Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?  (Luettu 6328 kertaa)

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« : Elokuu 13, 2019, 14:27:59 »
Miten on? Mieshän voi päästää siihen lähelle, lopettaa ja aloittaa uudestaan vaikka tuntikausia. Tosin usean tunnin sessioon pitää olla jo kunnon runkkari. Tietenkin parempi olisi jos naiselta saisi parin tunnin runkkaus- ja suihinottosession, millaista en ole kokenut. Lähinnä oikeasti kiinnostaa tietää miten se naisilla toimii. Sellainen käsitys on, että naisilla vaikeampaa eli kun orgasmi on tulollaan sen pitää antaa tulla tai muuten se menee ohi. Itsellä viivyttäminen vahvistaa orgasmi ja sperma purkautuu kunnolla.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2019, 15:33:37 »
Riippuu naisesta.

Jos orgasmi on vaikeasti saavutettava harvinaisuus, reunalle pysähtyminen tuskin innostaa.

Jos laukeaminen on helppoa ja helpottuu entisestään ekan kierroksen jälkeen, edgettäminen voi hyvinkin toimia.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2019, 15:42:39 »
Tässä on nyt se ero, että naisena miksi viivyttää, koska me voidaan joka tapauksessa saada useita orgasmeja peräkkäin...
Mieluummin siis vaikka 6 orgasmia tunnissa kuin viivyttää sitä yhtä ;D ;D ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2019, 15:49:35 »
Tässä on nyt se ero, että naisena miksi viivyttää, koska me voidaan joka tapauksessa saada useita orgasmeja peräkkäin...
Mieluummin siis vaikka 6 orgasmia tunnissa kuin viivyttää sitä yhtä ;D ;D ;D

Välillä mä oon vähän kade teille naisille, voitte saada orkkuja kuin konekivääri ja teillä on tissit😄.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2019, 16:36:49 »
Juu, mulla henkilökohtaisesti ei tuu mieleenkään edgettää, koska orkkuja on niin helppo saada ja tehdä. Peräkkäin ja vaikka useita kertoja päivässä. Ihanaa!
Mutta hyvin elämä sujuu ilman kokoaikaista orkutteluakin. Orkuilla on aina aikansa ja paikkansa.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2019, 17:21:01 »

Välillä mä oon vähän kade teille naisille, [leikattu] teillä on tissit😄.
Sitä minä olen miettinyt, että jos olisin nainen. viihtyisin illat kotona kun leikkisin omilla tisseilläni.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2019, 17:55:00 »
Minä taas olen joskus miettiny että olispa pillu, sillä olisi paljon mukavempi leikkiä  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #7 : Elokuu 13, 2019, 18:23:35 »
Mä runkatessa joskus edgetän mikäli oon tosi herkillä ja silloin se on kivaa nauttia siitä tunteesta tulematta heti. Siinä joskus käy silleen hauskasti et tuun vaikken koske itseeni ja sit kun taas kosketan niin tuun heti isommin uudestaan xD Edgetys onnistuu mulla vaan super kevyellä kosketuksella eli silloin en mitään leluja edes käytä.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #8 : Elokuu 13, 2019, 18:59:57 »
Tässä on nyt se ero, että naisena miksi viivyttää, koska me voidaan joka tapauksessa saada useita orgasmeja peräkkäin...
Mieluummin siis vaikka 6 orgasmia tunnissa kuin viivyttää sitä yhtä ;D ;D ;D
Todella, eipä tämä tullut mieleen, että naisilla orgasmin jälkeen ilo vielä jatkuu. Miehillä tai ainakin minulla koko ilo on orgasmin jälkeen ohi. Siksi sitä mielellään viivyttelee. Miehellehän voi tulla jopa inho seksiin orgasmin jälkeen, onneksi se on ohimenevää ja uusi lasti alkaa kerääntymään.

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #9 : Elokuu 13, 2019, 20:08:35 »
Niin tosiaan, oon minäkin kade ku naisilla on tissit, joita ne saa puristella niin paljon ku haluavat. Ettepä kuitenkaan saa ruiskauttaa spermaa, ei vittu, sitäkin ne saa tehä ihan niin paljon ku haluavat. Maailma ei ole oikeudenmukainen.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #10 : Elokuu 14, 2019, 16:54:02 »
Mulla toka orkku saattaa tilanteesta riippuen olla vielä voimakkaampi kuin eka, ja kolmas voimakkaampi kuin toka.
Naisena on hyvä olla, kuulkaas :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #11 : Elokuu 14, 2019, 17:06:37 »

Naisena on hyvä olla, kuulkaas :)

Ja teillä naisilla ei koskaan ole seksistä puute, jos että niin halua🙂. Hyvä olla on😁.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2019, 17:16:35 kirjoittanut Hetvield »

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #12 : Elokuu 15, 2019, 21:40:36 »
Mulle orgasmit ovat yleensä niin vaikeasti saavutettavissa, joten runkatessa en todellakaan viivyttele yhtään mitään.  :D Mutta seksiä harrastaessani kumppanin kanssa todellakin viivyttelen. Haluan touhuta vaikka mitä ja kaikkea saaden oman kiimani sietämättömään pisteeseen, ja sitten vasta käydä itseeni käsiksi ja lähteä hakemaan sitä huipennusta.  8) :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #13 : Elokuu 16, 2019, 11:52:11 »
Miten on? Mieshän voi päästää siihen lähelle, lopettaa ja aloittaa uudestaan vaikka tuntikausia. Tosin usean tunnin sessioon pitää olla jo kunnon runkkari.

Useamman tunnin sessio on vielä ihan amatöörihommaa ja näen punaista jos tällaisia hätäisiä käteen vetäjiä tituleerataan kunnon runkkareiksi. Runkkaaminen alkaa siitä kun ollaan vuorokausi putkeen fiilistelty muna kourassa ja kitka on aiheuttanut jo pientä vereslihaa.

Sellainen käsitys on, että naisilla vaikeampaa eli kun orgasmi on tulollaan sen pitää antaa tulla tai muuten se menee ohi.

Riippuu täysin nartusta. On toki totta että näitä vaikeita ja tylsiä yhden orgasmin ihmeitä on Helsinki täynnä ja paneminen on usein sellaista saatanan tylsää, suorituskeskeistä - naisen orgasmin metsästystä. Tarkoitan tällä sitä että kun kerran olet tällaisen kanssa paneskellut, olet oikeastaan kokenut kaiken mitä hänen kanssaan koettavissa on. Onneksi näitä sarjatuliaseitakin löytyy ja siinä on sängyn jalat kovilla kun narttu tärisee kuin "betoni vibra" joka toinen minuutti ja pillun kiima lentelee pitkin seiniä. Tällainen narttu on oikein mukava sitoa liikuntakyvyttömään tilaan ja aloittaa se pillulla leikkiminen. Orgasmia ei tietenkään nartulle anneta ennen kun sitä itku kurkussa anellaan. Ja voi hyvä luoja sitä huutoa kun vihdoin nartun armahdat.

Itsellä viivyttäminen vahvistaa orgasmi ja sperma purkautuu kunnolla.

Joo kyllä mä laitan suojamuovit seinille. Se on aikamoista kun paineella lätisee pari litran tippaa. Toki herrasmiehenä yleensä nartun suuhun lataan ja kiirehän sillä nielemisessä tulee.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #14 : Elokuu 17, 2019, 11:24:01 »
Ehkä se viivyttely on enemmän miesten juttu. Juurikin sen takia kun monilla naisilla tuntuu orgasmin saaminen ja sarjoittaminen olevan huomattavasti helpompaa kuin miehillä. Harva pystyy samalla seisokilla vetämään kahdesti.

Pikkuhiljaa on kehitystä tullut ja tuntumaa omaan reunalla olemiseen. Siitä tulee lähes samanlainen tunne kuin itse orgasmista ja pitkittynyt nautinto kyllä rentouttaa enemmän kuin sellainen pika rykäisy.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #15 : Elokuu 17, 2019, 11:27:46 »
^Kyllähän sitä pystyy vetämään laukeamisen jälkeen menemään. Ei muuta ku vanha kortsu pois ja uusi tilalle ja töihin. mutta sitä toista laukeamista ei tartte ainakaan reiluun tuntiin välttämättä odottaa :D

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #16 : Elokuu 17, 2019, 11:53:34 »
^Kyllähän sitä pystyy vetämään laukeamisen jälkeen menemään. Ei muuta ku vanha kortsu pois ja uusi tilalle ja töihin. mutta sitä toista laukeamista ei tartte ainakaan reiluun tuntiin välttämättä odottaa :D

Ei onnistuisi millään täällä🙂. Mulla on niin voimakas orkku, että mieli häilyy tajunnan rajamailla pitkään ja korppa menee täysin veltoksi.

Poissa pan_peter

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voiko nainen runkatessa viivyttää orgasmia?
« Vastaus #17 : Lokakuu 03, 2019, 14:45:50 »
Miehen orgasmi ja ejakulointi on eri asia mutta ymmärrettävän vaikea erottaa koska yleensä ne tapahtuu samaan aikaan/peräjälkeen.

Orgasmeja voi saada mieskin useampia ellei ejakuloi, mutta se vaatii ainakin itsellä rentoutumista ja toisaalta lantionpohjalihasten hyvää hallintaa.

Se hyvän olon tunne ”reunalla” käydessä on jo orgasmi ja sitä voi opetella voimistamaan. Itsellä onnistuu parhaiten selällään maaten ja orgasmit aiheuttaakin välillä jo kunnon kokovartalo tärinää.

Energiatasot monen tällaisen jälkeen on ihan eri tasolla kuin pikaisen laukeamisen jälkeen, ja vielä paremmat kun on malttanut lopettaa ”ajoissa”.

Erektio voi vähän heikentyä orgasmin jälkeen ilman ehakulointiakin, mutta palautuu kyllä välittömästi uudesta ”ärsykkeestä”.