Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yö palveluntarjoajan luona.  (Luettu 5246 kertaa)

Poissa Vieras0215

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Yö palveluntarjoajan luona.
« : Heinäkuu 30, 2021, 23:11:58 »
Tiedustelin viikolla yhdeltä Länsi-Tampereen palveluntarjoajalta aikoja. Puheeksi tuli että on silloin tekemässä yön yli tapaamisen. Ja huvittuneena kertoi että tapaavat hänen luonaan. Ilmeisesti asiakkaan pyynnöstä. Itse olen ymmärtänyt että yleensä tämän tyyppiset tapaamiset hoidetaan hotellissa. Onko muilla kokemuksia tämänkaltaisista tapaamisista pt.n luona? Ehkä hotelli yö on kuitenkin itseäni kiehtovampi. Makuja on näemmä monenlaisia.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2021, 23:14:15 kirjoittanut Pylkkynen »

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 30, 2021, 23:25:02 »
Kieltämättä kuulostaa hieman erikoiselta. Itse on tullut vietettyä noita yönyli-juttuja eniten Jätkäsaaren tornissa, joskus myös Tampereen tornissa. Yleensä kaks yötä putkeen. Siellä on ammattikokit, baarimikot ja kaikki luksushotellin premissit käytössä. Vaikea ymmärtää mikä se lisäarvo olisi mitä saisi hutsun kotona. Toki se voi kokonaisuudessaan olla halvempaa mutta itselle tässä kuviossa ei ole koskaan ollut säästämisestä kysymys vaikken liikaa tykkännyt pillusta aikanaan maksaakaan. Hinta-laatusuhde on se mikä pitää olla balanssissa mun diileissä ihan kaikessa, muuten en pysty nauttimaan.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #2 : Heinäkuu 30, 2021, 23:45:39 »
Jos pt:lla on keikkakämppä, niin miksei. Mutta jos pt tekee kotonaan, niin voi olla jonkun verran kynnystä ihan ketä vaan ottaa nuuskimaan nurkkia noin pitkän tapaamisen ajaksi.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #3 : Heinäkuu 31, 2021, 00:24:16 »
Jos pt:lla on keikkakämppä, niin miksei. Mutta jos pt tekee kotonaan, niin voi olla jonkun verran kynnystä ihan ketä vaan ottaa nuuskimaan nurkkia noin pitkän tapaamisen ajaksi.

Joo, tuskin kukaan ketä vaan ottaisi. Mutta olen mäkin kotonani tehnyt yön yli tapaamisia tutuille asiakkaille.
Toki tuo nyt taatusti edellyttää että ylipäätään tekee töitä kotonaan.

En usko että hutsun luona tapaamisessa mitään suurta lisäarvoa asiakkaalle on, muuta kuin juuri tuo ettei sitä varten tarvitse varata hotellihuonetta.
Mutta jos ei muuten olisi reissaamassa, niin hutsun paikka saattaa olla ihan ok vahtoehto.
Joskushan noissa sit hutsu kokkailee, saunotaan yms. aktiviteettia mihin kämppä antaa myöten.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #4 : Heinäkuu 31, 2021, 06:54:34 »

Vakkareiden kesken ei varmaa kovin suuria luurankoja kaapeista löydy niin en pidä kovin ihmeellisenä jos yön yli tapaaminen on jomman kumman luona.. 🙂
Oli yön yli tapaaminen sitten missä vain niin onhan siinä oma viehätyksensä 🤩😍
Amator

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2495
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #5 : Heinäkuu 31, 2021, 08:49:29 »
Yön yli tapaamisessa on toki oma viehätyksensä, mutta ei siinä mitään järkeä ole jos kyseessä on seksinmyyjä.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #6 : Heinäkuu 31, 2021, 09:06:17 »
Hotelliin nyt pääsee kuka vaan yöpymään ja se on aina aika samanlaista peruskauraa, mut yö mun luona on kuulkaas todellinen elämys ja eksoottinen kulttuurimatka! Samalla rahalla millä mut veisi hotelliin möhkimään, saa koeajon mun majesteettisessa useampaan kertaan hajonneessa 180cm sängyssä, perusteellisen kulttuurikierroksen mun ja koiran kanssa turkulaiseen lähiöön ja sen saloihin (tiiän mm. kaikki lähistön siisteimmät linnunpöntöt, kauneimmat kivet ja ne roskikset minkä vierestä löytyy aina oudointa roinaa!), pääsee testaamaan mun pientä ja pippurista saunaa, kehnohkoja ruuanlaittotaitoja (teen kyllä aika hyvää sipsisalaattia) ja lopulta voi viettää yön mun ja koiran vieressä - sitä ei voi vaatia yöksi pois sängystä tai kukaan ei nuku  :laught:
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #7 : Heinäkuu 31, 2021, 09:26:17 »
.. ja lopulta voi viettää yön mun ja koiran vieressä - sitä ei voi vaatia yöksi pois sängystä tai kukaan ei nuku 

Oli koiraa tai ei, niin nukkuminen saattaa olla vähän niin ja näin... 😜🙈😇
Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #8 : Heinäkuu 31, 2021, 09:53:09 »
Mun koira on myös sellainen sänkyjumi ettei sitä saa pois sieltä vaikka kuinka käskyttäisi. Siinä sitä sitten täytyy nukkua 41 kiloisen tuuheaturkkisen susikoiran kanssa. Vaikka sänky on 2x2m niin iso koira vie siitä yllättävän paljon tilaa. :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2021, 09:56:28 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2099
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #9 : Heinäkuu 31, 2021, 10:21:03 »
Pari kertaa ilasta aamuun tapaamisia "testannut". Yhden vosun kanssa ensin hotellissa ja toisen kerran hänen lemmenluolassaan.

Parasta on näissä on (mun mielestä):

1) seksiä pari kertaa ennen nukkumista
2) jos/kun heräät yöllä ja nainen on kyljessä alasti kiinni = panetus = seksiä
3) aamulla pitkä herätys ja seksiä
4) vosu lähtee ihan oma-aloitteisesti

Kotioloissa vielä lisäksi

5) ruoka
6) juomat
7) kotoisa ilmapiiri
8) aamiainen vuoteeseen
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Noviisi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #10 : Heinäkuu 31, 2021, 13:33:10 »
Minä suosin aina hotellia yötapamisiin.
Molemmat voi poistua aamulla ja jatkaa omaa normaalia elämää.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1823
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #11 : Heinäkuu 31, 2021, 16:02:40 »
Hotelliin nyt pääsee kuka vaan yöpymään ja se on aina aika samanlaista peruskauraa, mut yö mun luona on kuulkaas todellinen elämys ja eksoottinen kulttuurimatka! Samalla rahalla millä mut veisi hotelliin möhkimään, saa koeajon mun majesteettisessa useampaan kertaan hajonneessa 180cm sängyssä, perusteellisen kulttuurikierroksen mun ja koiran kanssa turkulaiseen lähiöön ja sen saloihin (tiiän mm. kaikki lähistön siisteimmät linnunpöntöt, kauneimmat kivet ja ne roskikset minkä vierestä löytyy aina oudointa roinaa!), pääsee testaamaan mun pientä ja pippurista saunaa, kehnohkoja ruuanlaittotaitoja (teen kyllä aika hyvää sipsisalaattia) ja lopulta voi viettää yön mun ja koiran vieressä - sitä ei voi vaatia yöksi pois sängystä tai kukaan ei nuku  :laught:
lähiö kierros on kyl kova aikanaan vein 1 deitin kontulan pubikierrokselle myönsi ettei ois koskaan ite lähtenyt mutta myönsi huokeat hinnat ja mukavat tyypit " tunnen kaikki ".
kysyvälle vastataan

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 31, 2021, 21:37:39 »
Oon mä muutaman kerran viettänyt tytön luona yötä. Ei kyllä käyty kontulan ostarilla mamuja kattomassa.

Hyvää safkaa, viiniä ja nussimista, niissä merkeissä ne on mennyt.
Yhteen kertaan liittyi eräs urheilutapahtuma, mutta ei siitä sen enempää🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #13 : Heinäkuu 31, 2021, 22:06:58 »
Muutaman kerran on tullut vietettyä hupakon luona yötä. Viiniä, ruokaa, paneskelua ja jopa pelattu pleikalla. Muissa maissa se on ollut ihan ok-toimintatapa, mm. venäjällä huoneistossa perhettä nukkunut muissa huoneissa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #14 : Heinäkuu 31, 2021, 23:10:51 »
Muutaman kerran on tullut vietettyä hupakon luona yötä. Viiniä, ruokaa, paneskelua ja jopa pelattu pleikalla. Muissa maissa se on ollut ihan ok-toimintatapa, mm. venäjällä huoneistossa perhettä nukkunut muissa huoneissa.
Hei mun luo saa myös tulla pelaamaan pleikalla (PS2) jos tuo oman ohjaimen, lyön palkastani vetoa että hakkaan ihan kenet vaan teistä Hugo-rallissa eli Bukkazoomissa vaikka vasurin pikkurillillä. Ehkä mun pitäis alkaa tarjota jotain majoituselämyksiä  8)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #15 : Elokuu 01, 2021, 00:11:54 »
Hei mun luo saa myös tulla pelaamaan pleikalla (PS2) jos tuo oman ohjaimen, lyön palkastani vetoa että hakkaan ihan kenet vaan teistä Hugo-rallissa eli Bukkazoomissa vaikka vasurin pikkurillillä. Ehkä mun pitäis alkaa tarjota jotain majoituselämyksiä  8)

Ei huono! Mitä, jos mä otan pleikkakolmosen ja lauletaan kilpaa Singstaria? Välillä nussitaan ja käydään lähiöbaarissa? On tossa ideaa :D Mut Singstar on sit ehdoton vaatimus!

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1823
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #16 : Elokuu 01, 2021, 06:19:23 »
Muutaman kerran on tullut vietettyä hupakon luona yötä. Viiniä, ruokaa, paneskelua ja jopa pelattu pleikalla. Muissa maissa se on ollut ihan ok-toimintatapa, mm. venäjällä huoneistossa perhettä nukkunut muissa huoneissa.
Hei mun luo saa myös tulla pelaamaan pleikalla (PS2) jos tuo oman ohjaimen, lyön palkastani vetoa että hakkaan ihan kenet vaan teistä Hugo-rallissa eli Bukkazoomissa vaikka vasurin pikkurillillä. Ehkä mun pitäis alkaa tarjota jotain majoituselämyksiä  8)
  re tai silenthill  1 peli niin ei tartte kun 1 ohjaimen noissa voisin lyödä tuplapalkasta vetoa.
kysyvälle vastataan

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #17 : Elokuu 01, 2021, 08:13:04 »
Ei nyt sillä että leuhkisin tai mitään, mutta minullahan on tuo pleikkakokoelma.

Ja juuri ostin muuten neloselle A Way Outin, siihen tarvitsisin kakkospelaajan. Päästäisiin venkuloimaan kahtena karvaisena ukkelina ja kiusaamaan yhdessä muuta yhteiskuntaa <3
Eläkkeellä.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 293
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #18 : Elokuu 01, 2021, 11:22:23 »
Nyt kun on päästy kunnolla offtopiciin, niin voinen myös osallistua keskusteluun, koska en ole noita yönyli juttuja hupsujen kanssa harrastanut.

Pleikalla voisi ottaa vaikka matsin ja voittaja saa painaa häviäjää kakkoseen? Siinä nähtäs kuka häviää tahallaan ja kuka heittää häviön jälkeen ohjaimen seinään.😄

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yö palveluntarjoajan luona.
« Vastaus #19 : Elokuu 01, 2021, 19:37:45 »
Olen ainoastaan yhden tutun asiakkaan kanssa ollut yön yli hänen hotellihuoneessaan. Siitä kehkeytyi lopulta FB-suhde, enkä nyt tarkoita naamakirjaa. 😜
Mut enivei... Muut pt:t vois kertoa, miten he ton yön hinnoittelee ja miks lähtee tällaisiin pitkiin tapaamisen. 🧐 :inlove: