Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?  (Luettu 1861 kertaa)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #20 : Tammikuu 11, 2024, 08:17:47 »
Hauska kysely. :)
Mun panosängyssä ei edes ole peittoja. Viltin annan jos joku sitä kysyy.
Mieluummin itse asettaudun peitoksi asiakkaan päälle, ja näin tehnytkin.
Iho ihoa vasten paras peitto.

btw. toivoisin sellaisen vieraskoreuden häipyvän kun tulevat luokseni. Uskaltaisivat sanoa toiveita ja myös niitä en_tykkää-asioita.
Minä en heitä rappukäytävään vääristä toiveista. (ai mutta eihän mun ulko-oven takana ole rappukäytävää)  ::)  :P
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5043
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #21 : Tammikuu 11, 2024, 08:21:21 »
^^ shower together 30e
  french kissing 50e
  deep throat 20e
  owo 50e
  cim 50e
  cof 50e
  real gfe (high level) 50e
  felt 10e...

Kyllähän noista listaa saa.

Juu yhden käden (tai ehkä kahden) sormilla voi laskea peiton alla-sessiot maksullisen ollessa kyseessä. Koskevat juurikin outcalleja hotelliin etupäässä Tallinnassa jolloin Sihteerillä ei ole ollut kummempaa kiirettä poies. - Mutta itse toimituksen aikana peitto on kyllä jäänyt kolmanneksi pyöräksi joko syrjään tai unohdettuna lattialle...



Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #22 : Tammikuu 11, 2024, 08:37:07 »
Vastasin, että en koskaan. Sehän ei pidä kuitenkaan paikkaansa, yön yli tapaamisissa aamupano tapahtuu lakanoiden välissä.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7770
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #23 : Tammikuu 11, 2024, 09:13:19 »
Kirjanpitoni viime vuosisadan panoista on puutteellinen, koska en ole pitänyt peittokysymystä tärkeänä. Outcallissa on kuitenkin oltu peiton alla osan aikaa. Incallissa on pantu pää märkänä peiton päällä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Rattis

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1075
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #24 : Tammikuu 11, 2024, 09:25:57 »
Ei ole tullut pantua peiton alla siviilielämässä eikä tämän harrastuksenkaan parissa, mutta voisi kait sitä joskus kokeilla

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #25 : Tammikuu 11, 2024, 09:34:28 »
Ehkä 2 kertaa urani aikana on aloiteltu peiton alla asiakkaan toiveesta. Omastani ei kertaakaan
Nokialla

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #26 : Tammikuu 11, 2024, 11:17:35 »
Kirjanpitoni viime vuosisadan panoista on puutteellinen, koska en ole pitänyt peittokysymystä tärkeänä. Outcallissa on kuitenkin oltu peiton alla osan aikaa. Incallissa on pantu pää märkänä peiton päällä.

Luulen että enemmistö ei ole pitänyt peittokysymystä tärkeänä - tähän asti.
Nythän me tiedetään, että se voi olla erittäinkin tärkeä asia.  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jussi10

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #27 : Tammikuu 11, 2024, 12:23:59 »
Miltei joka kerta alkaa peiton alla. Ykkösvakkarini, jonka lakanoissa poikkean ~joka toinen viikko, makkari on niin viileä, että pusuttelu, lipsuttelu ja kiehnääminen on mukava aloittaa untuvavällyjen alla.
Sitten korkean polviasennon tienoilla peitto jo joutaakin syrjään.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #28 : Tammikuu 11, 2024, 13:03:46 »
Perhana eikö kaikki "hommat" tehdä tässä skenessä pimeässä, kaihtimet kiinni ja peiton alla - mielellään äänettömästi ettei naapurit&muut huomaa tai häiriinny  :whipping:

Mutta joo, harvemmin on tullut peiton alla pantua - eikä sitä ole kyllä tarvittu mihinkään
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #29 : Tammikuu 11, 2024, 23:18:14 »
Minusta tämä on mitä mainioin avaus ja kiva kysymys foorumkeskusteluun.

Viime vuosina en ole ajatellut koko peittoasiaa mutta muistan ajan jolloin olisin halunnut peiton alle alan hommissa. Mulla ei ole tarkkaa muistikuvaa miksi - ehkä huone oli viileä tai ehkä minusta vain tuntui kivalta telmiä pt:n kanssa peiton alla. Miinuspuolena asiassa on se että silloin ehkä "näkee vähemmän". Tavallaan tämä tuo mieleen silmät sidottuina -leikin jonka pointti on vähän eri mutta silti. Jos naureskelee peitolle tai sammutetuille valoille, silloin on syytä nauraa myös tuolle leikille.

Yksi juttu sille miksi en halua peittoa on myös se että väistämättä tajuan tästä syystä aiheutuvat enemmän pyykättävää ja kuivattavaa liinavaatetta. Vaikka haluaisin peiton, ei se nyt sentään niin tärkeä minulle ole.

Muistan erään yksittäisen kerran jolloin kaipasin peittoa mutta pt ei suostunut. Se oli minulle ok. Kuitenkin samaisella pt:llä oli toiminnan aikana erinäisiä "naisellisia ja seksikkäitä" vaatekappaleita (joiden nimeä en tiedä) ja joita hän ei suostunut ottamaan pois toiveestani huolimatta. Tätä ehtoa ei ollut mainintana missään ja siitä ei oltu sovittu. Kuitenkin haluan nähdä naisen kokonaan alastomana. No, pt:n sekin toive oli minulle ok ja suostuin siihenkin.

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 721
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #30 : Helmikuu 08, 2024, 20:22:51 »
Hotellissa aamulla lusikasta tai kainaloituna herättyä, pari kertaa ollaan aloiteltu peiton alla. Loppuun asti ei kertaakaan peiteltyinä olla päästy.

Tästä aiheesta minulla ei ole mielipidettä puolesta tai vastaan, siviilissäkään. Jos nyt ei pirun kuuma peiton alla tule, niin olkoon päällä. Tai vastaavasti, jos ei kumppanin jalat ja kädet lämmitä pyllyä riittävästi, niin sitten peiton alle. Käytännöllisyys visuaalisuuden edelle.

Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #31 : Helmikuu 08, 2024, 21:44:29 »
Mutta ehkäpä jonkun pidemmän outcallin yhteydessä olisikin kiva käpertyä yhdessä vaikkapa puhtaan, korkkaamattoman hotellipeiton alle?
Kokemusta rikkaampana, oli oikein pitkä outcall ihanan ja reippaan pt:n kanssa. Kummallakin oli silkasta innostuksesta niin kuuma ja hiki, että ei puhettakaan mistään peiton alle käpertymisestä. Vettä ja välisuihkuja, sitten taas hommiin.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #32 : Helmikuu 09, 2024, 12:34:40 »
Luulen että enemmistö ei ole pitänyt peittokysymystä tärkeänä - tähän asti.
Nythän me tiedetään, että se voi olla erittäinkin tärkeä asia.  ;D

Jep 😅

Silti, en ole koskaan pannut peiton alla töissä. Peitto on lentänyt mäkeen viimeistään siinä vaiheessa kun kumi asennetaan (mä en peiton alla rupea sitä räpeltämään) 😁

Muistaakseni kahdesti asiakas on pyytänyt päästä peiton alle hipsuttelemaan incall tapaamisella. Yhdellä kerralla pitkän tapaamisen "välitauolla", toisella kerralla tapaamisen alussa. (Ja kyllä, molemmilla kerroilla peitto järjestyi 😏) Ja tuotah... sanotaanko näin, että kaksi siitä määrästä, minkä olen tapaamisia tehnyt on poikkeus joka vahvistaa säännön, ei tilastoitavaksi käyvä prosenttiosuus 😂😂

Olen tehnyt kolme yönyli tapaamista, ja niillä on toki hipsuteltu ja nukuttu saman peiton alla. Mutta ei pantu 😂 Hotelli-outcalleista en muista, että oltaisi oltu peittojen alla, mutta tästä en mene 100% takuuseen 😁
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #33 : Helmikuu 09, 2024, 16:45:59 »
Jos mä olisin hupakko, niin lanseeraisin peiton alla panemisen extra palveluna heti..

Torkkupeiton alla parikybää, untuvapeiton alla viiskybää.


« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2024, 16:51:12 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka usein panet peiton alla tässä skenessä?
« Vastaus #34 : Helmikuu 20, 2024, 21:35:07 »
Enpä ole tuommoista vielä kokeillut.
Kuulostaa (GFE)²:ltä.

Nyt on tullut tätäkin kokeiltua, eipä ollut kummoista.
Oli ainoa keino saada pt edes vähän lämpimäksi.
Lopputulos: (GFE)-2
Saitin Bud Spencer