Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sponsorisopimus kesäheilan kanssa, miten meni  (Luettu 2530 kertaa)

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Sponsorisopimus kesäheilan kanssa, miten meni
« : Elokuu 14, 2021, 09:51:24 »
Tapasin Tinderissä naisen, joka ei osannut päättää haluaako hän ottaa minulta maksua vai ei. Sanoin ettei mulla ole mitään taloudellista tukemista vastaan jos seksi on hyvää ja meillä menikin tosi hyvin vaikken maksanutkaan hänelle. Mutta sitten kun asia nousi uudestaan esiin niin tunnustin hänelle, etten oikeastaan haluaisi maksaa hänelle seksistä vaan siitä, että hän menisi seksin jälkeen pois. Sen jälkeen eukko lähti eikä hänestä kuulunut - laskua ei kuitenkaan tullut perässä..?!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sponsorisopimus kesäheilan kanssa, miten meni
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2021, 10:04:35 »
Karu tarina siitä kuinka herrasmiesten käy. Sun olisi vaan pitänyt olla kunnon sika. Tarina muuten kertoo että Lemmy teki kerran balladin naiselleen. Se nainen lähti heti menee. Kaikki ei vaan ymmärrä meitä herkkiä miehiä. Kokeile seuraavaksi sellaista että kun olet iskenyt jonkun akan, menette sen kämpille, panet sitä, puet heti päällesi ja ojennat satasen - pari.

Kerro miten kävi  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2111
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sponsorisopimus kesäheilan kanssa, miten meni
« Vastaus #2 : Elokuu 14, 2021, 12:46:05 »
Tinteri on vähän kaks piippuinen juttu - siellä kolmatta kiertoa olevat naiset edelleen etsii itselleen prinssi urheaa ymmärtämättä, etteivät he enää kelpaa jo eronneille miehille loppuelämän kaveriksi.

Ai mikseivät miehet etsi tinteristä loppuelämän rakautta sen ensimmäisen eron jälkeen? No koska he ovat ymmärtäneet, että ainoa mikä merkitsee on hyvä seksi. Ja sen jälkeen jompi kumpi jatkaa matkaansa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sponsorisopimus kesäheilan kanssa, miten meni
« Vastaus #3 : Elokuu 14, 2021, 13:48:21 »
^ Pitkästä aikaa pyysin siviiliä tteffeille. Ei onnistunut eilen. Hassua oli huomata, että en ollut pettynyt vaan iloinen, koska olin taas sinkku. Kaikki kunnia vaan naisille, mutta en kyllä yhtään kaipaa niitä lieveilmiöitä joita seksin mukana tulee. Varmaan se oikea on jossain joka ei tuo niitä lieveilmiöitä, mutta kyseisestä naisesta tiedän, että niitä tulee ja paljon. Mennään Tiistaina syömään. Olen masokisti😁

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sponsorisopimus kesäheilan kanssa, miten meni
« Vastaus #4 : Elokuu 14, 2021, 14:38:29 »
Karu tarina siitä kuinka herrasmiesten käy. Sun olisi vaan pitänyt olla kunnon sika. Tarina muuten kertoo että Lemmy teki kerran balladin naiselleen. Se nainen lähti heti menee. Kaikki ei vaan ymmärrä meitä herkkiä miehiä. Kokeile seuraavaksi sellaista että kun olet iskenyt jonkun akan, menette sen kämpille, panet sitä, puet heti päällesi ja ojennat satasen - pari.

Kerro miten kävi  :inlove:

Mihin päätyisinkään ilman vaarin neuvoja  :inlove: varmaan ainakin työttömäksi, koulukotiin ja vittuun, noin alkajaisiksi.

Varmaan olisi Tinderissä minun ikäisilleni ilmaisia ja lojaaleja mumm.. naisia tyrkyllä, visuaalinen yhtäläisyys peruukilla varustetun Kekkosen kanssa nyt vaan tuppaa olemaan pieni turnoff. Tiedän, olen nirso kusipää, sisäinen "kauneus" ennen kaikkea ja vaihdevuodet.

Maksaminen ei hävetä, ainoastaan huonosta maksaminen. Sanoihan Bukowskikin etteivät maailman kaikki naiset ole huoria, ainoastaan minun naiseni ovat. Mennään sillä.