Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein tarvitset seksiä?  (Luettu 15494 kertaa)

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuinka usein tarvitset seksiä?
« Vastaus #80 : tänään kello 11:53:52 »
Minäpä nyt vielä jatkan,vaikka jo olenkin omaa tarinata kertonut...

Eli kuten todettua, ilmankin pärjätty on,mutta sitten se toinen puoli asiasta, sen aikaa mitä viimeisestä kerrasta on vierähtänyt tarkoittaa samalla,että yhtä kauan olen joutunut kärvistelemään vailla mitään kosketusta ja nyt totean vahvasti, että se on vitunmoista kidutusta,aina tapaamisissa tahdoin hipsuttelua ja halailua,halatessa toisen iho omaani vasten ja toisen kehon lämpö on asioita, joihin jäi koukkuun, myöskin kosketuksen tunne,silittely taikka hentoinen sormien liike iholla lähekkäin makoillessa on upeita tuntemuksia.
 Saatte vapaasti ajatella taikka nauraa miulle,että on siinä turha tyyppi,mutta vain kahdesti elämäni aikana olen halannut toista ihmistä ilman,että siitä on tarvinnut maksaa,ohhoh,nytten kun tuon kirjoitti ja sitä ajattelee,niin oivoi sentään😔Mutta eihän siinä, tällaista tämä on, en kehtaa kyllä kylällekään lähteä pahvilapun kanssa, missä lukisi,halaa edes säälistä,voisi melko pian valkotakkiset raahata miut johonkin suljetulle osastolle🤭
Mutta kyllä mieskin tarvitsee kosketusta ja halia,mie oon siitä elävä todiste.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #81 : tänään kello 12:19:56 »
^ Eiköhän tilanne ole nykyään yhä yleisempää. Läheisyys on aika kortilla monille miehille. Aika paljon siitä kiinni miten nuoruus on mennyt. Ja jos silloin on jotenkin jäänyt porukoista ulkopuolelle kun seurusteluja aloiteltiin, niin sitten on joutunut kahlaamaan Tindereitä ja muita vähäisillä sosiaalisilla taidoilla. Eikä se tarjonta siellä iän myötä ainakaan parane. Maksullisessa seksissä parasta onkin se, että vaikka se on sairaan kallista, niin ainakaan mielenterveys ei mene deittaillessa.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #82 : tänään kello 13:32:01 »
^ Ei kai halaamisen ja läheisyyden ole pakko olla Tinderistä tmv. kumppaninetsintä mielessä.

Itse ainakin halaan paljon perhettäni ja kavereitani.Sisarusten lapsia rutistan aina kun nähdään, myös teini-ikäisiä. Myös työkavereiden kanssa halataan usein. Kaikkea kosketusta ei mun mielestä pidä seksualisoida.

Halaaminen varmaan tulee paljon myös kotikasvatuksesta. Miten perheessä ollaan totuttu tarjoamaan halauksia. Jos niitä ei lapsena ole saanut, voi ne olla vähän kiusallisia aikuisenakin. Ehkä.

Noh, sitähän tässä ketjussa ei toki kysytty. Mä en tarvitse seksiä. Mutta haluan seksiä usein.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #83 : tänään kello 14:05:10 »
Saatte vapaasti ajatella taikka nauraa miulle,että on siinä turha tyyppi,mutta vain kahdesti elämäni aikana olen halannut toista ihmistä ilman,että siitä on tarvinnut maksaa,ohhoh,nytten kun tuon kirjoitti ja sitä ajattelee,niin oivoi sentään

Aika vähissä on omatkin maksuttomat kosketukset, lähinnä vain halauksia silloin tällöin. Nykyään on onneksi enemmän sellaista halauskulttuuria tai ainakin siltä tuntuu.

Aika paljon siitä kiinni miten nuoruus on mennyt. Ja jos silloin on jotenkin jäänyt porukoista ulkopuolelle kun seurusteluja aloiteltiin, niin sitten on joutunut kahlaamaan Tindereitä ja muita vähäisillä sosiaalisilla taidoilla. Eikä se tarjonta siellä iän myötä ainakaan parane. Maksullisessa seksissä parasta onkin se, että vaikka se on sairaan kallista, niin ainakaan mielenterveys ei mene deittaillessa.

Nuoruudesta ne minunkin ongelmat alkoivat ja sitä on tosiaan ollut aika vaikea "korjata". Tietyllä tapaa olen jo luovuttanut siviilisuhteiden osalta juuri suojellakseni mielenterveyttäni.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #84 : tänään kello 14:07:12 »
^ En usko että tässä oli kyse halaamisen seksualisoimisesta. Asia on enemmänkin niin, että monille miehille kaikki kosketus tulee parisuhteista, eli naisilta. Ja jos ei ole parisuhteita elämässä, niin hupakoilta. Monet miehillä kaikki sosiaaliset suhteet liittyvät työhän ja harrastuksiin, eikä niissä halata. Ja yleensä ne pitkäaikaiset ystävät katoavat elämän mittaan ja mahdollisuudet sellaisiin sosiaalisiin tilanteisiin, joissa on halaajia, ja he ovat yleensä naisia. Itse olen halannut miespuolisia kavereitani kahdesti, lapsena ison riidan jälkeen ja aikuisena jälleennäkemisen puitteissa rempseästi.