Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dominat  (Luettu 4350 kertaa)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Dominat
« : Elokuu 01, 2021, 18:23:39 »
Katsotaan löytyisikö kiinostusta tehdä joku top 10  tai edes päivitys kuka vielä ruoskaa heiluttaa voisin oman listan laittaa ehkä laitankin mutta en halua manipuloida eli katsotaan onko täällä kinkyjä arena on vapaa  :stiletto: :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Dominat
« Vastaus #1 : Elokuu 02, 2021, 06:27:11 »
teenpä 2 listaa eli toden näköisesti lopettaneet 1.  goddess madam 2. mistress mariella  3. julma julia 4 . barbi 5.musta kissa ( eesti)   ja sitten tietääkseni keikkaa puskevat 1. sodomya 2.tara 3.mistress eva 4.athene 5.seelaviola.    osa taatusti esintyy myös eri nimillä  voi olla myös kirjotusvirheitä   joku voi ihmetellä kun ira ei ole listallani no ei ole ei sillee napannu.
kysyvälle vastataan

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Dominat
« Vastaus #2 : Elokuu 05, 2021, 10:40:54 »
Omat kokemukseni taitavat enimmäkseen koostua jo lopettaneista. Sodomya ja Mistress Eva ovat kyllä hyviä. Tekeeköhän Diva Miranda vielä keikkaa? Hänestä olen pitänyt myös. Villi-Ira ei välttämättä ole minunkaan ykkönen ollut. Espoon Rva ja Hekate ovat olleet myös tapaamisen arvoisia. Monia nykyisistä en ole tosiaan tavannut.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Dominat
« Vastaus #3 : Elokuu 05, 2021, 11:38:32 »
 Diva Miranda käsittääkseni tekee vielä mutta jos ilmoitus on jo tyyliin olen niin ylimiellinen että en ota sua edes rahalla + ettei juurikaan liiku Stadiin ei oo mielenkiinto riittänyt ei kai saisi sanoa mutta vielä 1 juttu ehkä huonoin katu uskottavuus  hekate oisi ollut ehkä mun listan nr 6.
kysyvälle vastataan

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Dominat
« Vastaus #4 : Elokuu 05, 2021, 14:15:16 »
Empä kyllä kokenut aikoinaan mitään ylimielisyyttä hänen suunnalta. Ja se nyt vaan on niin, että kaikki dommet ei keikkaile. Itse asun sellaisessa paikassa, että aina olen joutunut matkustamaan muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Nykyään juuri viitsi matkustaa laisinkaan, joten siinä yksi syy , miksi dominoiden tapaaminen on muuttunut vähäiseksi. En näe silti, että se olisi palvelutarjoajan vika.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1095
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dominat
« Vastaus #5 : Elokuu 05, 2021, 14:40:06 »
Espoon Rva ja Hekate ovat olleet myös tapaamisen arvoisia. Monia nykyisistä en ole tosiaan tavannut.

FYI: en oo enää vähään aikaan tarjonnut ennakkosuunnittelua vaativia BDSM-sessioita, mutta rajatumpia kipu- ja fetissisessioita kyllä.

Eli suomeksi: multa saa edelleen selkään.  8)
Turussa 19.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Dominat
« Vastaus #6 : Elokuu 05, 2021, 15:00:02 »
Espoon Rva ja Hekate ovat olleet myös tapaamisen arvoisia. Monia nykyisistä en ole tosiaan tavannut.

FYI: en oo enää vähään aikaan tarjonnut ennakkosuunnittelua vaativia BDSM-sessioita, mutta rajatumpia kipu- ja fetissisessioita kyllä.

Eli suomeksi: multa saa edelleen selkään.  8)
muistanko väärin että aloitit toisinpäin mutta sillon minulla oli vakiseura niin jäi katsomatta mutta niin tai näin osalle varmaan " vartti piiskaa "  voi olla ihan ok jos ei niin muista puolista saa kiksiä.  ja nyt kun luin niin tavallan sanoit et enää et taisin muistaa oikein  .  lyön tän kuitenkin sisään kun kerran kirjoitin.
kysyvälle vastataan

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1095
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dominat
« Vastaus #7 : Elokuu 05, 2021, 16:19:27 »
muistanko väärin että aloitit toisinpäin mutta sillon minulla oli vakiseura niin jäi katsomatta mutta niin tai näin osalle varmaan " vartti piiskaa "  voi olla ihan ok jos ei niin muista puolista saa kiksiä.  ja nyt kun luin niin tavallan sanoit et enää et taisin muistaa oikein  .  lyön tän kuitenkin sisään kun kerran kirjoitin.

Tää nyt menee vähän OT, mutta aloitin seksillä, laajensin dommehommiin muutamaksi vuodeksi, ja lopetin ne sitten lopulta (kun pelkkä hintojen nostaminen ei vähentänyt asiakkaita riittävästi).  :)
Turussa 19.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia