Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus  (Luettu 7130 kertaa)

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus
« Vastaus #40 : Elokuu 01, 2021, 23:30:04 »
Itse olen aina sama, mutta roolin mukaan mennään. Ihmisellä on monia rooleja (työ, lapsi, vanhempi/koti jne). Näkisin tän hupakoinnin asiakaspalvelija-rietastelija- yhdistelmänä omassa elämässäni. 😉

Poissa hyökyaaltosquirt

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus
« Vastaus #41 : Elokuu 02, 2021, 00:08:46 »
Itselläni tärkeintä seksissä on tosiaan se läheisyys henkisesti sekä fyysisesti. Luonne vaikuttaa kyllä. Ylipäätään se, että keskustelu pelaa. Ymmärretään toista ja osataan aistia ja huomioida toista ja läsnä olevaa tilannetta.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus
« Vastaus #42 : Elokuu 03, 2021, 18:01:47 »
Itselläni tärkeintä seksissä on tosiaan se läheisyys henkisesti sekä fyysisesti. Luonne vaikuttaa kyllä. Ylipäätään se, että keskustelu pelaa. Ymmärretään toista ja osataan aistia ja huomioida toista ja läsnä olevaa tilannetta.

Ihanasti kiteytetty ja tiivistetty keskeistä asiaa, jota itsekin alleviivaan. Läsnäolo, läheisyys ja persoonallinen vaikutelma ulkokuoren lisäksi. :)

Aistikkuus, tilannetaju, tunneälyn ulostuonti... Näitä kaikkia onneksi pystyy kokemuksen perusteella kehittämään hyvällä asenteella ja omallatunnolla.

Ja se on ehdottoman tärkeää ainakin minulle, ettei tarvitse enkä kyllä oikeastaan mistään hinnasta haluakaan vetää ainakaan itse mitään roolia, joka ei edustaisi minua omana itsenäni luonnollisemmillaan. Jollei esim. dominarooleista ja vastaavasta sängyssä tapahtuvasta erikoisuuksista puhuta, jos se tuntuu luontevalta ilman esittämisen tuntua.

Vuosien aikana on käynyt selväksi, että aina on varaa parantaa. Vaikka uskoisinkin olevani jo nyt kohtuullisen hyvällä tasolla omasta mielestä, niin jotkut ihmiset saattavat kuitenkin yllättää melkoisesti vielä varttuneemmallakin iällä, kun vuosien kokemus rikastuu parhaimmillaan vuosikymmenten taipaleeksi kokemusta, kypsymistä ja henkistä sekä emotionaalista kasvua ajatellen. :-* :kiss:

Eli tosiasenteella kyllä on tarkoitus lämpimällä hengellä liikkua. Seksityössä ehdottoman hyödyllistä on ainakin minun mielestäni, jos kykenee ainakin jollakin tasolla ja tavoilla luonnollisesti jo muutenkin nauttimaan ja viihtymään toisten ihmisten seurassa ihmiskosketusta myöten. Eli että kanssakäyminen olisi mahdollisimman aitoa eikä perustuisi esimerkiksi pelkälle rahan tienaamisen motivoinnille ilman muuta nautintoa. :)

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus
« Vastaus #43 : Elokuu 06, 2021, 00:03:14 »
Itse olen saanut monesti kiitosta jälkikäteen juurikin siitä kuinka rento ja oma itseni olen. Ja niin olenkin! Teen tätä siksi koska haluan ja nautin, miksi siis esittäisi jotain muuta kuin on? Varsinkin ne jotka ovat olleet ekaa kertaa maksullisella niin ovat olleet tyytyväisiä kun olikin paljon rennompi ja luontevampi kokemus kuin mitä olivat ajatelleet.😊

Ymmärrän kyllä täysin että tämä ei ole kaikille turskille se tärkein ominaisuus, mutta itsellä se näyttäisi olevan iso plussa. Joten, jatkan samaan malliin olemalla oma itseni!😎🥰

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksityöntekijän/hupakon persoonallisuus
« Vastaus #44 : Elokuu 06, 2021, 05:29:26 »
Mä olen ihan pirun huono näyttelemään ja valehtelemaan. Olen todennut aikaa sitten että olemalla oma itsensä pärjää elämässä muutenkin paremmin. 😎
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.