Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3/5-- > Hoottest❤ Ingrid  (Luettu 6468 kertaa)

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3/5-- > Hoottest❤ Ingrid
« Vastaus #20 : Elokuu 05, 2021, 00:52:05 »
Eli taas hutkittiin ennenkun tutkittiin, pitääkin antaa vihreää pallukkaa BradBittille.


No hei kiitti, joku sentäs näkee metsän puilta.. Paskasti kirjoitin ekan rapsan tänne foorumille mut koitetaan seuraava sitten tehdä paremmin. Ehkä jopa susta, oot ollu mun bucket-listalla pitkään  :blowjob:

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3/5-- > Hoottest❤ Ingrid
« Vastaus #21 : Elokuu 05, 2021, 00:54:41 »
Mitä opimme tästä?
Älä kirjoita rapsaa kännissä tai testosteronihuumassa.
Älä tarinoi vaan kerro olennainen.

Totta! Kiitti vinkistä, ensi kerralla sitten olympialaisia enemmän ja samalla vähemmän kisajuomia rapsaa kirjoittaessa.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3/5-- > Hoottest❤ Ingrid
« Vastaus #22 : Marraskuu 21, 2021, 18:59:09 »
Mitä ihmettä mä just luin??? Helvetin törkeätä käytöstä aloittajalta! Pt:tä sattuu mutta silti pitää päästä panemaan häntä! Helvetti! Tällaiset idiootit pilaa turskien maineen.


Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: 3/5-- > Hoottest❤ Ingrid
« Vastaus #23 : Marraskuu 21, 2021, 19:09:24 »
Ei vain kuulosta vaan ON seksuaalista väkivaltaa. Sillä ei ole mitään merkitystä onko seksi maksettua vai ei tai miten kiihottuneessa tilassa olet. Jos nainen ilmaisee, että SATTUU ja esittää vaihtoehtoisia tapoja hoitaa homma loppuun. Niin sinä ET ota ja lukitse estelevää kättä seläntaakse ja ala vasten naisen tahtoa jyystämään kovakouraisesti ja näin aiheuttaen toiselle kärsimystä! Tämä ON puhdas raiskaus!

Aloittajan kirjoituksesta paistaa hyvin läpi se, että kaverilla ei ole minkäänlaista myötätunnon arvoja, ja ei näe toista tuntevana ihmisenä vaan pano nukkena. Vielä oikein ylvästelee tekosellaan. Miehisen maailman pohjasakkaa.

Kiitos, että sanoit tämän. Minulle meinataan aina välillä napista siitä, jos käytän sanaa "raiskaus", mutta kiva, etten ole ainoa, jonka mieleen tuo sana tuli tämän rapsan lukemisesta.


Et todellakaan ole.