Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kutsu kuulusteluun todistajana Aihe paritus
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 26, 2021, 15:07:48 ---Tuleeko kuulustelupyynnöt tekstiviesteillä nykyään? 🤔
--- Lainaus päättyy ---
En oikein usko.
HuliVili:
Tästä tulee mieleen kavereideni mulle tekemä källi hurjasta nuoruudesta. Olivat perkeleet jättäneet vastaajaan viestin, jossa konstaapeli Tossavainen (nimi muutettu) ilmoitti, että aselupani oli peruutettu ja pyydettiin saapumaan asemalle kuultavaksi välittömästi.
No ensinnäkään mulla ei ole koskaan ollut mitään aselupaa, eikä ko. asemalta löytynyt konstaapeli Tossavaista kun häntä ihmeissäni yritin tavoitella. 😂
Lifti:
Mulle ei ainakaan poliisi ole ikinä tekstaria laittanut :laught:
Oli niin tai näin, niin ei me täällä todellakaan tiedetä mitä tapausta se poliisi tutkii. Voi IsäKissanVittu sentään.
Eli asemalle vaan mars. Vaikka nyt ihan vaan kaverin puolesta kyselet ::)
Unilukkari:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 26, 2021, 16:18:42 ---Mä voin mennä sun puolesta etsimään ”väkivaltayksikköä” Helsingin poliisiin. Välitä pyyntö mulle, mullakin on salainen numero.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjepostia ei voi laittaa, mikäli on salainen puhelin numero...
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Unilukkari - Heinäkuu 26, 2021, 16:51:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 26, 2021, 16:18:42 ---Mä voin mennä sun puolesta etsimään ”väkivaltayksikköä” Helsingin poliisiin. Välitä pyyntö mulle, mullakin on salainen numero.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjepostia ei voi laittaa, mikäli on salainen puhelin numero...
--- Lainaus päättyy ---
Ihan tekstarina vaan 😅
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta