Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Olen oikeasti synnynnäinen blondi. Onko joku muukin teistä luonnostaan?

<< < (3/3)

BabyTypo:
Mulla oli nuorempana pellava blondit mutta tummentui kun kasvoin aikuiseksi, nykyään juurikasvu on selainen maantienharmaa.. Ei kiitos xD..

Kati:
Minä oon, vähän raidotan kyllä koska se oma väri on vaan liian tylsä... mullakin nykyään kyllä tummempi kun aiemmin, tyhmää! 

Vieras0263:
Siis minulla tuo silmien biologinen väri taitaa olla vihreä. Eli jo valmiiksi kallellaan luontoon ja seksuaalinen suuntautuminen edustanee ainakin vihreitä arvoja ajavia poliitikkoja, puolueita jne.

Mutta taas jos mennään sieluuni, niin olen havainnut olevani alkujaan sinisilmäinen blondi. Tiedättekö miksi? Koska sinisilmäinen blondi on lähtökohtaisesti tyhmempi kaikista ainakin pelkkään blondiin verrattuna, ja siten myös helpoimmin kusetettavissa. En toki väitä, että nykyään enää tarvitsee olla samanlainen, mutta lähtökohdat ovat olleet selkeät.

Tämän perusteella sinisilmäisten blondien tulisi olla tyyliin joka jätkän kiikaroinnin kohde, koska sellaisia vaan on luontaisesti helpompi höynäyttää... Toivon siis palavasti, että saan taas joskus kerrankin kokea jotakin sinne uhriosastolle päin, jos en ole vielä oppinut kantapään kautta riittävästi.

Vieras1763:
Kuvista päätellen lapsena oon ollut ihan pellavapää. Nykyään tukka on lähinnä likaisen ruskea. Harmaatakin on vähän ruvennut pukkaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta