Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erinomainen seksi  (Luettu 6139 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erinomainen seksi
« Vastaus #20 : Elokuu 30, 2021, 02:05:41 »
Täydellinen seksi on tavallaan perseestä ja se on suurimpia syitä miksi pääsääntöisesti "tyydyn" kunnon hierontaan happy endillä.

Se on perseestä, koska sen jälkeen mikään ei tunnu miltään.

Nuori 23.v tiukka ja märkä taitoluistelija. Työkaveri ja töissä aina kiukutteli ku ei oo kiva olla loppupäivä märissä pikkareissa jos satuttiin hieman "kohtaamaan" työpäivän aikana. Heh.

Normaali seksikin oli hyvää kun sellaista saa painaa. Se on aika kiihottavaa kun hän on hölmistyneenä, että ei oo ennen panemalla tullut. Iskä vähä opetti. Heh. Nii ja pillun nuolemisen opetin myös.

Seksi oli kuitenkin sellaista hieman varautunutta, koska ei ollut vanhempaa miestä ennen ollut. Vähän harmitti kun tiesi potentiaalia olevan. No hyvää kuitenkin.

No sitten erottiin, mutta se ei halunnut luopua minusta ja päätti saada minut takaisin. Ei kylläkään saanut loppujen lopuksi.

Ja sitten se nousi pintaan se potentiaali. Mentiin sen kämpille ja kaikki varautuneisuus ja estot oli poissa. Se poskihoito oli naama märkänä semmoista, että viesti oli: "sä oot minun". Sama ku nuolin pillua, niin pyöri ku väkkärä ja meni ihan hulluks. Pano oli taattua tiukkaa ja märkää.

Luin ja kommentoinkin kun joku kirjoitti täällä Venäläisestä vaimostaan jonka ex-mies oli opettanut. Siitä tuli se sama fiilis. Tää kaveri ei uskalla käydä enää hupakoissa, koska on liian iso riski sille, että se loppuu.

Eli täydellinen seksi on sitä kun nainen osoittaa sun olevan hänen eikä kenenkään muun. Ja sen silmät ja kieroutunut jopa psykedeelinen hymy kertoo: "pidä mielessäsi".

Tommosen jälkeen mikään ei tunnu miltään ja se on perseestä
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2021, 02:14:36 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erinomainen seksi
« Vastaus #21 : Elokuu 30, 2021, 02:13:45 »
^ Maksuskenessä sellaista on vaikea löytää. En usko, että kellekkään hupakolle vakjari on ihan niin tärkeä. Yks oli hyvä Amsterdamissa, mutta se meni enemmän PSE:n puolelle

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erinomainen seksi
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2022, 12:17:13 »
Hyvä kysymys, on muuten todella vaikea sanoittaa tätä. Kemiat kohtaa tai synkkaa kuulostavat oikealta, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Oli tässä juuri yksi tapaaminen kauniin, itseäni miellyttävän ja toiveeni huomioineen palveluntarjoajan kanssa. Mutta silti en jotenkin päässyt parhaaseen fiilikseen. Nyt mietin että oliko kyse minulle huonosta päivästä vai puuttuiko meiltä tosiaan jokin "kemia"?

Toinen tapaaminen oli taas hyvin erilainen kuin ajattelin. Vaikka kotimaisen palveluntarjoan kuvat olivat omia, tyyli oli kovasti erilainen kuin mitä odotin. Silti tämä tapaaminen jäi positiivisella tavalla mieleeni. Mutta en millään osaa erotella miksi tämä jälkimmäinen tapaaminen oli itselleni mieluisempi. Yksi ero oli, että hommat oli nopeammin ohi ja ehdimme rauhassa rupatella aktin jälkeen. Mutta oliko tämä syy vai seuraus?

Tässäkin mielessä hupakointi on samalla itseeni tutustumista. Kun sekstaillaan täysin uuden ihmisen kanssa, tulee väkisinkin mieittyä mikä on minulle tärkeää ja mitä haluan viestittää ensimmäisenä ihmiselle joka on täysin tuntematon. Tässä on vielä paljon opittavaa.

Myös päivän kunto ja fiilis vaikuttaa. Omat työaikatauluni ovat sellaiset että joudun sopimaan tapaamisen selvästi etukäteen, jotta saan tapaamisen ylipäätään onnistumaan. Onko Ok laittaa kuitenkin aamulla viestiä että sovitun hitaan GFE:n sijaan haluankin tänään työntyä sisääsi jo eteisen puolella?  ;D  :behind:
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Erinomainen seksi
« Vastaus #23 : Tammikuu 27, 2022, 01:56:09 »
Millaisia asioita tarvitaan erinomaisen onnistuneeseen seksikokemukseen? Mitkä ovat nautintosi kannalta tärkeimpiä tekijöitä?

En tiiä, oliko täällä jo tällainen ketju jossain... En jaksanut kahlata koko foorumia läpi 🙈

Rahaa...

Mietitääs nyt kuitenkin siviilipuolta, niin ainakin:

- Itsellä kohtalainen virkeystaso & stressitön fiilis
- Ajankohta, eli mun tapauksessa ilta/yö (kun olen yöihmisiä)
- Vehkeet kunnossa, eli miehellä täytyy seisoa hyvin & olla "heti valmis" hommiin
- Toimitukseen menevä aika, tykkään pikaisista
- Paikka, se voi olla julkisempikin, mutta sen pitää olla sen verran mukava & tilava että mahtuu asentoakin vauhdilla vaihtamaan
- Kuukautiskierto oikeassa vaiheessa menossa, noh, se biologia vaan vaikuttaa milloin ollaan kiimaisimmillaan (sainpas menkat ujutettua taas ketjuun ;D)

Mä en oikein yhdistä seksiin kovin kummoista tunnelatausta, eikä seksin paremmuuteen paljon vaikuta partnerin ulkoinen habituskaan. Eikä siinä tartte mitään ylimaallista kemiaa olla, fyysinen juttu se mulle on, joten se miten se penis toimii on jutun juoni. Noh, mulla on loistavaa seksiä dildonkin kanssa, et sinällään...
Loistavaa seksiä voi siis olla melkein kenen kanssa vaan, kunhan noi muut jutut on kohdillaan. 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!