Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sadevaatteet fetissinä.  (Luettu 2818 kertaa)

Poissa hyökyaaltosquirt

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Sadevaatteet fetissinä.
« : Heinäkuu 28, 2021, 14:01:02 »
Itselläni on PVC-sadevaatteet fetissinä. Yksi haave olis jonkun naisen kanssa mennä coverall-asuissa suolle suutelemaan ja halailemaan suon silmään. Myös ihan vain kävelyretki sateessa olisi mukava. Intiimiä seuraa sateeseen, metsään ja suolle.

Satunko olemaan ainoa sadevaatefettari täällä vai löytyykö muitakin?

Poissa Alice

  • Newbie
  • Galleria (14)
  • Viestejä: 15
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #1 : Helmikuu 05, 2022, 13:01:18 »
Minun luokseni! voi aina tulla  leikimaan sadevaatteilla. Itseläni ylensää on ainakin sadetakki aina mukana, kun keikkailen, sekä  myös  muutama eri datex/PVC kumi asuja.  :inlove:

Poissa hyökyaaltosquirt

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #2 : Toukokuu 05, 2022, 21:11:10 »
Nyt taas täällä saitilla. Suuri kiitos vastauksesta! Pidetään mielessä! Jos sadevaatteissa ulkoilu kiinnostaa niin voitais miettiä mahdollista syksyä. Sillon näet tuppaa olemaan synkkää ja sateista.  :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #3 : Toukokuu 06, 2022, 00:53:02 »
Saako liittyä seuraan  ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #4 : Toukokuu 06, 2022, 06:15:43 »
Tuntemattoman kanssa synkällä suolla...tulee kylmäävä fiilis, että löytyisi joskus sieltä suonsilmästä.

Poissa muumies

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #5 : Toukokuu 10, 2022, 09:47:24 »
Kyllähän täällä on muitakin,,, ois kiva saada halata naista sadeasuun pukeutuneena,, ja jos käsineet kädessä

Poissa hyökyaaltosquirt

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #6 : Toukokuu 10, 2022, 14:41:21 »
Ei se suo ole mikään ainut paikka ole tietenkään. Joku paikka mis on märkää maata jne niin käy. Esim kävely jne pyöräily yhessä olis jees. Katsellaan syksyllä mikä meisinki. Syksy on niin täydellinen aika sadevaatteiden käytölle. Hämärää, synkkää, sateista ja pilvistä. Sateen uhka monesti viikossa.

Poissa Alice

  • Newbie
  • Galleria (14)
  • Viestejä: 15
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #7 : Kesäkuu 04, 2022, 17:36:28 »
Nyt taas täällä saitilla. Suuri kiitos vastauksesta! Pidetään mielessä! Jos sadevaatteissa ulkoilu kiinnostaa niin voitais miettiä mahdollista syksyä. Sillon näet tuppaa olemaan synkkää ja sateista.  :inlove: :inlove: :inlove:

Ihannalta kuulosta! Olen aina ilon mielin mukana  kaikki ulkoilmaan sessioihin. Myös itse toimin  Kainuussa, joten siellä on helpo  toteutta  rauhassa mokkillä  kaikki ihannat  sotkemis sädevatte  sessiot. Se voi olla myös  joku pervo sieni keruu reisuu, jossa voi pervoilla lavulla. Tällä Kainuussa ja Kajaanissa niitä riittä. Mutta toki Etelä suomessa en sulkea pois.

Poissa muumies

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sadevaatteet fetissinä.
« Vastaus #8 : Kesäkuu 28, 2022, 14:42:09 »
Nyt taas täällä saitilla. Suuri kiitos vastauksesta! Pidetään mielessä! Jos sadevaatteissa ulkoilu kiinnostaa niin voitais miettiä mahdollista syksyä. Sillon näet tuppaa olemaan synkkää ja sateista.  :inlove: :inlove: :inlove:

Ihannalta kuulosta! Olen aina ilon mielin mukana  kaikki ulkoilmaan sessioihin. Myös itse toimin  Kainuussa, joten siellä on helpo  toteutta  rauhassa mokkillä  kaikki ihannat  sotkemis sädevatte  sessiot. Se voi olla myös  joku pervo sieni keruu reisuu, jossa voi pervoilla lavulla. Tällä Kainuussa ja Kajaanissa niitä riittä. Mutta toki Etelä suomessa en sulkea pois.

yv viesti lähetetty,,,