutoin mutta paketin päällä luki että polttoaineena on käytettävä jotakin 4T-litkua. Sitä litkua oli viereisellä hyllyllä hintaan 15.50€/5l purkki eli kallista on ja en edes tiedä saako sitä perus-bensiksiltä kun en sattumoisin ole asiaa tarkkaillut. Olisin kysynyt myyjältä että mitä tapahtuu jos laitan tankkiin 95:sta mutta paikalla oli vain yksi myyjä, huolellisesti meikannut nuori nainen joka osasi kertoa kai lähinnä kukista. Kyllä minä varmaan jotakin olisin häneltä voinut ostaa mutta oletan että haluamani ei ollut kaupan. En kysynyt häneltä asiasta, en kyllä ruohonleikkuristakaan vaan vaihdoin liikettä.

Seuraavasta liikkestä löytyikin juuri minulle sopiva leikkuri. Myyjäkin sitä hieman esitteli ja kun tuli kaupan teon hetki, valehtelin myyjälle että vaimoni oli painottanut minulle että maksimihinta on sitten summa joka oli 50€ pienempi kuin mitä oli ruohonleikkurin hinnaksi kaupassa määritelty. Myyjä puolestaan valehteli minulle että hän ei voi myydä laitetta mainitsemaani hintaan koska hinta on jo nyt tiukka mutta lupasi kuitenkin 20€ alennusta plus lisäksi extrana öljypurkin joka ei kuulu pakettiin mutta jonka ne joka tapauksessa antavat kaupan päälle leikkurin ostajalle ellei nyt ostaja jostakin syystä halua maksaa öljypurkista erikseen.

No kaupat tehtiin ja mulla on siis uusi ruohonleikkuri. 8)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #244 : Kesäkuu 01, 2020, 16:18:42 »
^
Sitten heti ensimmäisenä leikkuu kertana hurautat sen siihen nyrkin kokoiseen kiveen mikä on piilottanut itsensä salaa talvenaikana nurmikon uumeneen ja sitten se sisäänajettu🙂

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #245 : Kesäkuu 01, 2020, 16:42:06 »
^Kiveniskut vaan tekee teristä tehokkaammat 8)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #246 : Kesäkuu 01, 2020, 21:58:58 »
Auto sai uuden tuulilasin :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #247 : Kesäkuu 03, 2020, 16:00:20 »
Pari tommosta Iittalan kastehelmi lasia. Näistä voi hyvinkin juoda myös viiniäkin😁

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #248 : Kesäkuu 03, 2020, 16:59:46 »
Uimapuku  8)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #249 : Kesäkuu 03, 2020, 17:01:43 »
Uimapuku  8)

Vaaditaan todisteet!!! Kuvaa kehiin🙂

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #250 : Kesäkuu 03, 2020, 17:06:26 »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #251 : Kesäkuu 03, 2020, 18:51:27 »
 Malttakaahan nyt hetki, menee tovi että se saapuu postissa :D :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #252 : Kesäkuu 03, 2020, 18:54:25 »
Malttakaahan nyt hetki, menee tovi että se saapuu postissa :D :D
Auttaisi kovasti jos odotusaikana laittaisit kuvia Pimusta ilman uimapukua. 8)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #253 : Kesäkuu 03, 2020, 18:55:38 »
^

Ihan samaa ajattelin...😊
Amator

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #254 : Kesäkuu 03, 2020, 18:58:37 »
Onkohan bikinit vai kokouimapuku?  :P
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #255 : Kesäkuu 03, 2020, 19:10:47 »
Pähkinöitä itselleni sekä lemmikeille.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #256 : Kesäkuu 03, 2020, 20:18:00 »
Kukkia ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #257 : Kesäkuu 04, 2020, 16:59:36 »
Control pelin pleikkarille. Vaikuttaa sen verran hyvältä, että tässä saattaakin vilahtaa ens yö rattoisasti😁

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #258 : Kesäkuu 04, 2020, 19:01:34 »
Tänäänkin on ollut hieno ilma istua ulkona. Kocour antoi minulle oivan kirjavinkin ja tilasinkin viikonloppuna netistä kaksikon Kauko Röyhkä & Juha Metso toimittaman teoksen "Rajantakainen Karjala". Tykkään lukea pihalla mutta tilaamani kirja ei ole vielä saapunut perille asti joten suuntasin tieni kauppaan, ajatuksena shoppailla jotakin pihaluettavaa. Ja jotakin tarttuikin mukaani.

Ekaksikin IL:n Historia-liite "Muistojen Karjala" eli Karjala-teemassa ollaan tämänkin lehden myötä. En ole ihan varma että voiko tuota hankkia ilman että ostaisi IL:ää samalla. Sille mulla ei ollut mitään käyttöä mutta otin sen sitten myöskin. Aloittelin Muistojen Karjala lehden lukemista lähinnä silmäillen. Totesin että lähestulkoon kaikki artikkelit houkuttelevat lukemaan, joitakin juttuja ehdin jo lukeakin mutta paljon jäi vielä lukematta. En ole ikinä ollut mikään Karjala takaisin -ihminen, tuo lehtinen on toki koottu vähän siinä hengessä ja onhan se kuitenkin mielenkiintoista lukea heidänkin näkemyksiään. Mutta lisäksi lehdessä on tarinoita monista Karjalan paikkakunnista, muistikuvia ihmisiltä jotka aikanaan siellä asuivat. Tämä on ihan suositeltavaa lukemista.

Lisäksi ostoskärryyn tarttui kirja "Äitinä huipulla. Riitta-Liisa Roposen tarina". Tämä on kovakantinen teos, sivuja on 223. Ritu Roponenhan asuu perheineen (mies ja yksi lapsi) Haukiputaalla, ikäänkuin Oulun naapurissa paitsi että Haukipudashan on liittynyt Ouluun. Minähän olen aina fanittanut Ritua ja myös miestään Tonia. He ovat tällaisia positiivisia urheilupersoonia, Ritu on tehnyt hienon kansainvälisen uran kilpahiihtäjänä eikä ole tainnut vieläkään lopettaa kilpauraansa. Olen monesti nähnyt Roposen perhettä alueella järjestetyissä "kyläkisoissa" olipa lajina sitten hiihto tai yleisurheilu. Ja itseasiassa Ritun olen nähnyt muutamaan otteeseen myös hiihtolenkillä, hän on ohittanut minut niin että suhina vain kuuluu, en minä millään hänen tahdissaan pysy, en vaikka täysillä koittaisin sinnitellä muutaman kymmenen metrin ajan. Tätäkin kirjaa ehdin jo aloitella, kivaa lukea Ritun omaa näkemystä kilpa-ajoiltaan jota itsekin aika tarkkaan olen seuraillut penkkiurheilijan ominaisuudessa. Kaiken lisäksi, Ritu on tosi nätti tyttö.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tuli ostettua.
« Vastaus #259 : Kesäkuu 07, 2020, 12:30:58 »
Uus china-pelti. Tai ei tää uusi ole, mutta uusi mulle🙂