Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yö palveluntarjoajan luona.  (Luettu 5244 kertaa)

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #20 : Elokuu 01, 2021, 19:37:45 »
Olen ainoastaan yhden tutun asiakkaan kanssa ollut yön yli hänen hotellihuoneessaan. Siitä kehkeytyi lopulta FB-suhde, enkä nyt tarkoita naamakirjaa. 😜
Mut enivei... Muut pt:t vois kertoa, miten he ton yön hinnoittelee ja miks lähtee tällaisiin pitkiin tapaamisen. 🧐 :inlove:

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 505
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #21 : Elokuu 01, 2021, 22:22:46 »
^ Lienee ollut hyvä pano, kun meni ilmaisjakelun puolelle?

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #22 : Elokuu 01, 2021, 23:01:19 »
^ Lienee ollut hyvä pano, kun meni ilmaisjakelun puolelle?
Joo kyllä. Hyvä seksi on mulle sydäntä lähempänä, kuin vaivautunu huono seksi (vaikka maksetaan).

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #23 : Elokuu 01, 2021, 23:39:06 »
Ei nyt sillä että leuhkisin tai mitään, mutta minullahan on tuo pleikkakokoelma.

Ja juuri ostin muuten neloselle A Way Outin, siihen tarvitsisin kakkospelaajan. Päästäisiin venkuloimaan kahtena karvaisena ukkelina ja kiusaamaan yhdessä muuta yhteiskuntaa <3
Tää oli kyl ehdottoman hyvä, ja jopa tunteikas peli loppua kohden. Voi olla että mua sais vaan halailla seuraavan tunnin pelin jälkeen ja kertoo että maailma ei oo ihan niin paha paikka.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #24 : Elokuu 14, 2021, 17:55:59 »
Olen ainoastaan yhden tutun asiakkaan kanssa ollut yön yli hänen hotellihuoneessaan. Siitä kehkeytyi lopulta FB-suhde, enkä nyt tarkoita naamakirjaa. 😜
Mut enivei... Muut pt:t vois kertoa, miten he ton yön hinnoittelee ja miks lähtee tällaisiin pitkiin tapaamisen. 🧐 :inlove:
Tuo kysymys yli yön hinnoittelusta on ihan valid ja kiinnostava jos asiaan perehtyneet ja kokeneet viitsii
vähän avata mitä ajasta ja hinnoita on sovittu.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo