Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Panotila turskalle  (Luettu 4995 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Panotila turskalle
« : Elokuu 13, 2019, 17:35:22 »
Toisessa ketjussa pohditaan mistä saa hyvän työtilan huoralle. Tässä kysymys kuuluu minne turska voi kutsua huoran.

Olen tainnut ennenkin mainostaa, että olen hotelliturska. Vaan ajat muuttuvat. Varsinkin pitempää työkeikkaa heittäessä olisi mukava välillä asua lyhytkestoisessa vuokrakämpässä. En mainitse firman nimiä, vaikka siitä yhdestä onkin tulossa synonyymi ilmiölle. Vaan jatkuva ravintolassa syöminen on tylsää ja asunnoissa on omat hyvät puolensa.

Ongelma on, että moni huora kieltäytyy tulemasta niihin outcallia varten. Kysymys lienee turva-asioista eli hotelli koetaan turvallisemmaksi. Jos alkaa kirkumaan, apu (ehkä) on lähempänä.

Tämä ei ole ehdoton sääntö kaikilla huorilla eli olen minä heitä tavannut kotonakin. Vaan millaisia kokemuksia muilla turskilla on kämppiin kutsumisesta. Ja oletteko sihteeriköt valmiita tulemaan?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2019, 18:53:49 »
Ja mä olen yksi niistä huorista jotka ei tee outcallia asuntoihin - tosin hotelleihinkin vain vakkareille & harvoin.

Hotellit tosiaan on tietyssä mielessä turvallisempia, mutta outcallista mut on ns. ajanut pois ajankäyttö ja se erityisesti ohareiden suhteen.
Tein uran alussa myös outcallia, mutta mun kokemus siitä pk-seudulla oli että (luonnollisestikin) sitä pyysivät aika usein erittäin syrjässä asuvat asiakkaat. Helposti kaikenkaikkiaan valmistautumiseen ja matkoihin meni 1,5-2h yhteensä, enkä mä tuosta raaskinut extraa pyytää niin paljon että se olisi incalliin verrattuna ollut mitenkään kannattavaa. Incall oli ja on todennäköisesti edelleenkin myös paljon kysytympää.

Mutta Turskapapalle, asuntoihin voisi saada hotelli outcall vakkareita ehkä tulemaan?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2019, 19:44:55 »
Jep, minä tulen kotiin, työreissukotiin, hotelliin, rekkaan, hlöautoon, puun viereen, kivelle... Lähestulkoon minne vain!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2019, 20:23:26 »

^ kivelle? :D  :D
Amator

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2019, 23:03:21 »

^ kivelle? :D  :D

No vaikka! Pointtina siis, että luontopanotkin käy, vaikkapa sitten kivellä.  :D

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2019, 23:09:54 »
Pesutupaan, voi samalla katsella kun pyykit pyörii koneessa, laukeamisen voi ajoittaa loppu linkoamisen aikaan ja lopuksi voidaan ripustaa pyykit kuivumaan. 

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2019, 23:24:25 »
Olen tässä kesän kuluessa tehnyt lähinnä vain outcallia, kun täällä saaressa himmailen, enkä ole kestänyt ajatusta kaupunkiasuntoon lähtemisestä ja siellä jumittamisesta. Ja tää onkin ollut hauskin kesä pitkään aikaan!! Oon päässyt käymään mahtavissa paikoissa ja kokenut jos jonkinlaisia kesään kuuluvia juttuja!

Siispä vastauksena kysymykseen: mökit, veneet, saaret, laavut, teltat on kaikki mainioita vaihtoehtoja! Kodit ja hotellit toki myös. Pesutupaa en ole kokeillut.

Edit: Ja tosiaan myös joskus työpaikat!
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #7 : Elokuu 14, 2019, 05:57:45 »

...: Ja tosiaan myös joskus työpaikat!

Aloin miettimään miltä työpaikan sohva näyttäis jos siinä olisi Laura Lo kutsuvana... kyllähän se hyvältä näytäis  ;)

Amator

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #8 : Elokuu 17, 2019, 01:35:48 »
Mites autopano noin käytännössä hoidetaan? Vinkkejä paikoista otetaan vastaan vaikka privana. Usein amatöörit mainitsevat suostuvansa autoon.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #9 : Elokuu 17, 2019, 12:29:55 »
^omat kokemukset autossa touhuamisen suhteen on ollu lähinnä hankalia. Vaikea saada asentoa ja ahdasta. Toki joku paku jonka perässä olisi sänky toimisi siinä missä oma tai huoran sänky ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #10 : Elokuu 17, 2019, 12:35:58 »
Ei henkilöautossa touhuilu oikein nappaa, ellei sitten tyydy pelkkään suikkariin. Muuhun pitäisi olla vähintään pakettiauto lorttopatjalla.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #11 : Elokuu 17, 2019, 14:45:22 »
Mites autopano noin käytännössä hoidetaan? Vinkkejä paikoista otetaan vastaan vaikka privana. Usein amatöörit mainitsevat suostuvansa autoon.

Hrr, autopanoissa on oma kiihotuksensa, kun ne on kuitenkin semijulkisilla paikoilla. :P Toki siinä on omat haasteensa, kuten ahtaus, mutta ne tuovat kivasti huumoria, tiimihenkeä ja luovaa ajattelua tapaamiseen. "Jos sinä käyt siihen niin, niin minä voin sitten tästä tuikkasta." "Ei tämä toimi. Istu sie siihen, niin mie tuun päälle." Ja sitten nauretaan yhdessä, kun ohi ajaa auto.

Lisäkiihotusta tuo vielä, jos kaikkia vaatteita ei riisu, vaan vaikka jättää hameen ja topin päälle.

Oih, kiihottavaa! Tulikin vähän ikävä autopanoja. :'(

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #12 : Elokuu 17, 2019, 15:03:20 »
Olis edes sellainen auto jossa voisi kuvitella jotain tuollaista harrastaa. Mut kun on tuollainen ahdas 2 paikkanen urheiluauto :D

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #13 : Elokuu 17, 2019, 15:06:05 »
Kyllähän autossa paneminen on ihan kivaa vaihtelua. Ja jos auto alkaa ahdistamaan, niin viltti mukaan ja luonnon helmaan🙂.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #14 : Elokuu 17, 2019, 15:10:22 »
^ +10 asteisessa kelissä ja hieman vettä sataen. Mutta jos ajattelee tuosta hyviä puolia niin eipähän tule ainakaan niin hiki ja nainen on ainakin märkä :D

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #15 : Elokuu 17, 2019, 23:16:51 »
Kyllähän autossa paneminen on ihan kivaa vaihtelua. Ja jos auto alkaa ahdistamaan, niin viltti mukaan ja luonnon helmaan🙂.

Juuri näin! Ja tarvitseeko välttämättä sitä vilttiäkään? :P

Ja jos haluaa välttämättä pitää autopanon autopanona, eikä muuttaa sitä luontopanoksi, niin sitten esim. auton konepeltiä vasten tai etuovi auki ja naisen kädet penkkiä vasten ja pylly pystyyn. Aina löytyy tyydytykseen päättyvä ratkaisu, jos vain on avoin mieli, eikä tyrmää ideoita ilman yrittämistä.

Eikä viileä ilma tai pieni sadekaan haittaa, koska ensinnäkin siinä on taas kaksi fetissiä ja toisekseen pitää sen verran vaatetta päällä, että vain välttämättömimmät ruumiinosat ovat esillä. Oihjoi, toimii!

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #16 : Elokuu 17, 2019, 23:47:38 »
Kyllähän autossa paneminen on ihan kivaa vaihtelua. Ja jos auto alkaa ahdistamaan, niin viltti mukaan ja luonnon helmaan🙂.

Juuri näin! Ja tarvitseeko välttämättä sitä vilttiäkään? :P

Ja jos haluaa välttämättä pitää autopanon autopanona, eikä muuttaa sitä luontopanoksi, niin sitten esim. auton konepeltiä vasten tai etuovi auki ja naisen kädet penkkiä vasten ja pylly pystyyn. Aina löytyy tyydytykseen päättyvä ratkaisu, jos vain on avoin mieli, eikä tyrmää ideoita ilman yrittämistä.

Eikä viileä ilma tai pieni sadekaan haittaa, koska ensinnäkin siinä on taas kaksi fetissiä ja toisekseen pitää sen verran vaatetta päällä, että vain välttämättömimmät ruumiinosat ovat esillä. Oihjoi, toimii!

Hemmetti kun alkoi taas tehdä mieli autopanoja😁.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #17 : Elokuu 18, 2019, 00:13:09 »
Itse asiassa tähän autopaneskeluun liittyy aika hauska tarina, kun tultiin toissa kesänä vakkarin kanssa meidän vakio paikalle syrjäisellä parkkiksella Vantaalla ja siinä oli joku dx corolla tai vastaava vanha romu kanssa parkissa, niin päätettiin mennä siihen viereiseen metsään kivenpäälle. Lähdettiin sitten kävelemään siittä parkkipaikan reunaa, niin sieltä corollasta nousee ylös semmoinen kummelipää mikä valtoimenaan kuikuilee ympärilleen😁. Siellä oltiin kanssa "hommissa" ilmeisesti😁.
Mä en vaan unohda sen äijän ilmettä kun se näki meiät😃.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2019, 00:20:51 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #18 : Lokakuu 30, 2023, 18:53:11 »
Toisessa ketjussa pohditaan mistä saa hyvän työtilan huoralle. Tässä kysymys kuuluu minne turska voi kutsua huoran.

Olen tainnut ennenkin mainostaa, että olen hotelliturska. Vaan ajat muuttuvat. Varsinkin pitempää työkeikkaa heittäessä olisi mukava välillä asua lyhytkestoisessa vuokrakämpässä. En mainitse firman nimiä, vaikka siitä yhdestä onkin tulossa synonyymi ilmiölle. Vaan jatkuva ravintolassa syöminen on tylsää ja asunnoissa on omat hyvät puolensa.

Ongelma on, että moni huora kieltäytyy tulemasta niihin outcallia varten. Kysymys lienee turva-asioista eli hotelli koetaan turvallisemmaksi. Jos alkaa kirkumaan, apu (ehkä) on lähempänä.

Tämä ei ole ehdoton sääntö kaikilla huorilla eli olen minä heitä tavannut kotonakin. Vaan millaisia kokemuksia muilla turskilla on kämppiin kutsumisesta. Ja oletteko sihteeriköt valmiita tulemaan?

Ainakin yhden sellaisen firman nimen kanssa rimmaisi merkitykseltään oikein sopiva, hypoteettinen tuollaisia kämppiä vuokraavan firman nimi: Frenulum.


Poissa Zimmer

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panotila turskalle
« Vastaus #19 : Lokakuu 30, 2023, 20:34:25 »
Toisessa ketjussa pohditaan mistä saa hyvän työtilan huoralle. Tässä kysymys kuuluu minne turska voi kutsua huoran.

Olen tainnut ennenkin mainostaa, että olen hotelliturska. Vaan ajat muuttuvat. Varsinkin pitempää työkeikkaa heittäessä olisi mukava välillä asua lyhytkestoisessa vuokrakämpässä. En mainitse firman nimiä, vaikka siitä yhdestä onkin tulossa synonyymi ilmiölle. Vaan jatkuva ravintolassa syöminen on tylsää ja asunnoissa on omat hyvät puolensa.

Ongelma on, että moni huora kieltäytyy tulemasta niihin outcallia varten. Kysymys lienee turva-asioista eli hotelli koetaan turvallisemmaksi. Jos alkaa kirkumaan, apu (ehkä) on lähempänä.

Tämä ei ole ehdoton sääntö kaikilla huorilla eli olen minä heitä tavannut kotonakin. Vaan millaisia kokemuksia muilla turskilla on kämppiin kutsumisesta. Ja oletteko sihteeriköt valmiita tulemaan?

Ainakin yhden sellaisen firman nimen kanssa rimmaisi merkitykseltään oikein sopiva, hypoteettinen tuollaisia kämppiä vuokraavan firman nimi: Frenulum.