Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sildenafiilin haittavaikutusten kontraaminen  (Luettu 12760 kertaa)

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sildenafiilin haittavaikutusten kontraaminen
« Vastaus #40 : Joulukuu 19, 2021, 10:53:54 »
Itse pitkän linjan käyttäjä ja kokemuksia molemmista. Silden 100 mg antaa kivikovan seisokin koko yöksi ja vielä seuraavana aamunakin. Olen aina ihmetellyt tuota ilmoitettua muutaman tunnin vaikutusaikaa, itsellä kun se selvästi on puolisen vuorokautta. Ja usein niin, että parempi ottaa muutama tunti ennen aktia, silloin tuntuu että vaikutus olisi parempi. Haittavaikutuksista sen verran, että ne vaihtelevat kovin: joskus noita edelläkin mainittuja naaman punoitusta ja kuumotusta, nielemisvaikeuksia ruuan kanssa sekä aivan järkyttävää närästystä.
Nykyään käytän Taladafiiliä käytännössä pelkästään. Fiksu lääkärini suositteli ja kirjoitti jo vuosia sitten 5mg reseptin ja kehotti ottamaan yhden tabun päivittäin: päivittäinen 5mg kuulemma antaa jatkuvassa käytössä 20 mg vastaavan tuloksen mutta sivuvaikutuksia ei ole minkäänlaisia. Ja jos jostain syystä (alko…) tarvii lisäbuustia niin päivittäisen 5 mg voi nostaa 10:een - 20:een kyseisen päivän osalta. Tadalafiili toimii minulla todella mainiosti eikä tuo päivittäinen 5 mg tosiaan aiheuta mitään ongelmia ja toimintakunto on 24/7! Meillä se onkin tarpeen kun käytännössä meillä sekstaillaan 1-2 krt päivässä, joskus kolmekin. Ai niin ja se Taladafiilin max annos 20mg ei aiheuta mulle muuta murhetta kuin kovan närästyksen. Ja se hinta: yksi 5mg maksaa 30-40 senttiä eli kuukauden annoksen saa samaan hintaan kuin takavuosina yhden tabun.