Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Cynthia Haykchaeli  (Luettu 3956 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Cynthia Haykchaeli
« : Maaliskuu 01, 2022, 13:26:38 »
Onkos tästä neidistä kokemuksia täällä? Muistaakseni hänestä oli juttua alkuperäisellä sworkilla, ja joskus oli itsellä jo suunnitelmat mennä vuosia sitten mutta sitten tuli jotain muuttujia ja aikataulut ei sopinut. No enihow, käsittääkseni kuvat noin niinkun ulkoisesti pitävät aika hyvin paikkansa ja omat onlyfanssit ja ig:t on linkitettynä, of en käytä, niin ei sinänsä vakuutuksia toimintakuntoisesta aarteesta tai sen mittojen paikkansapitävyydestä.

Oikeastaan viimeaikoina enimmäkseen se mikä on pistänyt itsellä stoppeja ilmoituksessa on ollut maininnat siitä, että gfe tyylinen meininki onnistuu "vain kuumien miesten kanssa" Joka on vähän wtf juttu. Mutta mikäs siinä. :D Ennyt sano ettenkö voisi kuuluakin jopa tuohon kategoriaan mutta ei kauheasti inspaa mennä heiluttelemaan setelinippuja jos sitten "kemiat on esteenä jollekin mitä haluaa"

Ihmetellyt kun uusia arvosteluita ei ole tosin tullut vaikka on oleskellut tietääkseni ainakin pari viikkoa helsingissä ja nyt turussa.

Poissa Troyofdetroit

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cynthia Haykchaeli
« Vastaus #1 : Maaliskuu 01, 2022, 20:31:33 »
Ainakin siitä OF matskusta jota olen nähnyt, niin näyttää kaikki pitävän paikkaansa. Sanoisin että videoissa näyttää todella hyvältä menolta. Nyt joku rohkeä käymään, sitähän voisi vaikka päästä kameran eteen 🤣🙈

Poissa Vieras0288

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Cynthia Haykchaeli
« Vastaus #2 : Maaliskuu 02, 2022, 11:33:00 »
Mun kommenteissa harvoin on hirveästi positiivista kuten ei nytkään. Kohta "vain kuumien miesten kanssa" osui myös omaan silmään. Kenen kanssa kemiat kohtaa ja kenen ei on aina arvoitus.

Olen ihan komea, mutta ehkä siis joutuisin pulittamaan siitä, että saa juuri ja juuri koskea sekä haukut päälle. En mä tommosesta ala maksamaan  ;D

Mutta rapsan lukisin mielellään täältä ja toki yritän saada ajan jos kokemus on jollain ollut hyvä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2022, 11:43:59 kirjoittanut Setämies11 »

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1793
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Cynthia Haykchaeli
« Vastaus #3 : Maaliskuu 02, 2022, 11:48:53 »
"vain kuumien miesten kanssa" lienee myyntilause kun lyllertäisin paikalle

rahoineni muuttuisin heti kuumaksi joku jopa ylpistyisi pääsin sisään.
kysyvälle vastataan

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Cynthia Haykchaeli
« Vastaus #4 : Maaliskuu 06, 2022, 18:23:22 »
Oho empäs ollut huomannutkaan et tämä kaunotar on Suomessa. Mun mielestä tuo on ihan rehellistä sanoa suoraan ilmoituksessa et jos et ole mimmin makuun niin ei onnistu paras mahdollinen palvelu. Tuskin siinä kuitenkaan kovin komealta pitää näyttää. Ehkä voi kuvan lähettää ennen jos on epävarma.

Tyttö on kuitenkin varsin himokkaan oloinen videoissa ja varmaan enemmän top. Kirjoittaa monesti tykkäävänsä panna kovaa ja sen kyllä huomaa! Sen verran iso varustuskin et saa kyl kunnolla varautua jos menee ottavaksi osapuoleksi.
Jos kauniisti pyytää niin saattaa onnistua paljaallakin saaminen.

Ainoa miinus minulle on hinta. 300 tunnista on jo paljon ja sit pitäis vielä laittaa satanen päälle et sais Cynthyan mällit.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Cynthia Haykchaeli
« Vastaus #5 : Maaliskuu 07, 2022, 14:06:44 »
Oho empäs ollut huomannutkaan et tämä kaunotar on Suomessa. Mun mielestä tuo on ihan rehellistä sanoa suoraan ilmoituksessa et jos et ole mimmin makuun niin ei onnistu paras mahdollinen palvelu. Tuskin siinä kuitenkaan kovin komealta pitää näyttää. Ehkä voi kuvan lähettää ennen jos on epävarma.

Tyttö on kuitenkin varsin himokkaan oloinen videoissa ja varmaan enemmän top. Kirjoittaa monesti tykkäävänsä panna kovaa ja sen kyllä huomaa! Sen verran iso varustuskin et saa kyl kunnolla varautua jos menee ottavaksi osapuoleksi.
Jos kauniisti pyytää niin saattaa onnistua paljaallakin saaminen.

Ainoa miinus minulle on hinta. 300 tunnista on jo paljon ja sit pitäis vielä laittaa satanen päälle et sais Cynthyan mällit.

Joskus on joku yrittänyt kaupustella laukeamista, ja olen ilmoittanut, että jokainen huolehtikoot omista laukeamisistaan... Ei ole kyllä tarvinnut siinä mielessä pettyä.
Mutta se nyt ei sinänsä ole itselle tässä kohtaa se juttu.

Kyllä se vähän pistää jarruja silti, kun tämmösiä kriteerejä esitellään. Itse nyt olen muutenkin vähän hassu tapaus varmaan tässä skenessä, kun en ole ihan yhtä innokas joihinkin juttuihin mitä monet näyttävät erityisesti haluavan ja sitten taas toisiin kylläkin ja jokin erityinen viehätys hommassa on.
Mitä tulee kokoon, Farias oli muutoin puolin jos toisin hyvä kokemus, mutta värkki oli silti pettymys. Olen kai tottunut vähän liian isoon ja realismi on sitten se että ns aidon riittävän ison saaminen ts:ltä lienee aika mahdotonta. Noh minkäs teet. Ristiretki jatkukoon.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Cynthia Haykchaeli
« Vastaus #6 : Maaliskuu 07, 2022, 21:34:53 »
Näköjään päivitellyt profiiliansa sitten viime vilkaisun, niin ehkä vain skippaan. En itseäni rumana enkä vanhana pidä, mutta kyllä maha löytyy. Noh Vaikka seksikäs onkin niin, ei tuo ase näytä normista poikkeavalta. joten saamansa pitää, jos asiakkaina riittää maksullisina vain kuumia tai niikseen sellaisiksi itsensä uskovia niin mikäpäs siinä. Varmasti kiva duuni.

"GF( only with handsome and hot guys )

I don’t like people fat or old or ugly (If you're that kind of person, don’t call me"
"