Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haussa dominoiva nainen Tampereen seudulta  (Luettu 2289 kertaa)

Poissa smf2

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Haussa dominoiva nainen Tampereen seudulta
« : Marraskuu 03, 2020, 11:10:41 »
Nyt olisi haussa dominoiva nainen joka tarjoaisi tällaisia palveluita Tampereen seudulla.

Olen itse nelikymppinen mies joka olisi aina sillointällöin vailla kunnon alistusta, nöyryytystä ja dominointia.

Itselläni sydäntä lähellä olisi ainakin:

- Jalkojen ja esim. kainaloiden haistelu, nuoleminen ja vaikka jalkatyynynä toimiminen. (Mitä hikisempänä ja likaisempana sen parempi)

- Pyllyn ja pillun palvominen haistelu, nuoleminen  ja kasvoilla istuminen ym.

- Suuhun ja miksi ei muuallekkin sylkeminen.

- Nännien ja peniksen nipstely, läpsiminen  ja  muu lievä kidutus.

- WC orjuutus

Session henki saisi olla vähän tuollainen koulukiusaus tyylinen jossa olisin nynny jota te suorastaan rakastaisitte rääkätä ja nöyryyttää. Ettekä tietäisi mitään huvittavampaa kuin laittaa minut haistelemaan hikisiä varpaanvälejänne ja nuolemaan likaista takapuoltanne ym. tietäen että inhoan sitä yli kaiken, samalla kun te naureskelisitte avuttomuudelleni

Tämä kaikki toteutettaisiin siis määrätietoisesti muttei kuitenkaan liian vakavalla otteella semmoinen pieni pilke silmäkulmassa  ;)

Mikäli jotakuta tämäntyyppisen session toteuttaminen kiinnostaa niin laitelkaa ihmeessä viestiä

Poissa missredlips37

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haussa dominoiva nainen Tampereen seudulta
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2021, 10:40:15 »
olen 37v dominoiva nainen tampereelta, kirjoittele
missredlips vailla herraseuraa tampereella