Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen karvoitus.  (Luettu 15409 kertaa)

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Naisen karvoitus.
« : Heinäkuu 24, 2021, 17:20:18 »
Oon jo hetken aikaa pähkäillyt mikähän karva look on muotia tällä hetkellä? Tai että onko miesten mieleen vain se posliini vieläkin vaiko kiihottaako esimerkiksi siistitty naturel taikka kiitorata? :)

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 24, 2021, 17:36:26 »
Muodista en tiedä, mutta henkilökohtaisesti pidän, että naisella on jotain karvoitusta alhaalla, voi olla tupsu ylhäällä tai sitten kunnon rämemajava. Posliini ei oikein kiihoita.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #2 : Heinäkuu 24, 2021, 17:37:09 »
Ei tarvi olla posliini. Vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea voikaan olla. Sen verran mitä nyt OTO:na olen saanut asiaan perehtyä niin kiihottavia ovat kaikki olleet 😍
Amator

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #3 : Heinäkuu 24, 2021, 17:44:07 »
^ ^^ Komppaan edellisiä. Hienoa jos olisi jotain karvoitusta, posliinia näkee vähän turhan usein.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #4 : Heinäkuu 24, 2021, 17:53:13 »
Samalla linjalla edellisten kanssa. Ehkä kiihottavin on siistiksi ajeltu kiitorata. Mutta tärkeintä on että neiti on itse karvoitukseen (tai sen puuttumiseen) tyytyväinen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #5 : Heinäkuu 24, 2021, 18:02:35 »
Sellaista settiä mistä itse tykkäät  :headbang:

Minä nautin herkut posliinilautaselta/siistitty. Kusen polttama rämeikkö ei nappaa ja vittumoista nuolla ryijyä.
Why so fragile?

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #6 : Heinäkuu 24, 2021, 18:04:09 »
No jaa karvoilla tai ilman niin kyllähän tuo yleensä on kelvannut ja jos tiheämpi puska niin toimiipa samalla hammaslankanakin
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #7 : Heinäkuu 24, 2021, 18:35:13 »
posliini meni muodista jo 10 vuotta sitten  siitä kiihottuu vaan henkiset pedofiilit  mummo kalsareiden reunasta ulos tursuavat voi halutessaan katkoa.
kysyvälle vastataan

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #8 : Heinäkuu 24, 2021, 19:07:45 »
Siistitty parhain :) Mutta kaikki kelpaa.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #9 : Heinäkuu 24, 2021, 19:10:05 »
Täällä myös aihetta käsitelty: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,456.0.html

Poissa Coolioinglesias

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #10 : Heinäkuu 24, 2021, 21:54:57 »
Siistitty naturelli olisi vallan ihana  :inlove:

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #11 : Heinäkuu 24, 2021, 23:24:00 »
Karvat ovat aina plussaa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 24, 2021, 23:34:49 »
posliini meni muodista jo 10 vuotta sitten  siitä kiihottuu vaan henkiset pedofiilit  mummo kalsareiden reunasta ulos tursuavat voi halutessaan katkoa.

Mitä paskaa nyt taas. Anna ihmisten tykätä siitä mistä tykkäävät. En joo minäkään henkilökohtaisesti tajua posliinia, mutta ei sitä silti tarvitse ketään haukkumaan ruveta. En minäkään sano ketään kakkapääksi, jos juo vääränlaista, elikkäs mustaa teetä. Sitten vasta on kakkapää, jos juo jotain 10 000 € detox-mutaa. Tai kirjaimellisesti raiskaa lapsia.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2021, 23:38:30 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #13 : Heinäkuu 24, 2021, 23:59:07 »
Surullista että posliini meni muodista jo 10v sitten, miksei kukaan ole minulle sitä aiemmin kertonut 😢
Kai sitä pitäis alkaa sitten itsekin kasvattamaan sellasta kunnon pusikkoa..

No leikki sikseen, antaapa kaikkien kukkien kukkia. Mieltymyksiä on joka lähtöön ja se kaikille suotakoon. Itse oon ollut jo vuosia posliini, mutta kiitorata olis nätti, harmittavaa että sellaista on enää mahdoton kasvattaa monen vuoden sokeroinnin jälkeen. En kyllä tiedä osaisinko enää sellaisen kanssa elääkään kun tähän on tottunut 🤔
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #14 : Heinäkuu 25, 2021, 14:32:40 »
posliini meni muodista jo 10 vuotta sitten  siitä kiihottuu vaan henkiset pedofiilit  mummo kalsareiden reunasta ulos tursuavat voi halutessaan katkoa.

Mitä paskaa nyt taas. Anna ihmisten tykätä siitä mistä tykkäävät. En joo minäkään henkilökohtaisesti tajua posliinia, mutta ei sitä silti tarvitse ketään haukkumaan ruveta. En minäkään sano ketään kakkapääksi, jos juo vääränlaista, elikkäs mustaa teetä. Sitten vasta on kakkapää, jos juo jotain 10 000 € detox-mutaa. Tai kirjaimellisesti raiskaa lapsia.
niin mielipiteet saa mielestäni olla raflaavia ja kun mielipidettä ei kohdista kehenkään en sitä haukkumisena pidä.
kysyvälle vastataan

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #15 : Heinäkuu 25, 2021, 14:34:18 »
Surullista että posliini meni muodista jo 10v sitten, miksei kukaan ole minulle sitä aiemmin kertonut 😢
Kai sitä pitäis alkaa sitten itsekin kasvattamaan sellasta kunnon pusikkoa..

No leikki sikseen, antaapa kaikkien kukkien kukkia. Mieltymyksiä on joka lähtöön ja se kaikille suotakoon. Itse oon ollut jo vuosia posliini, mutta kiitorata olis nätti, harmittavaa että sellaista on enää mahdoton kasvattaa monen vuoden sokeroinnin jälkeen. En kyllä tiedä osaisinko enää sellaisen kanssa elääkään kun tähän on tottunut 🤔
aikanaan teinipojille sanoi että kanankakka HUULEN ALLA KASVATTAA VIIKSET en lupaa tuloksia mutta pakko tääkin oli kertoa
kysyvälle vastataan

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #16 : Heinäkuu 25, 2021, 21:32:30 »
En tiedä mikä on muotia mutta koska itsellä on fullbush, biiveri, pusikko, naturelli tussu, niin voin vaan sanoa lähes kaikki mun pokat valittelee miksi posliineja on edelleen lähes kaikilla ja mun pokathan nyt suurin osa tuleekin mun puskan takia. On se kai sitten niin suuri harvinaisuus, vai muinaisjäänne :D Joku sano taannoin että retro, hauska nimi tälle. Retropimppi.

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #17 : Heinäkuu 25, 2021, 23:32:41 »
Siistitty parhain :) Mutta kaikki kelpaa.

Mulla sama. Melkeinpä kaikki kelpaa, kunhan kasvustoa ei ole niin paljon, että sinne meinaa eksyä. Noin muuten karvojen merkitys kiihottumisen kannalta on itselleni melko yhdentekevä. Joillakin tuntuu olevan karvafetissi, mihin en pysty samaistumaan, mutta kukin tykätköön, mistä tykkää.

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #18 : Elokuu 03, 2021, 00:46:18 »
Kyllä mulle ainakin kunnon karvanen pillu on vastustamaton ja en edes osaa sanoa ei, jos sellainen levitetään eteen.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen karvoitus.
« Vastaus #19 : Elokuu 03, 2021, 07:49:29 »
Kyllä mulle ainakin kunnon karvanen pillu on vastustamaton ja en edes osaa sanoa ei, jos sellainen levitetään eteen.


Sulla on oikee asenne  :inlove: