Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: IlonaTequila Rovaniemellä  (Luettu 3146 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
IlonaTequila Rovaniemellä
« : Heinäkuu 29, 2021, 23:49:32 »
Mietin jonkun aikaa, että kirjoitanko rapsan tästä vai en ja tulin siihen tulokseen että jos olen kirjoittanut rapsoja huonoista kokemuksista niin velvollisuuteni on myös kirjoittaa mahtavasta kokemuksesta.

Olin katsellut foorumilla kuvia Ihanasta vartalosta ja lukenut ylistäviä raportteja kyseisestä naisesta ja tästä rohkaistuneena lähettelin hänelle yksityisviestin ja kyselin josko hän joskus sattuisi käymään rovaniemellä. No ei ollut silloin käyntiä. Itse omalla etelän reissullani yritin saada nopealla aikataululla tapaamisen aikaiseksi, mutta sekään ei onnistunut.

Sitten koitti iloinen hetki, kun huomasin foorumin kalenterista hänen saapuvaksi tänne. Siitä sitten heti viestiä ja aika oli varattu.

Otin heti kättelyssä pidemmän ajan kuin normaalista, koska tiesin että tästä tulee hyvää ja niinhän siitä tulikin.

Koitti päivä kun pääsin tuon ihanuuden tapaamaan ja se oli niin upeaa kuin vain uskaltaa tapaamiselta odottaa.

-PK-




 
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7740
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: IlonaTequila Rovaniemellä
« Vastaus #1 : Heinäkuu 30, 2021, 09:36:53 »
Kiitos rapsasta!
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: IlonaTequila Rovaniemellä
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2021, 09:02:35 »
Koitti päivä kun pääsin tuon ihanuuden tapaamaan ja se oli niin upeaa kuin vain uskaltaa tapaamiselta odottaa.

❤ Kiitos!! Oli kyllä ihan mahtavan kivaa! 😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~