Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus  (Luettu 2877 kertaa)

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« : Elokuu 03, 2021, 00:15:03 »
Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus. :drinking:  :inlove::boozing: :blowjob: :behind: Eri julkaisujen mukaan näillä on yhteys. MTV-uutisten alkuvuonna julkaisemassa kolumnissa luki, että alkoholi kohottaa testosteronitasoja niin miehillä, kuin naisillakin ja tämän vuoksi alkoholi saa halukkaaksi.

Itse olen sellainen, että alkoholi ei lisää seksihaluijani ollenkaan ainakaan niin, että panettaisi humalassa. Päinvastoin juominen useimmiten vie halukkuuttani pois.

Onko teillä muilla miten? Panettaako humalassa, krapulassa, vai oletko vähän samanlainen kummajainen kuin minä?
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2021, 03:05:31 »
Minulla on sama että humalassa halut vain laskeva.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2021, 07:14:52 »
Parin paukkua on vielä hyväksi, mutta
Humala vie kyllä halut ja miehellä kyvyt.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #3 : Elokuu 03, 2021, 07:53:52 »
Mulla on joku ihme fetissi krapulassa olevaan naiseen. Silloin tällöin tulee vastaukseksi "Ei pysty, olin eilen ulkona", vastailen että ei haittaa, päinvastoin  :drinking:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #4 : Elokuu 03, 2021, 08:02:16 »
Humalassa panot ovat huonoja. Krapulassa munaa voi käyttää alkometrinä. Kun seisoo, ovat promillet laskeneet, mikä toteutuu ilman muuta douppausta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #5 : Elokuu 03, 2021, 08:34:12 »
Runsas alkoholin käyttö vähentää testosteronituotantoa. Sillä on jännä vaikutus ihmisiin ja hormonituotantoon. Naisilla ääni mörenee, miehillä tulee naismaisia piirteitä, gynotissejä sun muuta. Nämä vaikutukset tosin ovat erilaisia eri ihmisillä.

Känni vapauttaa estoja, siksi muutama lasi viiniä voi vaikuttaa positiivisesti. Krapulapanetusta on selitetty, että testotuotannon palautuminen kännin jälkeen aiheuttaa panetusta. Urheilututkimusten mukaan kestää kuitenkin muutama päivä että tuotanto palautuu entiselleen.

Jotkut tutkimukset väittävät että alkoholi lisää testotuotantoa ja ongelmajuojilla on keskiveroa korkeammat testotasot. Ongelmajuojien tasoja on kuitenkin selitetty, että korkeammalla testotasolla tulee helpommin alkoholisti.

Kännipanot eivät toimi ainakaan itsellä. Panetus voi olla kovempi, mutta seksi ei välttämättä ole parempaa krapulassa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2626
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #6 : Elokuu 03, 2021, 09:19:11 »
Nuorena panetti kännissä, mutta panot meni yleesä ihan jyystämiseksi, kun laukeaminen oli vaikeaa.
Nykyisin ei enää paneta kännissä ja tuskin se muutenkaan onnistuisi.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #7 : Elokuu 03, 2021, 09:55:23 »
Kyllä panettaa kännissä ja hyvin toimii vehkeet vielä näin nelikymppisenäkin melkeen missä kunnossa vaan, loppuun asti pääseminen vaatii jo vähän duunia tyyliin kahdeksan tölkin jälkeen.

Krapulassa sitten vasta panettaakin jos ei pukkaa pahaa päänsärkyä (mitä on aniharvoin). Krapulaseksi on ihan parasta  :inlove:

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #8 : Elokuu 03, 2021, 09:59:40 »
Humalassa kyllä panettaa mutta laukeaminen on sitten jo toinen juttu. Nousuhumala - vallankin iltaisin - piristää ja vie mukavasti estot mutta semmoinen aamuyölle kestäneen juhlimisen jälkeinen touhuaminen ei - mikäli sitä kunnolla edes muistaa - ole oikein mistään kotoisin eikä loputtomiin jatkuva homma taida kummemmin sytyttää sitä toistakaan osapuolta (puhutaan nyt ns vakikumppanista.)  Krapulassa juttu on taas sama kuin nousuhumalassa - ja aamuisin yleensäkin - mutta jos ei ole ketään siinä hollilla pahimpaan niin eipä siitäkään juuri hyötyä ole.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2440
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #9 : Elokuu 03, 2021, 10:25:44 »
Itselläni alkoholi paria annosta enemmän nautittuna vähentää panetusta. Seksi on parasta selvinpäin!

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #10 : Elokuu 03, 2021, 16:04:20 »
Ei paneta kännissä yhtään. Joku lasi viiniä nyt vielä menee eikä vaikuta. Kännissä muna siirtyy johonkin virransäästö tilaan ja sitä on sieltä turha herätellä. Tässä iässä ei enää paneta krapulassakaan.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #11 : Elokuu 03, 2021, 17:09:22 »
Panettaa kännissä ja aamusella muttei mulle mitään krapulaa ole koskaan tullut 😂
Kännipanossa yleensä loppuu kunto ennenkuin maaliin asti pääsee  :whipping:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #12 : Elokuu 03, 2021, 17:12:01 »
Joskus yritän hillitä ennenaikaista siemensyöksyä ottamalla pari pientä olutta, mutta enempää ei kannata nauttia, sillä mielenkiinto ja fysiikka hiipuu... :o

Krapulassa tekee mieli ja munakin toimisi, mutta muuten olo on sellainen, että ei onnistu. Paitsi niiden onnistuneiden tapaamisten muistelu... ;D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #13 : Elokuu 03, 2021, 17:35:31 »
Kyllä panettaa kännissä ja krapulassa,mitäpä sitä kaunistelemaan 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1778
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #14 : Elokuu 03, 2021, 19:38:31 »
krapulassa kun olo on heikko telkkariin ei jaksa keskittyä tietokonetta ei viitsi edes avata mitäs sitä muuta tekis kun runkkais yksinnäinen poikamies siinä 10 runkun jälkeen jo olokin on senverran parantunut et voi katto telkkaa ja ehkä avata koneekin eli MOT runkkaus/paneminen vie ajatuksen pois krapulasta siksi voi tuntua et sillon pärisee
kysyvälle vastataan

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #15 : Elokuu 04, 2021, 21:20:01 »
Kännissä minua ei paneta sen enempää kuin selvänäkään, mutta krapula saa kyllä usein halut heräämään. Olen itsekin pohtinut, mistä se johtuu ja olen veikannut ilmiön liittyvän testotasoihin, kuten ketjussakin on arveltu. Sattumoisin krapulapäivät ovat yleensä myös runkkupäiviä. Hutsuhommissa en ole vielä älynnyt krapulapanetusta hyödyntää.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #16 : Elokuu 04, 2021, 22:08:59 »
Krapulassa kyllä himot herää, kännissä nyt ei niinkään.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1095
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juopuminen, Krapula ja Kiihottuneisuus
« Vastaus #17 : Elokuu 04, 2021, 23:38:33 »
Panettaa nousuhumalassa, panettaa laskuhumalassa, panettaa krapulassa. Ja panettaa selvinpäin. Hmm, I can see a pattern here.

Pitäiskö alkaakin markkinoida erikseen krapulapanoja? Siis tietysti sillain että olis itse kauheassa krapulassa ja asiakas tulis paneen aivot pellolle. Kaupan päälle satunnaisesti todella kosteaa syväkurkkua.  :o ;D
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia