Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen karvoitus.  (Luettu 15416 kertaa)

Poissa cosmo

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #40 : Tammikuu 13, 2023, 09:03:33 »
Kyllä naisella pitää tuhero olla, Se on paljon kiihottavampi ku posliini.ihana työntää naama karvojen keskelle märkään loveen

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #41 : Tammikuu 13, 2023, 11:25:19 »
On se noinkin, mutta karvat pitää olla puhtaat, ei mitään kusista puskaa.

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 73
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #42 : Tammikuu 18, 2023, 14:00:45 »
Tykkään kovasti mun nykyisestä tyylistä, että brassivahauksessa jätetään kummulle enemmän kuin pelkkä kiitorata. Huulet säilyy kuitenkin ihanan sileinä eikä tarvitse sheivailla 😊
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #43 : Tammikuu 18, 2023, 14:06:50 »
Tykkään kovasti mun nykyisestä tyylistä, että brassivahauksessa jätetään kummulle enemmän kuin pelkkä kiitorata. Huulet säilyy kuitenkin ihanan sileinä eikä tarvitse sheivailla 😊

Tuo on mukava ja kiihottava .... tuossa pystyy ottaa tupsusta kiinni ja nostaa/ painaa väjän ylöspäin, näin saa klittaa vähän paljaaksi ja kielellä pääsee koittamaan...

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 73
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #44 : Tammikuu 19, 2023, 12:55:36 »
Tykkään kovasti mun nykyisestä tyylistä, että brassivahauksessa jätetään kummulle enemmän kuin pelkkä kiitorata. Huulet säilyy kuitenkin ihanan sileinä eikä tarvitse sheivailla 😊

Tuo on mukava ja kiihottava .... tuossa pystyy ottaa tupsusta kiinni ja nostaa/ painaa väjän ylöspäin, näin saa klittaa vähän paljaaksi ja kielellä pääsee koittamaan...

Tästä pitäisi melkein saada demonstraatio livenä 🤭
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6496
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #45 : Maaliskuu 30, 2023, 19:13:34 »
Edelleen pörröjen fanina pakko todeta että pimppi ilman karvoja on kuin taulu ilman kehyksiä, jotain oleellista puuttuu. Nainen on paljon seksikkäämpi näky kun on vähän karvaa kummulla.  :inlove:
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #46 : Maaliskuu 30, 2023, 19:15:42 »
Miksi olen edelleen täällä. Poistakaa mut.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #47 : Maaliskuu 30, 2023, 19:23:37 »
^ Eikös täältä pysty lähtemään itse halutessaan? Tai näin mä olen ymmärtänyt. Ehkä luulin väärin.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #48 : Maaliskuu 30, 2023, 19:31:43 »
^^en osaa yhtään sanoa miksi.

Minä sen sijaan olen täällä, koska naisen karvoitus on ihana asia. Siihen on kiva painaa kasvot ja tuhista niinkuin nallekarhu.

Älkää poistako minua.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #49 : Maaliskuu 30, 2023, 19:32:23 »
Kun kerran kivasti nostitte tätä keskustelua, niin tulenpa kommentoimaan itse aihetta.

Onneksi makuja on niin monenlaisia!

Minua itseäni alkavat riepoa omat karvat jossain häppäreissä ja muualla, joten poistatan karvat säännöllisesti alapäästä kiitorataa lukuunottamatta. Aiemmin oli pieni karvakolmio pitkään, mutta nyt oon mennyt tällä toisenlaisella mallilla. Alapään totaali-karvattomuudesta en taas itselläni tykkäisi. Vaikka semmoinenkin vahinko on joskus käynyt. 😅

Muiden karvat tai karvattomuus ei minua liikuta. Vaikka onkin hivenen jotain fetissiä miesten ihokarvoituksen suhteen.

Tärkeintä, että tekee kuten itselle tuntuu hyvältä.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #50 : Maaliskuu 30, 2023, 20:11:45 »
En koe naisen karvoja missään muodossa haittaavina, ne on osa ihmistä siinä missä muutkin inhimilliset ominaisuudet.

Jos nainen on sinut karvojensa kanssa, ne on seksikkäitä. Sama pätee karvattomuuteen ja myös kaikkiin välimuotoihin.

Eikä omatkaan runsaat karvat haittaa. Hauskaa kyllä olisi joskus kohdata joku, jolla niihin olisi jopa fetissi.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #51 : Maaliskuu 31, 2023, 08:02:23 »
Kiva huomata, että muitakin karvoituksesta tykkääviä on. Ehkäpä se alkaa yleistyä. :)

Sihteereillä karvoitukseen harvemmin törmää, ellen itse ole tarkoituksella sellaista etsinyt. Baaripokilla kun on sellainen joskus paljastunut, niin kyllä se on ainakin minua motivoinut siihen tutustumaan huolellisesti. Olen muutenkin luonnollisuuden ystävä, ja kainalokarvatkin ovat mielestäni kiihottavat.

Toisaalta niiden ajelukaan ei minua haittaa. Kunkin keho on jokaisen oma asia, enkä siihen ota yksittäisen henkilön kohdalla kantaa. Toivoin vain mukavia yllätyksiä. :)

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #52 : Huhtikuu 01, 2023, 00:36:23 »
Pillut on ihania kaikilla karvoitus vaihtoehdoilla. Elämän kokemuksen myötä osaan nykyään löytää sen aika näppärästi myös puskan takaa. :)

Poissa Vesseli59

  • Jr. Member
  • Viestejä: 97
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #53 : Huhtikuu 01, 2023, 01:49:06 »
Nainen kokonaisuudessaan on aina yksilö. Pillu, sen huulet ja karvoitus ovat aina osa persoonallisuutta, jota en lähtisi kriittisesti arvioimaan. Kaikki kauniita, toki esimerkiksi suuseksin kannalta on mukava kun tuhero on pidetty siistinä. En voi väittää olevani kokemusasiantuntija, mutta kaikilla tapaamillani naisilla on ollut ihan mahtava pillu, olisi se sitten posliini, ajettu ja hieman pidemmällä karvoituksella.

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #54 : Huhtikuu 01, 2023, 02:40:01 »
Itse tykkään täysin karvattomasta pimpulasta,jotenkin se miellyttää mua enempi :headbang:

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #55 : Huhtikuu 01, 2023, 07:01:58 »
Itse tykkään naisella ylivoimaisesti eniten täysin ajelemattomasta, tuuheasta häpykarvoituksesta!  :inlove: Se on esteettisesti todella kaunista ja kiihottaa erittäin paljon!  :-*  :inlove:

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #56 : Huhtikuu 01, 2023, 09:15:14 »
Tän harrastuksen parissa on tullu vastaan vaan täysin karvattomia pilluja. Joskus tosin ikävä sänki ollu… 😃

Siviilipuolella sitten taas karvoja on ollu liiankin kanssa toisinaan.

Vaikuttaako karvaisuus/karvattomuus oikeasti niin paljon hajuun ja makuun? Sihteereillä on järjestään omaan makuun liian hajuton ja mauton pillu. Siviilissä sitten taas alapesun jälkeenkin on ollu melko jämäkkä käry ja kirpakka maku. 🙄

Omaan makuun optimi karvoitus naiselle olis siistitty. Liian harvoin sellasta vaan on kohdalle sattunut. Näitä ääripäiden edustajia sitten useimmiten.
Suuteluaddikti

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #57 : Huhtikuu 21, 2023, 12:38:04 »
Pillut on ihania, siistityllä puskalla, kiitoradalla tai posliinina ❤ Itselläni suosin posliinia, mutta tän keskustelun innoittamana taidan kokeilla kiitorataa tai pientä söpöä kolmiota pian!
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #58 : Huhtikuu 21, 2023, 13:00:57 »
Kaunis pillu on mun mielestä sellainen täysin ajelematon turpeilla häpyhuulilla ja klitoriksella. Karvojen tulee olla tummat, lähes mustat.

En ole sheivannut 35 vuoteen, eikä mulla edes ole tuuheat karvat eivätkä kasva nopsaan ja ne haituvat jotka onnistuu pitkiksi venymään saa napsaistua fiskarsseilla lyhyemmiksi. :D Miehilläkin karvoitus alaosastolla saa olla tuuhea ja tumma. Ei ole mitään kiihottavampaa kuin kookas kalu joka kohoaa kohti taivasta karvoituksen seasta.  :-*
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #59 : Huhtikuu 21, 2023, 13:19:49 »
Kaunis pillu on mun mielestä sellainen täysin ajelematon turpeilla häpyhuulilla ja klitoriksella. Karvojen tulee olla tummat, lähes mustat.

En ole sheivannut 35 vuoteen, eikä mulla edes ole tuuheat karvat eivätkä kasva nopsaan ja ne haituvat jotka onnistuu pitkiksi venymään saa napsaistua fiskarsseilla lyhyemmiksi. :D Miehilläkin karvoitus alaosastolla saa olla tuuhea ja tumma. Ei ole mitään kiihottavampaa kuin kookas kalu joka kohoaa kohti taivasta karvoituksen seasta.  :-*

Asiaa tämä posliinivillitys pitäisi haudata kuten aikanaan poltettiin rintaliivit .
kysyvälle vastataan