Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Käytkö verenluovutuksessa?

<< < (2/4) > >>

veeras:
En käy. Mun veri pelastaisi kyllä ihmishenkiä ja on sääli ettei niin tapahdu.

kilikello:
En käy myöskään kun en sääntöjen mukaan saa. Vähän harmi kun kuuluisin ns. hätäveriryhmään eli O-, mut pitäkööt tunkkinsa kerta ei kelpaa..

Vieras0263:
Niin tosiaan... Vaihtoehtoinen tapa verenimijöillä lienee terävään puremiseen erikoistuneet vampyyrin hampaat, jonka jälkeen kohde kyllä niin ikään valuttaa vertaan ulos eli kaiketi luovuttaa omaa vertaan... Noh, en kai taida lämmetä vaihtoehtoisille tavoillekaan, jos ovat noin julmia horror storeja, iik... Jos viinin voisi muuttaa vereksi, niin sitten kyllä kannattamisen arvoista.

Ehtoollisella viinitilkan edessä jossain messussa:

"Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta."

Aika kätevää, jos näinkin voi olla. Tosin olen jo varmaan kyllästänyt tämän päivän näillä kieroilun tsoukeilla, joten jätän tämän tähän ja voitte nyt olla rauhassa, sillä hyvä tapa, jolla stressiä jälleen kerran olen saanut onnistuneesti purettua vähän hallitummin. ;D

Venla:
Kävin kunnes muutin ulkomaille ja sitten tatuointiproggikset ja sitten seksinmyynti jajaja...

Harmi sinällään se kun auttoi mua pitämään hemoglobiini arvon kurissa.

Olen silloin tällöin vilkuillut veripankin tilannetta ja mietin kyllä et jos mun veriryhmästä tulisi pula, niin saattaisin valehdella tuon seksinmyynnin. Teen anyway kaiken kortsulla & käyn testeissä niin en oikein tajua mikä tuossa olisi riski. ???

Vieras0422:
Kävisin mielelläni, mutta kun paino kiikkuu alarajoilla, niin jo yksin sen vuoksi en välttämättä pääsisi. Seksikumppaneitakin on tietenkin jatkuvasti useita ja uusia, ja maksullisesti, mutta sen seikan luultavasti jättäisin kertomatta, kun kuitenkin syy sama kuin Venla mainitsi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta