Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kenet tapaamattomista palveluntarjoajista haluaisit tavata?  (Luettu 180535 kertaa)

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kenet tapaamattomista palveluntarjoajista haluaisit tavata?
« Vastaus #760 : tänään kello 09:34:10 »
Lainaus käyttäjältä: arskatheman
5 min ennen tapaamista WA heräsi, ja ilmeni että neiti heräsi siinä samalla…oltiin kuitenkin puolen päivän yli…selitystä tuli että koira kipee joten ei antanut nukkua.

Tämä on kyllä aika luovasti kirjoitettu versio tapahtumista. 😄

Ensinnäkään mun unirytmi ei kuulu asiakkaalle eikä siitä tarvitse rakentaa mitään fanfictionia keskustelupalstalle. Puhelin ei myöskään “herää samaan aikaan kuin minä”.
Harmi että en voi nukkua useinkaan puoleenpäivään asti..😭

Lainaus
Selvästi näin ei ollut taikka sitten hänellä muita ongelmia, se pikku villakoira nyt kuulosti aika meriselitykseltä hölmöilylle…

Mulla ei ole villakoiraa. Mutta kiitos luovasta panoksesta tähänkin kohtaan :sheep:

Yleisesti ottaen on aika erikoinen tapa alkaa kirjoittaa julkisesti oletuksia tai väitettyjä yksityiskohtia toisen elämästä, varsinkin alalla jossa turvallisuus ja anonymiteetti ovat molemminpuolin toivottuja, jos ei vaatimus.

Lainaus
Itse ajelin ison kirko toiselta puolelta

Ilman saman päivän varmistusta.
Ilman osoitetta.
Omasta päätöksestä.

En ymmärrä miten asia muuttuu minun vastuukseni.

Tapaamiset varmistetaan aina samana päivänä molemmin puolin ennen osoitetta ja ohjeita.
Se käytäntö ei muutu vaikka joku kirjoittaisi siitä novellin foorumille.

Lainaus
Hänellä ilmon mukaan viimeinen viikko menossa ainakin toistaiseksi, olisi mielestäni kannattanut pistää luukku säppiin jo aiemmin

Luulen että jos olisin lopettanut aina silloin kun joku netissä on sitä suositellut, olisin lopettanut jo vuosia sitten. Harmiksi tai iloksi jatkan silti. 😄

Vaikka elämässä tulee välillä vastoinkäymisiä, aikataulusäätöjä ja virheitäkin kuten kaikille ihmisille, niin en ole lopettamassa yrittämistä tai tätä työtä yhden tai ees useamman värikynällä kirjoitetun tarinan vuoksi 💕

Lainaus
Molopää luepa viestini alusta alkaen uudelleen, laskin että neljä tämän ketjun kategoriaan  kuuluvaa luettelin ja koska tämä oharinainen näytti olevan aika monen aiemmiin ketjuun kirjoittaneen toivelistalla koin että varoituksen sana on paikallaan, varsinkin kun kyseinen neito aktiivisesti viimeistä viikkoaan Helsingissä mainostaa.
Oliko sinulla muitakin ongelmia mitä haluat tässä vielä nostaa?
Ja korjataan nyt vielä tämäkin vaikka et minuun ole ollut asian tiimoilta yhteydessä enkä ole tuo Molopää..
en ole viime viikolla ilmoittanut poistuvani Helsingistä tai “lopettavani täällä”. Olen kirjoittanut että ilmoitus voi olla hetken pois näkyvistä, kuten se oli vapun aikaan. Ne ovat kaksi eri asiaa. 😄
Jos tämä ala vaatisi täydellisiä ihmisiä täydellisillä elämäntilanteilla, täällä olisi aika hiljaista. 😄

Lainaus
Olisi tarjonnut parin tunnin päähän uutta aikaa

Tarjottiin ajan siirtoa tai toista aikaa? En ymmärrä elikkä, ei peruutusta?
Väitetty versio poukkoilee..

Jos uusi aika ei sopinut, se on täysin fine. Mutta “pussisilmäinen hupakko” ja muut mielikuvitusosuudet kertoo ehkä enemmän kirjoittajan omasta harmituksesta kuin todellisesta tilanteesta.

Korvauksista vielä: en ole koskaan nähnyt käytäntöä, jossa toive ajan ulkopuolisesta ajanvarauksesta, ilmeisesti pt:n puolelta maksettaisiin hyvitystä, eikä se ole realistinen tai toimiva malli kummallekaan osapuolelle.

Ja yleisesti: tapaamiset varmistetaan molemmin puolin samana päivänä ennen osoitetta ja ohjeita. Näissä voi joskus tulla väärinkäsityksiä puolin ja toisin, koska ihmisillä on erilaisia tapoja kommunikoida, mutta tämä on ollut minun käytäntöni aina. Ajattelen että se on molempien etu.

Toivon että tämä aihe ei enää jatku täällä saitilla, eikä vie muiden ketjuja sivuraiteille.
Jatkossa vastaan tällaisiin asioihin vain yksityisviesteissä.

Varoitus: Milena on tänään kiimaisella tuulella ja lemmenluolan ovet aukeaa klo 13 jälkeen… huomenna ehkä jo aiemmin 😋Ihanaa loppuviikkoa turskat. Pussisilmällä on sauna lämpiämässä, sitä ennen lenkille kun therealarska paistaa taivaalla 🌞

Jos ihan rehellisiä ollaan niin kaikki pitäisi nussia. On siinä saatanallinen savotta.

No joo… vuosien projekti. Tervetuloa silti nussimaan. :inlove:
« Viimeksi muokattu: tänään kello 09:39:56 kirjoittanut Milena »
Helsinkiläinen kissa 😘
🤍💙🔗milenavanilia

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #761 : tänään kello 11:06:45 »
En ole pieneen ikuisuuteen tavannut ketään uutta neitoa, koska vanhojen tuttujen kanssa on ollut niin hauskaa. Muutama kiinnostava nimi pyörii kuitenkin mielessä:

Venla Villanelle
OliviaH
Kis Cissendalh
Lilia Lumi

Poissa Randomikäyttäjä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #762 : tänään kello 11:10:18 »
Tällä hetkellä listalla:

Tuhma Myy
Veera Sinivuori
Tiukkakissasi

Sormet ristissä odottelen vierailua omalle paikkakunnalle. Toisaalta mikään ei estä itseltäni matkustamista... hmm.. :headphones:
"Jokainen, joka on pidellyt kädessään meren silottamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä voima."

Tommy Tabermann