Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Asiakkaita ryöstetty pohjoinen uusimaa
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Elokuu 08, 2021, 18:40:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Elokuu 08, 2021, 17:22:25 ---Veikkaisin, että saisin niputettua noin puolet maapallon väestöstä,
--- Lainaus päättyy ---
Eli suurin piirtein kaikki naiset. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Koomista on kun olen viimeisen päälle rauhaa rakastava ihminen, niin oltiin 22 vuotta sitten tulossa risteilyltä linja-auto täynnä kaveriporukkaa, niin katsottiin linjurin tv:stä leffaa Olimme Sotureita ja siinä on sellanen kovis ku Nyrkki-Jake. Heitin krapulapäissään, että minä olen Nyrkki-XX. Kaveri heitti, että joo niin oot, mutta et sen takia kun oot niin kova jätkä, vaan ku olet niin kova runkkaamaan. Kaikki luonnollisesti repes nauramaan, kuten itsekin.
No eipä siinä. 30 äijää ku alkaa viljellä tuota juttua, niin lempinimeksi jäi ympäröivässä ihmiskunnassa Nyrkki-XX. Kukaan ei vaan tiennyt alkuperäistä asiayhteyttä ja ulkopuoliset luulevat, että olen joku kovis. No olen siinä ympäristössä edelleen Nyrkki-XX, enkä jaksa enää edes selitellä miksi ;D
Gentleman Tampere:
^ Oletan, että oikea nimesi on Kyllikki?
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman Tampere - Elokuu 08, 2021, 20:18:25 ---^ Oletan, että oikea nimesi on Kyllikki?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä. Juuri se😁
basti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Elokuu 08, 2021, 12:15:29 ---Olen viime aikoina huomannut huolestuttavan muoti-ilmiön. Tapaamisen sopineet asiakkaat peruvat tapaamisen, koska "mul ei oo puhelint jol soittaa, joten en voi tulla".
He saisivat soittaa minulle mistä tahansa liittymästä, jopa piilotetusta numerosta yksityisyytensä turvaamiseksi, mutta ongelma on nimenomaan se, että heillä ei ole käytössään sellaista puhelinta tai puheluominaisuutta sisältävää puhelinliittymää, jolla olisi mahdollista ylipäänsä soittaa puheluita.
Ja juuri tämän takia mukana kannattaa olla aina joku puhelin. Mielellään 20 € kapula, joka ei ryöstäjiä kiinnosta. Täällä on meidän asiallisten tyyppien lisäksi myös ihan ihme hiihtäjiä, ja jos joku on tarpeeksi epäonninen törmätäkseen tällaiseen, niin voisi ehkä lämmittää sydäntä, jos siihen tilanteeseen pystyisi soittamaan apua.
--- Lainaus päättyy ---
:laught:
Millaisia asiakkaita sinulla käy, jos heillä ei ole edes puhelinta jolla voi soittaa. Nyt kyllä erästä vedätetään ja kunnolla.
basti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Elokuu 08, 2021, 16:04:54 ---Ja tämä liittyy otsikon aiheeseen miten?
--- Lainaus päättyy ---
Joidenkin luokse kannattaa varautua menemään vain huonon puhelimen kanssa koska voi joutua ryöstetyksi? :sheep:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta