Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Vieras0032:
^
Ilman että luet mitään rivien välistä sanon ihan kaikella hyvällä, että tässä ketjussa sinä tuputat omia toimintatapojasi ja peri-aatteitasi paheksuen toisella tavalla toimivia. Kyllä, se on minusta typerää.
Kuningatar Perse:
En ikinä tarkoita sanoa, että olisi väärin pitää yhteystietojaan yleisessä jaossa missä tahansa, tai että olisi väärin päästä yhteyteen haluamansa palveluntarjoajan kanssa kaverilta saadun puhelinnumeron avulla. Te teette miten te teette, hyvä jos homma toimii teille niin.
Jotkut kollegat saattavat kuitenkin tavata tyyliin 2 vakkaria kuukaudessa, ja haluavat saada itse päättää, milloin ovat valmiita vastaanottamaan yhteydenottoja uusilta tuttavuuksilta. Tällainen kollega saattaa paitsi kieltäytyä tapaamasta henkilöitä, jotka ovat saaneet hänen yhteystietonsa "väärällä tavalla", myös lakata tapaamasta asiakasta, joka hänen yhteystietojaan jakaa selän takana.
Minä en halua tuomita ketään, vaan tuon esiin sen faktan, että joidenkin palveluntarjoajien kanssa tapaamisen sopiminen ei onnistu, jos yhteydenotto ei tapahdu hänen itse määrittämällään tavalla. On fakta, että useimmiten ei voi tietää, miten entuudestaan tuntematon palveluntarjoaja toimii, ja meneekö hänellä ovet lukkoon vääränlaisesta yhteydenotosta. On siis fakta, että yhteystietojen jakaminen muualla kuin palveluntarjoajan itsensä tarkoittamissa paikoissa saattaa mahdollisesti heikentää mahdollisuuksia päästä tapaamaan kyseistä palveluntarjoajaa. Tämä on minusta ihan hyvä asia pitää tiedossa, koska monet ihmiset eivät halua tehdä asioita, jotka heidän tietämättään heikentävät heidän mahdollisuuksiaan saada haluamaansa palvelua.
Vieras0032:
Edelleenkään et ymmärrä, että puhut vain omista toimintatavoistasi yleistäen koskemaan ne myös muita sihteereitä.
Tuliko sinulle lainkaan mieleen että kun tulet tänne kertomaan, mitä asiakas saa kysyä ja tehdä ja mitä ei sinun kriteeriesi mukaan, niin Yuli olisi saattanut kirjoitustesi vuoksi menettää potentiaalisia yhteydenottoja ja olisit näin haitannut kollegasi bisneksiä?
Vieras0032:
Ennen tämän ketjun lukemista on hyvä lukea alusta asti se ketju mistä se on ihan oikeutetusti siirretty.
Vieras0043:
^Mikä ketju missä? Kerron nyt tähän väliin kuinka itse toimin tällaisessa tilanteessa. En anna ikinä kenenkään puhelinnumeroa eteenpäin jos tällainen tiedossani on. Joskus on jopa kyselty osoitettakin jos kyseessä on omassa asunnossaan toimiva palveluntarjoaja ja tämä saa mut kyllä jo ihan oikeasti vihaiseksi. >:(
Jos muhun on luotettu niin haluan olla sen luottamuksen arvoinen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta